Новини » Січень 2020

Укрзалізниця очікує показник прибутку за підсумками діяльності у 2019 році на рівні 2,5-3 млрд грн. Про це повідомив очільник компанії Євген Кравцов у інтерв’ю «BBC News Україна».


«Укрзалізниця змогла зі збитків у понад 5 млрд гривень вийти на рекордну прибутковість. Попередньо, за минулий рік ми виходимо на прибуток 2,5-3 млрд гривень», — наголосив він.

Водночас, говорячи про пасажирський сегмент перевезень, Євген Кравцов констатував, що потреба у фінансуванні тільки приміського сполучення для оновлення парку становить десятки мільярдів гривень.

«Пасажирські перевезення приносили 200-500 млн доларів збитків на рік для компанії. Компанія з'їдала свою амортизацію, не відновлювала рухомий склад, зношеність якого складає зараз близько 80%. Так, компанія зараз функціонує стабільно, але для того, щоб покращити якість, нам необхідні великі капітальні витрати», — резюмував голова Укрзалізниці.

Укрзалізниця створила робочу групу, яка обере компанію-постачальника послуги харчування у швидкісних поїздах Інтерсіті+. Наразі зазначений конкурс заблокований судовим рішенням через скаргу однієї з компаній-претендентів.


За дорученням члена правління АТ «Укрзалізниця» Марчіна Целеєвського постачальника послуг харчування у швидкісних поїздах «Української залізничної швидкісної компанії» визначить спеціально створена робоча група. До складу цього колегіального органу увійшли фахівці департаментів головного офісу компанії та філії «УЗШК».

Представники робочої групи проведуть консультації з учасниками останнього конкурсу та розглянуть їхні пропозиції. З урахування цієї роботи, УЗШК буде рекомендовано одну компанію з найкращою пропозицією для пасажирів та найвигіднішими умовами співпраці для державного перевізника. Ключовим критерієм відбору буде якість і вартість харчування для клієнтів Укрзалізниці.

Укрзалізниця також звернеться до поточного постачальника послуг харчування у швидкісних поїздах з пропозицією пролонгувати угоду до завершення відбору постачальника, укладання з ним угоди, але не довше, ніж до 31 березня 2020 року.

Незважаючи на маніпуляції з боку окремих гравців ринку та ускладнення із завершенням конкурсної процедури, Укрзалізниця позитивно оцінює факт наявності сильної конкуренції на ринку послуг харчування для пасажирів поїздів, що врешті дозволить їм одержати більш якісні послуги, а державній компанії отримати ринковий рівень винагороди.

Двоє чоловіків на Черкащині побили чергову по переїзду. Інцидент стався цієї ночі на перегоні Цвіткове — Володимирівка.


Залізничниця з травмами голови потрапила до лікарні. Про випадок поінформовано правоохоронні органи, зареєстровано кримінальне провадження.

На жаль, такі випадки непоодинокі. Найчастіше під час виконання службових обов’язків від агресивних дій громадян страждають провідники, працівники вокзалів, чергові по переїздах. Минулого року зафіксовано 23 випадки нападів на залізничників.

Нагадаємо, 20 січня четверо пасажирів побили провідника поїзда Київ — Івано-Франківськ за зауваження щодо паління в тамбурі.

Транспортний сектор Литви переживає трансформації: за кілька років збиткове підприємство АТ «Литовські залізниці» почало давати 50% прибутку щорічно. Компанія має півмільярда євро товарообігу, майна на 19 млн. євро та стратегію до 2030 року. Наразі готові поділитися досвідом із українськими колегами. «Укрзалізниці» вони пропонують оренду локомотивів, підготовку залізничників, інфраструктурні проекти, обмін кадрами, допомогу із впровадженням євростандартів.

Про це заявив гендиректор АТ «Литовські залізниці» Мантас Бартушка на П’ятому українсько-литовському економічному форумі у Вільнюсі, організаторами якого виступили УСПП та Конфедерація промисловців Литви.

«Кілька років тому литовська залізниця була збиткова, а тапер маємо прибутки, 50% зростання. Були втілені євростандарти, створена група перевізників «Литовські залізниці». Ми набули певного досвіду. У нас півмільярда євро товарообігу, 19 мільйонів коштує наше майно, 5 млн. пасажирів перевозимо щороку. Маємо стратегію до 30-го року, йдеться про ріст і подальшу модернізацію», - наголосив пан Бартушка.

Він позитивно оцінив проекти залізничного сполучення Київ-Мінськ-Вільнюс-Рига (потяг чотирьох столиць) та вантажної лінії Київ-Клайпеда.

«Це чудова можливість для бізнесу. На часі відкриття лінії, яка з’єднає Балтійське і Чорне моря. Наразі у Каунасі і Вільнюсі будуються великі торгові термінали, тому українським експортерам це може бути дуже вигідним і цікавим. Співробітництво з Україною бачимо в широкому спектрі. Український ринок розвивається і ми готові надати свої локомотиви, а також знання, спеціалістів та подумати над спільними інфраструктурними проектами.  Ринок збільшується, і треба зав’язувати безпосередні контакти», - підсумував очільник «Литовських залізниць».

Нагадаємо, участь у на П’ятому українсько-литовському економічному форумі у Вільнюсі взяли президенти України та Литви, представники урядів, великих корпорацій та малого бізнесу. Загалом захід об’єднав більше 150 учасників, була підписана низка ділових угод.

Поїзд оснащений сигналом 5G, а також площадками для сноубордистів і лижників

 

 Китаї запустили перший китайський автономний швидкісний поїзд G8811, який розганяється до 350 км/год. Це відбулося під час відкриття залізниці в рамках підготовки до Олімпійських ігор 2022, повідомляє Xinhua.

G8811 може автоматично запускатися і зупинятися, відкривати і закривати двері, а також запобігати аварійних ситуацій. Поїзд оснащений сигналом 5G і бездротовими телефонними зарядками. Крім того, в ньому є навіть майданчик для сноубордистів та лижників, які будуть брати участь в Олімпіаді через кілька років. 

Залізнична лінія з'єднує два міста - Пекін і Чжанцзякоу. Її завдання - пришвидшити рух між містами. Завдяки надшвидкісному поїзду час переїзду з одного населеного пункту в другій істотно скоротиться - з трьох годин до 47 хвилин. Довжина залізниці складає 174 км, а її будівництво тривало близько чотирьох років.

Як повідомлялося раніше, у Китаї тестують "розумне" метро без машиніста, яке розганяється до 120 км/год і може перевозити 2,3 тисячі пасажирів одночасно.

Сторінка 4 з 18«««12345678»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту