Новини » Лютий 2020

Комітет із захисту клімату Німеччини виділить додатково кошти на підтримку та розвиток залізничного транспорту в країні. Про це повідомляє журнал «Железные дороги мира».

Як зазначається, глава залізниць Німеччини (DB) Р. Лутц оцінив розмір збільшення підтримки галузі в 20 млрд євро до 2030 р. У зв’язку з цим DB намір закупити ще 30 поїздів, розрахованих на швидкість руху 300 км/год. Введення їх в експлуатацію намічене на період з 2022 року.

«У комітет із захисту клімату, утворений рішенням уряду Німеччини в березні 2019 року для вжиття заходів щодо скорочення викидів вуглекислого газу, входять федеральний канцлер А. Меркель, шість членів її кабінету і інші офіційні особи. На засіданні комітету 20 вересня 2019 року було вирішено, зокрема, збільшувати власний капітал DB на 1 млрд євро щорічно з метою модернізації та розвитку залізниць і зменшити податок на додану вартість при продажі квитків на поїзди далекого прямування з 19 до 7%. DB вже підтвердили, що мають намір знизити вартість квитків на 10%», – йдеться у повідомленні.

Крім того, зазначається, що приблизно на 2 млрд євро на рік збільшиться федеральна підтримка громадського транспорту. Ці кошти підуть зокрема і на розвиток інфраструктури залізниць в великих агломераціях.

«Нарешті, уряд Німеччини має намір підтримувати зусилля по передачі вантажів на залізниці та розвитку мультимодальних перевезень, а також перевезень вагонними відправками», – додають у повідомленні.
Після проведення в 2018 році успішних випробувань вантажних поїздів довжиною 740 метрів оператор інфраструктури залізниць Нідерландів Prorail підтвердив дозвіл на їх комерційну експлуатацію з 2020 року. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

“Очікується, що в коридорі між портом Роттердам і кордоном між Нідерландами та Німеччиною (прикордонний перехід Венло – Кальденкірхен) щотижня курсуватимуть 20 пар контейнерних поїздів оператора вантажних перевезень LTE. Їх будуть направляти по звичайній залізничній мережі, що не задіюючи спеціалізований вантажний коридор Betuweroute. Наразі такі поїзди мають довжину від 550 до 650 м”, – йдеться у повідомленні.

Як зазначається, введення в експлуатацію поїздів довжиною 740 метрів дозволить збільшити провізну спроможність, що особливо актуально для залізничної мережі Нідерландів, завантаження якої практично досягло межі через швидко зростаючі обсяги перевезень.

“Однак в Prorail виступають за обережне введення в експлуатацію таких поїздів, яке повинне супроводжуватися аналізом потенційних операційних ризиків через збільшення довжини поїздів і виявленням вузьких місць на інфраструктурі. Щодо цього Prorail співпрацює зі своїми колегами з інфраструктурної компанії DB Netz залізниць Німеччини. Зокрема, для усунення вузьких місць планується направити інвестиції на подовження залізничних шляхів в порту Роттердама, а також на модернізацію інфраструктури в Тілбурзі і Ейндховені”, – додається у журналі.

Відзначається, що результати досліджень будуть винесені на всебічне обговорення з участю міністерства інфраструктури, представників сектора вантажних перевезень та інших зацікавлених сторін з подальшим виробленням необхідних заходів.
На підтримку в 2021 – 2027 рр. ключових транспортних проєктів в європейських країнах планується виділити 1,4 млрд євро за програмою з фонду Connecting Europe Facility (CEF). З відповідною ініціативою у жовтні виступила Європейська комісія, повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

Як зазначається, інвестиції підуть передусім на будівництво відсутніх транспортних зв’язків в Європі, причому пріоритетом будуть користуватися види транспорту, що розвиваються.

“Ініціатива має на увазі два напрями вкладення інвестицій. Перше в розмірі 650 млн євро (надаються з Фонду згуртування Євросоюзу – Cohesion Fund) охоплює 15 країн – членів ЄС: Болгарію, Хорватію, Кіпр, Чехію, Естонію, Грецію, Угорщину, Латвію, Литву, Мальту, Польщу, Португалію, Румунію, Словаччину і Словенію. У тому числі 610 млн євро буде витрачено на проєкти в рамках коридорів базової транспортної мережі, включаючи залізничні й автомобільні дороги, внутрішні водні шляхи, морські та сухі порти. І ще 40 млн євро буде виділено з метою створення безпечної і захищеної інфраструктури для далеких поїздок”, – йдеться у повідомленні.

Повідомляється, що ще один напрямок вкладення інвестицій обсягом 750 млн євро поширюється на всі країни – члени Євросоюзу, в тому числі 500 млн євро планується направити на проєкти, що реалізуються в рамках транспортних коридорів, 50 млн євро – на розгортання європейської системи управління рухом поїздів ETCS, 20 млн євро – на забезпечення безпечної та захищеної інфраструктури відпочинку на автомагістралях, ще 20 млн євро – на впровадження інтелектуальної системи транспортного обслуговування на автошляхах (Intelligent Transport Services For Road, ITS). Також 20 млн євро буде направлено на науково-дослідницьку програму European sky (SESAR) з модернізації системи організації повітряного руху, 110 млн євро піде на розвиток транспортних вузлів базової мережі, в тому числі у великих містах і в сфері мультимодальних перевезень пасажирів, і, нарешті , 30 млн євро передбачено витратити на створення варіантів морських сполучень.
Упродовж наступних двох тижнів АТ «Укрзалізниця» оголосить офіційний конкурс щодо придбання електровозів. Про це повідомив директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики Укрзалізниці Антон Саболевський під час відкриття ІV Міжнародної конференції «Залізниці України: розвиток та інвестиції» 27 лютого 2020 року.

За словами Антона Саболевського, у наступні 5-7 років заплановано придбати 205 магістральних електровозів, з яких 135 — перемінного струму. «Наразі активно готуємося до проведення конкурсу. Очікуємо, що це буде цікаво для таких провідних світових виробників, як CRRC, Alstom, Siemens AG та інших. Придбання електровозів дозволить Укрзалізниці закрити всі напрямки з перевезення залізорудної сировини, вугільних та зернових вантажів, які транспортуються на експорт як на західні переходи, так і до портів», — зазначив Антон Саболевський.

Також представник Укрзалізниці повідомив про плани компанії розширити співпрацю з General Electric. «Вже отримали 30 локомотивів у лізинг, працюємо, щоб збільшити парк ще на 40 одиниць. Що це означає для Укрзалізниці? На сьогодні ми використовуємо у вантажній роботі 100-120 магістральних локомотивів. Якщо отримаємо ще 40 одиниць, то оновимо більше половини парку. А новий локомотив — це збільшення продуктивності майже в два рази. Наприклад, новий локомотив долає щоденно по 560 км проти 300 км — показника роботи старого. Також економія пального на 20 %, мастила на 60 % та інше», — повідомив Антон Саболевський.
Цього року заплановано розпочати будівництво вузької колії (1435 мм) на напрямку Мостицька — Скнилів. Про це повідомив директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики АТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський, презентуючи основні інфраструктурні проєкти компанії щодо розвитку пасажирських перевезень у 2020 році.

За словами представника Укрзалізниці, будівництво колії, що відповідає європейським стандартам, дозволить пасажиру сісти в поїзд у Львові та без пересадок дістатися європейських країн. Цікавість до цього проекту вже виявили польські та чеські залізничники.

Також Антон Саболевський повідомив про намір Укрзалізниці розпочати електрифікацію напрямку Ковель — Ізов: «Ми передбачили початок робіт у нашому фінансовому плані на 2020 рік. Якщо КМУ та МІУ підтримають таке рішення Укрзалізниці, то у 2020 році розпочнемо роботи». Реалізація проєкту дозволить нарощувати обсяги перевезень з країнами ЄС, зокрема перевезення вантажів широкою колією в Польщу. Також завдяки запровадженню електротяги будуть знижені операційні витрати компанії.

Щодо важливих проєктів цього року, вже оголошено тендер на модернізацію напрямку Долинська — Миколаїв. В Укрзалізниці планують електрифікувати цю дільницю до 2023 року, а Миколаїв — Колосівка — до 2024 року. «Це важливо для компанії, адже саме на цій ділянці здійснюється понад 20 % нашої вантажної роботи дизельними магістральними локомотивами», — зазначив Антон Саболевський.
Сторінка 1 з 2412345»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту