Новини » Січень 2020

Укрзалізниця має намір провести капітальний ремонт двох електропоїздів EJ675 Skoda City Elephant на власних потужностях. Про це повідомив член правління АТ «Укрзалізниця» Франтішек Буреш.

Він нагадав, що «Укрзалізниця» придбала вказані двосистемні поїзди для курсування електрифікованими ділянками постійного та змінного струму у 2012 році, перед чемпіонатом Європи з футболу. Спочатку вони курсували на маршрутах Харків/Донецьк-Сімферополь, а після 2014 року були переведені на маршрути Київ-Харків/Тернопіль.

Водночас, за словами Франтішека Буреша, кожен із цих поїздів уже проїхав 1,3 млн км з 2012 року. Вони не працюють з 2018 року через технічні несправності, і зараз перебувають в одному з депо Києва, очікуючи на капітальний ремонт.

Член правління також повідомив, що протягом останніх кількох років Укрзалізниця неодноразово відкривала процедури проведення тендерів на послуги з капітального ремонту цих поїздів, однак отримувала несподівано дорогі пропозиції від усіх міжнародних учасників торгів, оскільки всі вони мали намір здійснити повний обсяг ремонтних робіт за кордоном.

"Я категорично проти того, щоб компанія платила 200 млн гривень іноземним компаніям, маючи при цьому власні потужності з ремонту локомотивів у Запоріжжі. В Україні є комплектуючі, запчастини, і головне - дуже кваліфіковані виробники, як на підприємствах, що входять до складу АТ «Укрзалізниця», так в інших вітчизняних компаніях. Допомогти нам реалізувати такий важливий проект капітального ремонту електропоїздів EJ675 мають саме українські виробники", - наголосив Франтішек Буреш.

Він також повідомив, що фахівці компанії вже підготували відповідні розрахунки, а також попередній аналіз техніко-економічного обґрунтування такого ремонту.

«Певен, якщо ми переконаємо Skoda поділитися своїми кресленнями, технологією ремонту та ключовими компонентами, ми зможемо відремонтувати поїзди тут, в Україні." – резюмував Франтішек Буреш.

Довідково: Електропоїзд EJ675 Skoda City Elephant складається із шести двоповерхових вагонів на 636 місць (46 першого класу, 590 другого класу). Електропоїзд розрахований на швидкість роботи 160 км/год.

Ця добірка переверне ваше уявлення про залізничні подорожі.

1. Льодовиковий експрес, Швейцарія

Сьогодні Швейцарія пропонує наймодніші та найкращі гірськолижні курорти. Але колись її гориста територія створювала місцевим чимало проблем. Як пересуватися? Як будувати шляхи? У всьому світі вже користуються залізницями, а ми що? Та винахідливі швейцарські інженери зробили те, що здавалося неможливим.

Льодовиковий експрес – потяг, що їде за маршрутом Санкт-Моріц – Церматт. Цей залізничний шлях подарує вам незабутню 8-годинну подорож. Він проходить через 291 міст та 91 тунель, а також перетинає долину Святого Миколая. Через панорамні вікна потягу ви побачите Швейцарію у всій красі: припорошені снігом гори, зелені долини та автентичні селища.

2. Потяг у хмари, Аргентина

Це не метафора, як ви могли подумали. В Аргентині справді побудували залізницю, яка більше нагадує подорож літаком. 

Потяг їде з аргентинського міста Сальта до кордону з Чилі. Перетинаючи гори Анди, колії здіймаються на висоту аж 4200 метрів! 

3. Сполучення Ченнай – Рамішварам, Індія

Рамішварам – священний індійський острів, дуже популярний серед туристів. Потрапити на нього можна декількома способами: поромом, катером або найбільш екстремальним – залізницею.

Особливість цього шляху полягає в тому, що потяг їде дуже низько над водою просто посеред моря. Ніяких огорож – ти наче пролітаєш над морською поверхнею! Міст був побудований ще на початку 20-го століття, і простягнувся майже на півтора кілометра. Кому такого екстриму виявиться замало, можна проїхатися тут у шторм. Кажуть, виникає відчуття, що міст разом із потягом от-от звалиться у воду.

4. Східний експрес Лондон – Венеція

Цей потяг особливий не лише тим, що про нього писала Агата Крісті. Це той випадок, коли дивовижним є не краєвид за вікном, а потяг зсередини! 

Варто сказати, що Східні експреси їздять з Лондона у різних напрямках: до Парижа, Риму, Праги, Кракова, Будапешта, Стамбула і т. д. Та подорож до Венеції точно занурить вас в епоху минулого століття. Вагони потягу збереглися з 20-30-х років і були реставровані. Стиль інтер`єру повністю витримано: масивні дерев’яні меблі, двері, та старовинні деталі декору. 

Задушливий плацкарт чи тісні купе – це не про Східний експрес. Тут є цілі номери, як у готелях: двомісний номер зі спільним чи окремими ліжками, і навіть номер люкс із двома окремими кімнатами – спальнею і вітальнею!

Подейкують, у Східному експресі офіційно заборонені джинси. А у вагон-ресторан вас взагалі не пустять, якщо ви не дотримаєтесь дрес-коду! Тож або готуйте смокінг і вечірню сукню, або залишитесь голодними.

5. Каліфорнійський зефір, США

Каліфорнійський зефір – культовий потяг Америки, найвідоміший і найбажаніший серед туристів. Багато людей приїжджають до Штатів лише заради подорожі на ньому. 

СіЗед, як його ніжно називають американці, возить туристів ще з 1949 року. Зараз, звичайно, курсує новий потяг.

Цей залізничний шлях сполучає Чикаго та Сан-Франциско – тим самим перетинає Північну Америку впоперек. Довжина маршруту сягає майже 4 тисяч кілометрів! 

Це найбільш живописний туристичний шлях Америки: він прямує до тихоокеанського узбережжя і пролягає через долину річки Колорадо, Скелясті гори, пустелю Великий басейн та гірський масив Сьєрра-Невада.

6. Дорога смерті, Таїланд

Дорога смерті – це частина таїландського залізничного шляху на кордоні з М’янмою. Для туристів цей шлях абсолютно безпечний. Та пам’ять про те, скільки людей тут загинуло під час Другої світової війни, додає подорожі гіркуватий присмак. Сотні тисяч полонених вмирали від голоду, хвороб та виснаження.

Та попри ці події, сьогодні це одне з найбільш туристичних місць країни. З вікна вагона відкриваються пейзажі надзвичайної краси: навісні скелі, буйна зелень, річка – все як на долоні. 

7. Тунель кохання, Україна

До цього місця людина не докладала рук – за нас все зробила природа. На Рівненщині, біля села Клевань, крони дерев створили живий зелений коридор. Залізниця тут існує лише для перевезення деревини до місцевої фабрики. Але цей живописний куточок приваблює туристів, закоханих та фотографів, які шукають вдалий кадр. 

У вас може бути різне ставлення до залізниць. У студентські роки ви досхочу поїздили в плацкартах, а тепер терпіти їх не можете? Або ж кожна подорож потягом для вас – це особливе, казкове дійство? Як би там не було, ці залізничні шляхи гарантують всім дозу задоволення

 

Значне зростання обсягів міжнародних перевезень цього року  спонукало залізниці Швейцарії (SBB), Австрії (ÖBB) і Німеччини (DB) розглядати варіанти збільшення числа як денних, так і нічних поїздів, що курсують між містами цих країн. Про це повідомляє журнал «Железные дороги мира».

«Оскільки нічні поїзди Nightjet, що зв’язують Цюріх і Базель з Берліном і Гамбургом, користуються високим попитом, SBB і ÖBB розглядають можливості нарощування їх місткості. Так, зараз до складу нічних поїздів, що курсують між Цюріхом, Інсбрук, Зальцбург і Прагою, входять тільки спальні вагони. Обидва оператора разом із залізницями Чехії (ČD) вивчають питання про включення до складу поїздів вагонів з місцями для сидіння», – йдеться у повідомленні.

Як зазначається, SBB і ÖBB також оцінюють, які станції можна підключити до мережі Nightjet, щоб більша кількість європейських міст були пов’язані нічними поїздами зі Швейцарією. Сьогодні Цюріх вже став другим великим вузлом в Європі після Відня за кількістю прийнятих нічних поїздів.

«На думку SBB, сталий розвиток мережі Nightjet триватиме, оскільки попит на екологічні та ресурсозберігаючі перевезення постійно зростає, особливо серед молоді. Економічну ефективність нічних повідомлень можна підвищити за рахунок регулювання зборів за викиди вуглекислого газу і плати за доступ до інфраструктури», – додається у повідомленні.

Відзначається, що австрійські залізниці продовжують інвестувати в розвиток бренду Nightjet і вже замовили компанії Siemens 13 поїздів останнього покоління, які планують ввести в експлуатацію у 2022 році.

«Крім іншого, у грудні 2022 році оператори планують подвоїти частоту руху денних поїздів EuroCity між Цюріхом і Мюнхеном – з трьох до шести пар щодня. Додаткові поїзди з’являться після завершення електрифікації ділянки маршруту в Німеччині», – йдеться у повідомленні.

 

Ірландська залізниця оголосила тендер на закупівлю електропоїздів. Згідно з планами підприємства, в найближчі десять років в експлуатацію буде введено 600 електропоїздів.

Про це повідомляє ЦТС з посиланням на ЕлектроВісті.

Нові поїзди замінять наявний парк DART Irish Rail. У розвиток залізничної інфраструктури ірландці мають намір інвестувати 2 млрд доларів.

В Irish Rail підкреслили, що віддають перевагу поїздам з електроприводом, проте на перших порах готові замовити і гібридні поїзди, на випадок, якщо повна електрифікація ліній не відбудеться вчасно. Таким чином, спочатку буде закуплено лише 250 електропоїздів замість 600.

“Початок тендерного процесу для нас є першим важливим кроком в проекті розширення DART, який зробить революцію в громадському транспорті в районі Великого Дубліна, надаючи ще чистіший і екологічно стійкий варіант поїздок. Це також забезпечить більшу пропускну здатність міжміських і регіональних приміських служб, оскільки вагони , використовувані в даний час в районі Великого Дубліна, стануть доступні для інших послуг “, – заявив генеральний директор Ірландської залізниці Джим Мід.

Упродовж 2019 року Укрзалізниця перевезла до країн Європейського Союзу та зворотно 942,1 тис. пасажирів, що на 14,9 % більше показника 2018 року. Найпопулярнішим маршрутом став Київ — Перемишль.

 

Зокрема, поїздами № 715/716 та № 705/706, які курсують з Києва до Перемишля, минулого року туди та зворотно подорожувало понад 482 тис. пасажирів. Серед інших популярних поїздів № 67/68 Київ — Варшава — Київ, який обрали 61 тис. пасажирів, № 35/36 Одеса — Перемишль — Одеса (59 тис. пасажирів) та № 31/32 Київ — Рига (24 тис. пасажирів).

Сторінка 1 з 1812345»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту