Google AdSense

Новини » 11 Вересня 2019

Фахівці департаменту економічної та інформаційної безпеки АТ «Укрзалізниця» виявили факти, які вказують на можливу корупційну схему під час закупівлі послуг з ремонту дефектоскопного обладнання філією «Центр діагностики залізничної інфраструктури».

 

Зокрема, за даними службової перевірки, низка дій посадовців спричинила збитки Товариству на суму близько 15 млн грн. Перевіркою встановлено, що очікувану вартість закупівлі послуг з ремонту дефектоскопного обладнання визначено на підставі однієї комерційної пропозиції, без залучення інших суб’єктів господарювання. Наслідком цього стало суттєве завищення вартості ремонту вказаного обладнання.

Крім того, до тендерної документації з капітального ремонту дефектоскопного обладнання було внесено дискримінаційні технічні умови, що призвели до обмеження кола учасників та до штучного створення умов для перемоги конкретної компанії. Наслідком таких дій стало не лише завищення вартості ремонту, але й порушення вимог чинного законодавства в частині добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. Укрзалізниця неодноразово наголошувала на рішучості боротьби з подібними порушеннями та сподівається на не менш рішучі дії правоохоронних органів у ході розслідування.

Варто зазначити, що фінансування на проведення вищезазначених робіт з розрахунку ремонту 6 вагонів у 2018 році становило 96 480 тис. грн з ПДВ, але фактично відремонтовано лише 5 вагонів. До слова, директор підприємства, яке проводило ремонт дефектоскопного обладнання вагонів-дефектоскопів, є донькою колишнього працівника АТ «Укрзалізниця», який з 1992 по 2017 рік займав керівні посади в головному управлінні колійного господарства (зараз департамент колії та споруд).

Найчастіше поїздами сполученням Кошице — Мукачево — Кошице подорожують іноземці. Як свідчить статистика, упродовж літа 55 % пасажирів були іноземцями, 45 % — українці.

 

Серед пасажирів, які подорожують зазначеними поїздами, громадяни Словаччини — 34 %, Чехії — 12 % та Угорщини — 4 %. Крім того, серед пасажирів були громадяни Аргентини, Парагваю та Південної Кореї. Загалом поїздами подорожували громадяни 39 країн світу.

Така статистика свідчить про успішність цього проекту та важливість станції Мукачево як міжнародного пересадочного центру. Залізничники сподіваються, що зазначений маршрут сприятиме подальшому розвитку в’їзного туризму в Україні.

Нагадаємо, наразі між Мукачево та Кошице курсують євроколією дві пари поїздів — № 960/961 та № 962/963.

© 2019 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту