Новини » Січень 2020

Відповідно до підписаного Меморандуму про співпрацю між Державною службою зайнятості України і АТ «Укрзалізниця» протягом 2019 року працівники Південної залізниці спільно зі службою зайнятості провели низку заходів щодо інформування шукачів роботи про одного з найбільших роботодавців України – акціонерне товариство «Укрзалізниця». Завдяки проведеній роботі у 2019 році близько 150 осіб були працевлаштовані до підрозділів регіональної філії «Південна залізниця».

Для задоволення кадрової потреби залізниці служба зайнятості використовувала як традиційні можливості (ярмарки вакансій, дні відкритих дверей, презентації професій), так і новітні методи та технології.

Так, у червні 2019 року за підтримки Харківської обласної державної адміністрації було організовано широкомасштабний ярмарок вакансій, на якому представниками регіональної філії «Південна залізниця» було презентовано понад 500 вакансій у підрозділах магістралі.

Разом з тим, спільно з Харківським міським центром зайнятості була організована відеозйомка ролика про працівників Південної залізниці. За 2019 рік проведено велику роботу в сфері профорієнтації: здійснено близько 200 профорієнтаційних екскурсій на виробничі підрозділів та до залізничних музеїв філії, проведені квести майже для 200 дітлахів, котрі відпочивали в оздоровчих дитячих таборах залізниці.

Зокрема, завдяки Харківському міському центру зайнятості було проведено навчання для працівників кадрової вертикалі філії, котре проводилось з метою забезпечення розвитку та поширення професійної експертизи.

Разом з тим, завдяки тісній співпраці дитячої залізниці «Мала Південна» з Харківським міським та обласним центрами зайнятості було проведено безліч заходів, що забезпечать залізницю в майбутньому новими професійними кадрами. Загалом протягом року працівники виробничих підрозділів регіональної філії взяли участь у близько 50 ярмарках вакансій та понад 40 семінарах.
З нагоди створення відомчої воєнізованої охорони на залізничному транспорті, яка відзначає свій день народження у січні,в управлінні регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» відбулось нагородження гідних працівників.

Керівники столичної магістралі привітали та нагородили залізничників стрілецької команди служби воєнізованої охорони регіональної філії. Працівники, які багаторічною працею зробили значний внесок у становлення та розвиток воєнізованої охорони на залізничному транспорті, були відзначені галузевими нагородами та Почесними грамотами Південно-Західної залізниці. В свою чергу нагороджені залізничники висловили слова вдячності за турботу та увагу керівництву регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця».

Словаччина провела інспекцію технічних можливостей відкриття залізничного маршруту Ужгород-Кошице. Представники країни наразі визначили два варіанти можливого вирішення цього питання. Про це повідомив речник «Залізничної компанії Словаччини» Томаш Ковач, пише Mukachevo.net.

За його інформацією, «Укрзалізниця» та «Залізнична компанія Словаччини» заявили про спільний інтерес щодо відкриття пункту перетину кордону Матьовце – Павлово з метою залізничних пасажирських перевезень.

«Метою цього проекту є забезпечення залізничного сполучення з Кошице до Ужгорода та наступного ширшого сполучення Київ-Ужгород-Матьовце-Кошице-Братислава/Прага», – розповів Томаш Ковач.

Наразі в Словаччині є дві державні залізничні компанії. «Залізнична компанія Словаччини» (ZSSK) займається перевезеннями, а «Залізниці Словацької Республіки» (ZSK) займаються розбудовою інфраструктури. Для відкриття проекту залізничного сполучення Ужгород-Кошице будуть задіяні обидві ці компанії.

Зі слів Томаша Ковача, розглядаються два варіанти вирішення питання сполучення між Ужгородом та Кошице. Перший варіант це приїзд потягу з Ужгорода до Матьовце по широкій колії, а потім у Матьовце потрібно побудувати спеціальну інфраструктуру для адаптації вагонів під європейську колію.

Інший варіант – це побудова 11 кілометрів європейської колії до Ужгорода.

«Залізнична компанія Словаччини» вже провела інспекцію станції Матьовце на предмет вивчення інфраструктури, а також були зустрічі керівництва «Залізничної компанії Словаччини» з представниками фінансового управління та прикордонної поліції з метою ознайомлення з проектом», – зауважив речник «Залізничної компанії Словаччини» Томаш Ковач.

«Наразі важливим кроком для реалізації проекту є переговори між «Залізничною компанією Словаччини» та «Залізницями Словацької республіки» щодо добудови залізничної інфраструктури та зміни статусу прикордонного залізничного пункту пропуску Матьовце-Павлово як пункту перетину і для пасажирських перевезень», – додав він.

Уряд Норвегії запропонував виділити у 2020 році на потреби залізничного транспорту 26,6 млрд норв. крон (2,8 млрд євро), що на 4,5% більше, ніж у 2019 році. Про це повідомляє журнал «Железные дороги мира»

“Ці кошти будуть витрачені на кілька інфраструктурних проєктів і закупівлю рухомого складу. Зокрема, буде профінансовано будівництво ділянки Клеверуд – Серлі в межах проєкту лінії Осло – Хамар. Проєкт включає спорудження нової станції в місті Танген, тунелю на ділянці Клеверуд – Еспа і моста довжиною 1070 м – найдовшого залізничного моста в Норвегії”, – йдеться у повідомленні.

Як зазначається, повністю проєкт планується завершити у 2026 році.

«У 2019 почалося будівництво двоколійної лінії в губернії Вестфолд, що дозволить значно покращити сполучення Осло з центром губернії Тенсберг. Роботи тут будуть завершені в 2025 р. Заплановано також подовження на 40 км лінії Bergen від міста Хенефос до передмістя Осло Саннвіка. Почнуться роботи з електрифікації ліній Тронхейм – Схьyoрдал, Хеллем – шведська межа, а також одного з ділянок в межах Тронхейма», – додають у журналі.

Як зазначається, на закупівлю дев’яти електропоїздів FLIRT виробництва Stadler, які будуть експлуатуватися в східній частині країни, закладено 110 млн крон. Ще 50 млн крон виділяється на модернізацію п’яти вагонів із заміною сидінь кріслами з регульованими спинками, аналогічними тим, що використовуються в бізнес-класі літаків, з метою створення комфортних умов для поїздок в нічний час.

Повідомляється, що 448 млн крон буде спрямовано у сферу вантажних залізничних перевезень, включаючи реконструкцію терміналів, будівництво обгонних колій та модернізацію переїздів.

Раніше, уряд Норвегії затвердив трирічний план, спрямований на підтримку операторів залізничних вантажних перевезень в конкуренції з автомобільним транспортом, і направив на його реалізацію у 2020 році 88 млн крон.

У Латвії за підозрою в шпигунстві на користь третіх країн затримано працівника залізниці, який фотографував техніку НАТО.

Про це повідомив міністр внутрішніх справ Латвії Ріхард Козловскіс, передає Delfi.lv.

За словами міністра, шпигунство здійснювався на користь третіх країн, тобто однієї з держав, що не є членом ЄС.

Міністр заявив, що він скептично ставиться до того, що підозрюваний "невинно" фотографував техніку НАТО.

Сторінка 3 з 18«««1234567»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту