Новини » 7 Січня 2020

На Одеській залізниці відбулися пожежні навчання. Зокрема,за дорученням заступника начальника служби  головного інспектора з пожежного нагляду регіональної філії «Одеська залізниця» Олександра Кварталова ці навчання пройшли у дворі третього корпусу управління.

 

Сотня працівників корпусу за 5 хвилин залишила свої робочі місця та зібралася у внутрішньому дворі, де заступник начальника Одеського загону воєнізованої охорони з пожежного нагляду Віталій Кавтя провів інструктаж, у ході якого підкреслив, що пріоритетне завдання пожежників — врятувати життя людини. Тому якщо дати про себе знати, то пожежники зроблять усе можливе, щоб врятувати потерпілого.

Працівники пожежного нагляду розповіли про важливість злагодженого проведення евакуації працівників, адже в разі виникнення пожежі діяти потрібно оперативно, але без паніки. Залишаючи робоче місце, слід обов’язково вимкнути всі електронні прилади, залишити ключ у дверях, поінформувати про пожежу всіх, хто поряд, і найкоротшим шляхом вийти на вулицю. Важливо тримати вогнегасники в легкодоступному місці, щоб за необхідності його якнайшвидше використати. Присутнім пояснили особливості використання вогнегасників різних типів та про випадки гасіння пожеж із залученням працівників пожежного нагляду.

Охочих навчитися використовувати вогнегасники виявилося багато — всі вони отримали таку можливість.

Слід зазначити, що подібні заняття з використання пожежних автомобілів або пожежних поїздів уже були проведені в інших дирекціях залізничних перевезень регіональної філії «Одеська залізниця». Загальне охоплення профілактично-роз’яснювальної роботи становить понад 2,5 тис. працівників. Головна мета заходів — це навчити колектив залізничників правильно діяти при виникненні пожежі, а також вживати профілактичних заходів щодо їх недопущення.

Робота в цьому напрямку триває.

Працівники вагоноколісних майстерень Одеса-Застава-1 регіональної філії «Одеська залізниця» за 11 місяців 2019 року сформували 1 тис. 237 колісних пар.

 

Із зазначеної кількості для вагонних депо філії «Одеська залізниця» сформовано 364 колісні пари. Ще 350 одиниць сформовано для філії «Пасажирська компанія». Для приватних підприємств — 494 одиниці. Для господарства приміських пасажирських перевезень було сформовано 27 колісних пар: 2 одиниці для моторвагонного депо Христинівка та 25 — для моторвагонного депо Одеса-Застава-1.

Також з метою недопущення виключення вісей колісних пар через пошкодження різьби М-110 у вагоноколісних майстернях Одеса-Застава-1 проводиться відновлення різьби М-110, зокрема, за 11 місяців проведено відновлення 236 вісей.

Сьогодні, 7 січня 2020 року близько 13:30 поблизу станції Деміївська (м. Київ) поїзд, що здійснював рейс за маршрутом Київ-Пасажирський – Аеропорт Бориспіль зробив вимушену зупинку. Залізничники доклали максимум зусиль, щоб пасажири не запізнилися на літак. Їх було пересаджено в інший рухомий склад та доправлено до аеропорту. Також залізничники ведуть комунікацію з Крюківським вагонобудівним заводом, який є виробником рухомого складу. В Укрзалізниці буде проведено розслідування випадку та висунуті відповідні претензії заводу виробнику. Нагадаємо, що новий поїзд був переданий виробником Укрзалізниці наприкінці грудня 2019 року.

© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту