Новини » Січень 2020

Укрзалізниця пропонує подорожувати до Європи із суттєвими знижками. Зокрема, вартість проїзду в напрямку Україна — Чехія буде знижена на 65% на перші три місця в обох напрямках. Запровадити новацію планується з 3 лютого 2020 року.

 

Це допоможе заохотити пасажирів до поїздок у міжнародному сполученні залізничним транспортом та посилити конкуренцію авіа- та автотранспорту.

Угодою встановлюється вартість проїзду в міжнародному сполученні в напрямку Україна — Чехія — Україна за «Дисконтною програмою УЗ-ЧД / First Minute Europe» (при розрахунку вартості для АТ «Укрзалізниця» приймається знижка в розмірі 65 % до вартості повного квитка*) на три місця для АТ «Укрзалізниця» в обох напрямках та три місця для АТ «Чеські залізниці» в обох напрямках.

Вартість проїзду становитиме:

-  Київ — Прага — 62 євро на заміну діючих 97,2 євро;

-  Львів — Прага — 48 євро на заміну діючих 80,2 євро.

*Вказана знижка застосовується до вартості квитка як складової вартості проїзного документа по території України.

Німецька залізниця Deutsche Bahn вперше подаватиме електроенергію згенеровану сонячною електростанцією потужністю 42МВт безпосередньо у контактну мережу.

СЕС побудує компанія Enerparc AG, з якою DВ підписала відповідну угоду, передає renen.

СЕС вироблятиме приблизно 38 ГВт-год електроенергії на рік і подаватиме її безпосередньо в контактну мережу Deutsche Bahn з частотою 16,7 Гц (такий стандарт діє на німецьких залізницях) через перетворювальну підстанцію Neumünster (Ноймюнстер). Цим проект відрізняється від звичайної практики прямих договорів купівлі-продажу електроенергії, яка широко використовується, у тому числі, і німецькими залізницями.

"Вперше ми подаємо сонячну електроенергію безпосередньо у контактну мережу, - пояснює директор з інфраструктури DB Рональд Пофалла. - Новий сонячний парк також допоможе нам збільшити частку зеленої електроенергії у DB".

Наразі частка «зеленої» електроенергії у споживанні Deutsche Bahn досягла 60%. До 2038 компанія планує повністю перейти на «зелену» електроенергію.
Федеральне мережеве агентство Німеччини (BNetzA, регулятор ринків залізничного транспорту, електроенергії, газу, телекомунікацій і пошти) випустило доповідь про ринкову ситуацію на залізницях країни, засновану на даних за 2018 р. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

“Частка приватних вантажних перевізників на транспортному ринку Німеччини зросла з 47% у 2017 році до 51% у 2018 році. Таким чином продовжує знижуватися частка національного вантажного оператора DB Cargo, що входить до складу залізниць Німеччини (DB). При цьому вантажообіг зріс з 128 до 132 млрд ткм”, – ідеться в повідомленні.

Окрім того, зазначається, що у 2018 році погіршилися показники точності руху поїздів у всіх секторах. У далекому пасажирському сполученні точність дотримання розкладу скоротилася до 71%, у регіональному та місцевому сполученні – до 88%, у вантажних перевезеннях – до 62%. При цьому вважається, що пасажирський поїзд запізнюється, якщо він порушує розклад мінімум на 5 хв, вантажний – якщо на 15 хв.

Обіг на ринку залізничних перевезень у Німеччині збільшився у 2018 році до 21,3 млрд євро (в 2017 р. – 20,7 млрд). Обіг на ринку залізничної інфраструктури зріс з 6,4 до 6,6 млрд євро, причому 80% обігу припадає на плату за нитки графіку.
Державний естонський оператор вантажних перевезень Operail минулого року проти 2018 р. збільшив обсяг контейнерних перевезень на 46% – з 52 428 до 76 756 TEU. Загальний тоннаж досяг 636 тис. т, а приріст склав 110%. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

Як зазначається, приблизно половину всього зростання забезпечили мультимодальні перевезення. Як повідомили в Operail, у 2019 році, порівнюючи з 2018 роком, з автомобільного на залізничний транспорт було переведено на 12 тис. TEU більше контейнерних перевезень.

“Основними вантажами, які перевозяться в контейнерах, стали добрива й хімічна продукція, а також пиломатеріали, щебінь, зерно, деревні гранули”, – ідеться в повідомленні.

У Operail вважають, що надання переваги перевезенням залізничним транспортом вносить вклад в охорону довкілля й сприяє підвищенню безпеки на автомагістралях. З урахуванням того, що перевезення одного контейнера залізницею замінює рейс вантажного автомобіля, у 2019 році вдалося скоротити 8000 рейсів.
Сьогодні вночі по станції Черкаси машиніст вантажного поїзда в умовах обмеженої видимості застосував екстрене гальмування для попередження наїзду на жінку.

Постраждала у стані алкогольного сп’яніння сиділа на рейках і не реагувала на сигнали великої гучності, які подавав локомотив.

Внаслідок наїзду було травмовано жінку 25-30 років. Наразі встановлюються дані потерпілої особи. Травмовану каретою швидкої допомоги направили в міську лікарню.

Повідомлено відділ поліції міста Черкаси.
Сторінка 2 з 18«««123456»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту