Новини » 1 Серпня 2019

Локомотиви General Electric ефективно працюють на нових маршрутах. Так, нові локомотиви проходять експлуатацію на дільниці Ковель — Ізов Львівської залізниці. Це вже четверта регіональна філія Укрзалізниці, де задіяні до перевезень тепловози GE. Про це розповів голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

 

За словами керівника компанії, основне завдання випробувань було проаналізувати перспективу використання односекційного локомотива ТЕ33АC замість двосекційних, які нині обслуговують вантажний рух на цій дільниці. «Тепловози General Electric показали пристойні результати на цій дільниці. Так, для пропуску 10 пар поїздів вказаною дільницею необхідно 3 тепловози GE проти 5 тепловозів серії 2ТЕ116. Крім того, за нашими підрахунками, експлуатація цих тепловозів на дільниці Ковель — Ізов — Ковель дозволить нам економити суму близько 35 млн грн на рік. За рахунок економії дизельного палива — 18,6 млн грн, економії витрат на технічне обслуговування — 9,8 млн грн», — зазначив Євген Кравцов.

«Загалом дільниця Ковель — Ізов є частиною стратегічного транспортного коридору, так званими воротами України до ЄС, через які перевозяться транзитні та експортні вантажі. Укрзалізниця вже готується до електрифікації цієї ділянки, але до завершення цих робіт і запуску поїздів на електротязі нам важливо організувати тут безперебійні перевезення та забезпечити максимальну ефективність. Тепловози General Electric можуть нам у цьому допомогти», — резюмував очільник компанії.

Нагадаємо, 23 лютого 2018 року було підписано пакет документів довгострокового партнерства з компанією General Electric для оновлення та модернізації парку тепловозів Укрзалізниці. Зокрема, підписано рамкову угоду між Укрзалізницею та GE щодо 15-річного партнерства оновлення та модернізації рухомого тягового складу. У рамках реалізації першого етапу рамкової угоди передбачено постачання 30 тепловозів ТE33АC. Усі локомотиви було поставлено в Україну до кінця лютого 2019 року.

Тепловози GE з березня цього року експлуатувалися в регіональних філіях «Придніпровська залізниця», «Донецька залізниця», «Одеська залізниця» та здійснювали перевезення в напрямку промислових підприємств та порту Маріуполя, портів чорноморського регіону. Задіяні в перевізному процесі на ділянці Запоріжжя — Комиш-Зоря — Волноваха та Долинська — Миколаїв. Тепловози ТЕ33АC адаптовані до кліматичних умов простору 1520, екологічні, надійні, економні в обслуговуванні та комфортні для локомотивних бригад. Порівняно з тепловозами 2ТЕ10 и 2ТЕ116 шкідливі викиди знижені більш ніж на 40 %. Це вантажні тепловози нового покоління з асинхронними тяговими електродвигунами потужністю 3356 кВт. Конструкційна швидкість — 120 км/год. Тепловози мають більші міжремонтні пробіги. Вони обладнані сучасними системами безпеки руху та радіозв’язку, системою автоматичного виявлення пожежі й пожежогасіння.

Днями в приміщенні Укрзалізниці відбулася зустріч найбільших власників приватного тягового рухомого складу з керівництвом компанії та директорами локомотиворемонтних заводів. Це перша подібна зустріч, на якій представники Укрзалізниці озвучили намір активніше розвивати послугу з ремонту та обслуговування приватних локомотивів як окремий вид бізнесу. Про це розповів директор з розвитку бізнесу Укрзалізниці Андрій Рязанцев.

 

«За нашими оцінками, тяговий приватний парк нараховує 2,5 тис. одиниць, з яких 996 локомотивів допущені на магістральні залізниці для вивезення промислових вантажів до станцій. Решта використовується всередині підприємств чи кар’єрів. Цей парк на сьогодні ремонтується власниками в різних умовах, частина — на наших заводах, частина — деінде. Саме тому бачимо потенціал для бізнесу — пошук замовлень для наших локомотиворемонтних заводів. Тим більше наші заводи спеціалізуються на ремонті не тільки локомотивів, а й вузлів до них», — розповів Андрій Рязанцев.

В Укрзалізниці впевнені, що ця пропозиція на часі зараз, в умовах занадто повільного оновлення парку. Бо від регулярності та якості ремонтів локомотивів залежить весь перевізний процес,  та бізнес клієнтів-вантажовідправників.   Саме тому компанія вийшла з пропозицію до учасників ринку, презентуючи повний перелік своїх робіт, послуг та товарів, які заводи товариства можуть надати клієнтам. Все це знайшло відображення у зведеному каталозі. Зокрема, на зустрічі керівники ремонтних заводів презентували свої можливості та спеціалізацію.

«Бачимо попередню зацікавленість клієнтів у таких послугах. Зі свого боку Укрзалізниця задекларувала готовність стати більш гнучкою щодо ціноутворення та максимально клієнтоорієнтованою. Особлива увага буде до якості проведених ремонтів або технічного обслуговування. Укрзалізниця готова сідати за стіл переговорів і домовлятися з замовниками про взаємовигідні умови співпраці. Кожен клієнт важливий для Укрзалізниці», — зазначив Андрій Рязанцев.

До складу АТ «Укрзалізниця» входять три локомотиворемонтні заводи: Львівський локомотиворемонтний завод, Дніпропетровський тепловозоремонтний завод та Запорізький електровозоремонтний завод. Заводи мають ринкові переваги: повний цикл усіх видів обслуговування та ремонтів, наявність сертифікатів на всі види робіт, потужна матеріально-технічна база та досвіт роботи, кваліфіковані працівники, власні лабораторії та випробувальні центри.

З каталогом робіт, послуг, товарів ви можете ознайомитись тут.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту