Новини » 6 Серпня 2019

Укрзалізниця відновлює електричне та механічне обладнання приміських поїздів, тягових двигунів та дизелів, обладнання салонів і туалетних приміщень. У першому півріччі 2019 року в умовах депо поточними ремонтами відремонтовано 45 складів електропоїздів та 18 складів дизель-поїздів, капітальним ремонтом в умовах депо відремонтовано 6 складів електропоїздів та 1 склад дизель-поїзда.

 

Укрзалізниця продовжує роботу з поточного та капітального ремонту рухомого складу для перевезень пасажирів у приміському сполученні. До кінця 2019 року в умовах депо поточними та капітальними ремонтами планується відновити в умовах депо ще близько 50 складів електропоїздів та 15 складів дизель-поїздів.

Основні ремонтні бази, які забезпечують відновлення електропоїздів, — це моторвагонні депо Одеса-Застава-1 для електропоїздів змінного струму та Нікополь для електропоїздів постійного струму. Для дизель-поїздів основною ремонтною базою є моторвагонне депо Христинівка. Також ремонти електро- та дизель-поїздів виконуються й іншими моторвагонними депо, зокрема Львів, Здолбунів, Коломия, Тернопіль, Полтава, Люботин, Харків, Фастів, Сватове та іншими.

Крім того, в умовах ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод» для відновлення ресурсу, виконання модернізацій агрегатів, заміни кабельно-провідникової продукції та продовження терміну служби моторвагонного рухомого складу здійснюється капітальний ремонт електропоїздів. За перше півріччя виконано капітальні ремонти 3 складів електропоїздів, а до кінця року завод капітально відремонтує ще 6 складів поїздів. Зокрема, у серпні для регіональної філії «Львівська залізниця» буде відправлено 1 десятивагонний склад.

Завод готовий поступово збільшувати щорічні обсяги ремонту за умови стабільного замовлення та його фінансування. ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод» — єдине підприємство в Україні, яке виконує капітальні ремонти (КР-2) та капітальні ремонти з подовженням терміну служби (КРП) електропоїздів, що дозволяє зберігати його функціональність в умовах, коли не здійснюється придбання нових приміських поїздів у необхідних обсягах.   

Укрзалізниця неодноразово зверталася до місцевої влади в регіонах та столиці, оскільки саме місцеві органи влади є замовниками послуг з перевезення пасажирів у приміському сполученні, щодо потреби фінансувати придбання нових приміських поїздів на заміну критично зношеним. Це передбачено Законом України «Про залізничний транспорт», на виконанні якого наполягає компанія.

Приміські перевезення в Україні виконують велику соціальну функцію, залишаються найдешевшими порівняно з усіма видами транспорту та потребують фінансової підтримки не лише для розвитку, а й збереження та уникнення скасування рейсів і маршрутів. Зношеність приміських поїздів критична: дизель-поїздів — на 97,2 %, електропоїздів — на 87,5 %. Укрзалізниця щороку в приміському сполученні перевозить понад 100 млн пасажирів.

Низка міністерств і відомств вирішили з різних причин або не підтримати або відправити на доопрацювання проект Закону про зміни в податковий кодекс відносно повернення коефіцієнта 0,25 при оподаткуванні земель залізничного транспорту, який розроблений Укрзалізницею. Проект підтримало лише Міністерство інфраструктури України. Про це повідомив директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

 

За словами Андрія Рязанцева, така позиція Державної фіскальної служби Украйни, Міністерства фінансів України, Міністерства аграрної політики, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Міністерства юстиції України щодо проекту закону викликає обурення у 250-тисячного колективу залізничників, адже Укрзалізниця, як державна компанія та ключовий перевізник вантажів та пасажирів, розраховувала на підтримку органів державної влади.

«Зміна до податкового кодексу, яку внесли з голосу невідомо ким з-під стола в ніч голосування на бюджетному комітеті ВРУ, додатково обтяжила підприємство податком у сумі 3 млрд грн. Зазначу, що в жодній країні світу під залізницями податок на землю не сплачується взагалі. Для Укрзалізниці це рішення — нокаут, внаслідок чого обмежені не лише наші можливості в інвестиціях та оновленні рухомого складу, а й підвищення рівня оплати праці залізничників», — написав Андрій Рязанцев.

На його думку, додаткові витрати у 3 млрд грн на рік призведуть до перегляду обсягів пасажирських перевезень у сторону зменшення, скорочення малоефективної інфраструктури.

Директор з бізнесу Укрзалізниці закликав керівництво держави звернути увагу на алогічне оподаткування земель залізничного транспорту та цілковиту й багаторічну відсутність фінансування пасажирського сектору залізниці:  «Сподіваємось, серед новацій в управлінні державою знайдеться місце і для стратегічних змін у залізничній галузі… Завдяки вашим зусиллям може бути радикально покращена ситуація з пасажирськими перевезеннями»

Менеджмент Укрзалізниці обговорив з представниками бізнесу умови нового договору приєднання про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом. У нараді взяли участь, зокрема, представники металургійного, зернового та гірничодобувного бізнесу. Під час обговорення директор з розвитку бізнесу Андрій Рязанцев попросив від клієнтів-вантажовласників активно включатися та надавати пропозиції щодо умов нового договору на адресу pavlovich@uz.gov.ua.

 

Наразі проект договору оприлюднено на офіційному сайті Укрзалізниці, обговорення та прийняття пропозицій від вантажовласників триватиме до кінця поточного тижня.

Предметом нового договору є організація перевезення вантажів, надання вантажного вагона для перевезення, інших послуг, пов’язаних з організацією перевезення вантажів у внутрішньому та міжнародному сполученнях (експорт, імпорт) у вагонах різних форм власності (у тому числі залізниць інших держав) і проведення розрахунків за ці послуги.

«Впровадження договору приєднання суттєво спрощує його укладення, облік замовників та дозволяє в подальшому вносити зміни одночасно з усіма замовниками. Клієнти зможуть укладати договір та змінювати його в електронному вигляді. Процедура переукладання розпочнеться першого серпня. Звертаю увагу, що коди платника, відправника та отримувача вантажів залишаться без змін», — пояснив директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

Він перерахував зміни, передбачені новим договором приєднання, покликані спростити процедуру та надати максимально зручні сервіси для клієнтів, щоб зробити взаємодію вантажовласників із залізницею більш комфортною:

1)         плату за користування власними вагонами перевізника АТ «Укрзалізниця» під час виконання вантажних операцій;

2)         уніфікацію умов надання таких послуг: організації перевезень та накопичення власного порожнього рухомого складу замовників на місцях загального користування; перебування власного порожнього рухомого складу замовника на коліях погоджених станцій; організації накопичення вагонів з вантажем на станції відправлення або на шляху прямування для відправлення їх маршрутами (групами) на станції призначення; перевезення спеціальних вантажів.

3)         послугу з обмеження використання кодів платника іншими особами.

Нагадуємо, що 13 та 14 червня 2019 року керівництвом Укрзалізниці проведено спільні наради з представниками Європейської Бізнес Асоціації та основними вантажовласниками за участі представників Антимонопольного комітету України та Державної регуляторної служби України щодо запровадження плати за користування власними вагонами перевізника АТ «Укрзалізниця» під час виконання вантажних операцій.

Раніше за результатом опрацювання отриманих рекомендацій залізничники внесли відповідні зміни до Порядку визначення плати за користування власними вагонами перевізника АТ «Укрзалізниця» під час виконання вантажних операцій у частині введення:

-          безоплатного часу за користування вагонами до 12 години включно в разі проведення подвійної вантажної операції;

- коригуючого понижуючого коефіцієнту, що застосовуються до плати за використання вагонами перевізника вагонів. та плати за перенесення наступної вантажної операції для вагонів, які приймаються до перевезення в складі маршрутної відправки. Коефіцієнт встановлюються рішенням правління АТ «Укрзалізниця»;

- автоматичної зміни коефіцієнта порожнього пробігу, та зміни коефіцієнтів, що застосовуються до тарифів Збірника тарифів при здійсненні розрахунку плати за нездійснення наступної вантажної операції.

Також директор з розвитку бізнесу Укрзалізниці Андрій Рязанцев зазначив, що минулого року близько 85 % вантажних вагонів Укрзалізниці знаходилося під вантажними операціями до 48 годин, тому було прийнято рішення регулювати тариф залежно від терміну їх навантаження та вивантаження. 

З інформацією щодо кількості вагонів АТ «Укрзалізниця», які знаходилися у 2018 році під вантажними операціями, в залежності від годин користування можна ознайомитися тут.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту