Новини » Січень 2020

Чеський лоукост-перевізник Leo Express заявив, що спробує запустити поїзди між Прагою і Медикою у середині березня 2020 року.

Перевізник отримав дозвіл на цей маршрут 15 листопада 2019 року. Згідно із дозволом, Leo Express має право здійснювати чотири рейси щоденно із Праги до Медики і стільки ж у зворотному напрямку. Однак, як повідомляє польський сайт «Rynek Kolejowy», Leo Express не зміг вклинитись у щільний графік польської залізниці, відтак переніс початок запуску своїх поїздів.

«Будемо намагатись вписати наші поїзди у корегування розкладу руху. Це відбудеться у середині березня (2020 року – ред.)», - заявив відповідальний за польський та український ринок директор Leo Express Юрай Андрейка.

Перевізник уже повідомив, що із Праги до Медики курсуватимуть зручні п’ятивагонні поїзди Flirt, виробництва польських концернів Newag i Stadler Polska. Такі поїзди вже курсують між Прагою та Краковом, а з грудня будуть їздити між Прагою та Вроцлавом.

У січні 2019 року Leo Express повідомив, що подав заяву із проханням дозволити запустити потяги до кордону із Україною. Згідно з планами компанії, рейси мали б здійснюватись чотири рази на день: 08:09, 10:09, 12:09 і 16:09 з Праги та о 23:16, 01:38, 6:38 і 09:38 – у зворотному напрямку. Цей напрям має стати продовженням існуючого маршруту Прага-Краків, який запустили у липні 2018 року. Поїзди курсуватимуть за таким маршрутом: Катовіце, Краків, Тарнув, Дембіца, Ряшів, Пшеворськ, Перемишль і Медика.


Укрзалізниця винайшла модель, за якою у 2020 році може провести капітальний ремонт до 500 пасажирських вагонів. Про це повідомив очільник компанії Євген Кравцов у інтерв’ю «BBC News Україна».

«Найбільше скарг на якість пасажирських вагонів викликають старі вікна, з яких дує, зношені туалети, опалення. Ми знайшли модель, як мінімальними коштами провести капітальний ремонт по цих позиціях. Це заміна вікон на нові склопакети, заміна санвузлів, заміна опалення», — уточнив він.

Євген Кравцов повідомив, що, за підрахунками спеціалістів Укрзалізниці, за такою формулою можна провести оновлення одного вагона за 1 млн гривень, а, для порівняння, повністю новий вагон вартує сьогодні 25 млн гривень, капітальний ремонт — 11-12 млн гривень.

«На 2020 рік закладаємо можливість відремонтувати 300-500 вагонів. Якщо зможемо тримати такі темпи, то за приблизно три роки зможемо забути про проблему вагонів економ-сегменту. Сподіваюсь, що цю ініціативу підтримують на рівні уряду і ми зможемо почати цю програму», — резюмував очільник Укрзалізниці.

Орієнтовний обсяг необхідного фінансування для оновлення локомотивного парку Укрзалізниці на сьогоднішній день становить приблизно 51,2 млрд грн протягом 6 років. Про це повідомив член правління АТ «Укрзалізниця» Франтішек Буреш під час засідання міжфракційного депутатського об’єднання «Розвиток сучасних ринкових відносин у сфері енергетичної, екологічної та транспортної інфраструктури задля побудови успішної європейської держави».

 

«Зараз нам доводиться балансувати між оновленням рухомого складу, модернізацією, переоснащенням, капітальними та поточними ремонтами локомотивів», - пояснив член правління.

Щодо подальшого бачення цього процесу, він висловив впевненість, що Укрзалізниця має підтримувати вітчизняних виробників рухомого складу. «Незважаючи на те, що є необхідність придбати на найкращих умовах нові локомотиви іноземного виробництва 135АС, 50DC, 20 AC/DC протягом 2020-2025 рр., ми чітко вимагаємо суттєвої локалізації їхнього виробництва на вітчизняних підприємствах. Адже Україна багата на спеціалістів у сфері залізничного транспорту», - зауважив Франтішек Буреш. Він вважає, що максимальне використання міжнародними виробниками локомотивів українських виробничих потужностей,  запчастин та послуг, є стратегічно важливим завданням.

Член правління також повідомив, що до 2025 року планується із залученням українських виробників здійснити відновлення та модернізацію 1023 локомотивів і капітальний ремонт 1049 одиниць тягового рухомого складу. Крім того, вітчизняні підприємства братимуть участь в інноваційних проєктах із зменшення розходу пального та запровадження енергозберігаючих технологій.

Франтішек Буреш наголосив, що парк локомотивів Укрзалізниці на сьогоднішній день морально та фізично застарілий: знос електровозів становить 94,4%, тепловозів – 98,3%. Із загального інвентарного парку локомотивів лише 190 одиниць або 5,3% молодші за 25 років.

Він нагадав, що Стратегією розвитку Укрзалізниці передбачено у 2020-2021 рр. здійснити виокремлення функцій з експлуатації та ремонту локомотивів з подальшою передачею до відповідних бізнес-вертикалей, що дозволить централізувати управлінням витратами у відповідних кост-центрах. Зокрема передбачено запровадження спеціалізації локомотивних депо на експлуатації і ремонтах, а також їхнє розділення на пасажирські та вантажні з виокремленням маневрових локомотивів. Така реструктуризація є також передумовою для лібералізації ринку тяги, адже дозволить забезпечити майбутнім приватним операторам вільний доступ до ремонтних потужностей.

Крім того, додатковим джерелом надходжень для оновлення локомотивного парку Укрзалізниці можуть стати скасування оподаткування земель залізничного транспорту та встановлення нульової ставки ПДВ на внутрішні пасажирські перевезення. Ці заходи, за словами Франтішека Буреша, у сумі можуть забезпечити понад 5 млрд грн додаткових інвестицій.

Укрзалізниця підтримує імплементацію завдань Президента України і Кабінету Міністрів України щодо лібералізації ринку тяги й підрозділи компанії вже готуються до запровадження приватної тяги.

Вчора, 27 січня, близько полудня на залізничному переїзді 110 км перегону Буштина — Тячів Ужгородської дирекції залізничних перевезень водій вантажного автомобіля ЗІЛ спровокував аварію із пасажирським поїздом № 14 сполученням Київ — Солотвино.

 

Внаслідок ДТП постраждало три особи, які перебували у вантажівці, з них дві зазнали смертельних травм. Працівники локомотивної бригади та пасажири поїзда не постраждали.

На період ліквідації наслідків ДТП залізничники оперативно організували автотранспорт для доставки пасажирів поїзда зі станції Буштина до станції Солотвино та зі станції Солотвино, Тересва й Тячів до станції Буштина.

За попередніми висновками експертної комісії, вини залізниці нема. Аварія на переїзді сталася внаслідок грубого порушення водієм вантажівки правил дорожнього руху. Знехтувавши попередженням звукової та світлової сигналізації, він виїхав на колію та спричинив зіткнення з поїздом. Розслідування обставин та причин аварії триває

Оператор Avanti West Coast (спільне підприємство британської компанії First Group і італійського національного оператора Trenitalia з частками 70:30) уклав з компанією Alstom семирічний контракт на модернізацію і технічне обслуговування електропоїздів Pendolino, експлуатованих на магістралі Західного узбережжя Великобританії. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

“Контракт вартістю близько 755 млн євро передбачає капітальний ремонт всіх 56 поїздів із вагонів з кузовом, який нахиляється, виробництва Alstom з оновленням інтер’єрів, установкою більш комфортабельних пасажирських крісел з індивідуальними електричними розетками, переобладнанням туалетів, удосконаленням системи освітлення та апаратури Wi -Fi”, – йдеться у повідомленні.

Передбачається, що програма реконструкції експлуатованих з 2003 року електропоїздів Pendolino, на частку якої припадає 150 млн євро у загальній сумі контракту, стане найбільшою програмою модернізації залізничного рухомого складу, яку коли-небудь проводили у Великій Британії.

За умовами контракту Alstom до 2026 року виконуватиме технічне обслуговування оновлених потягів, а також поставлених компанією Hitachi Rail 10 семивагонних електропоїздів і 13 п’ятивагонних поїздів з комбінованим дизельним і електричним тяговим приводом. Потяги Pendolino і новий рухомий склад від Hitachi розраховані на рух зі швидкістю 200 км/год.

Новий контракт дозволить створити 100 нових високотехнологічних робочих місць і зберегти сотні діючих робочих місць. Основні роботи будуть виконуватися в транспортно-технологічному центрі Alstom в Уіднсе, а також в депо Глазго, Ліверпуля, Манчестера, Окслі і Уемблі.

Потяги Pendolino обслуговують сполучення Лондона з Бірмінгемом, Манчестером, Ліверпулем, Глазго і Единбургом.
Сторінка 5 з 18«««123456789»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту