Новини » 10 Лютого 2020

Після того, як поїзд з сирою нафтою Canadian Pacific Railway Ltd зійшов з рейок і загорівся, Канада встановить обмеження швидкості для поїздів, що перевозять небезпечні вантажі. Про це повідомляє Reuters.

Відзначається, що аварія, що сталась вранці четверга в штаті Саскачеван, стала другим сходженням з рейок у цьому районі за останні два місяці. Федеральний міністр транспорту Марк Гарно заявив, що починаючи з опівночі п’ятниці (05:00 за Гринвічем у суботу, 8 лютого) поїзди, що перевозять більше 20 вагонів небезпечних вантажів, будуть обмежені швидкістю 25 миль на годину (40 км/год) по всій країні протягом наступних 30 днів.

“Я розумію, що це вплине на економіку країни … але дуже і дуже важливо, щоб ми не жертвували безпекою”, – сказав Гарно.

Повідомляється, що в міських районах гранична швидкість буде ще нижча – 20 миль на годину (32 км/год). В залежності від результатів розслідування аварії, 30-денний період може бути скорочений або продовжений.

Нагадаємо, що 6 лютого в Канаді поїзд, який перевозив 31 вагон із нафтою, вибухнув та загорівся.

В Канаді поїзд, який перевозив 31 вагон із нафтою, вибухнув та загорівся. Інцидент стався  у провінції Саскачеван. Про це повідомляє СВС.

“Потяг з’їхав з рейок та загорівся… Інцидент стався за понад 100 кілометрів на південний схід від міста Саскатун”, – йдеться у повідомленні.

За офіційною інформацією, жертв немає. Мешканців села, розташованого поблизу, про всяк випадок евакуювали.

Уряд австралійського штату Вікторія схвалив проєкт Port Rail Transformation (PRTP) з розвитку залізничної інфраструктури в порту Мельбурна і на підходах до нього. Інвестиції у реалізацію проєкту розміром 25 млн австралійських доларів (приблизно 16,8 млн американських доларів) забезпечить оператор порту, повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

Планується, що нова залізнична інфраструктура у порту Мельбурна розпочне експлуатуватися у 2023 році. Для фінансування проєкту з кожного контейнера з імпортним вантажем буде стягуватися додатковий податок – 9,75 австралійських доларів (6,55 амер. дол. – ред.)”,  – ідеться в повідомленні.

Порт Мельбурна є найбільшим контейнерним портом країни й найбільшим комерційним центром штату. Він займає площу 505 га, на якій розташований 31 причал загальною довжиною приблизно 7 км. Порт переробляє більше 3 млн TEU на рік.

Разом з контейнерами під час сільськогосподарського сезону порт щодня приймає до чотирьох поїздів, кожен з яких навантажений 2500 т зерна.

У січні 2020 року загальне навантаження регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» склало 2 млн 577 тис. тонн вантажів, що на 66 тис. тонн більше запланованого та на майже п`ять тис. тонн більше, ніж за аналогічний період 2019 року. Середньодобове навантаження становить 83 тис. 129 т.

Перевищення плану зафіксовано з таких видів вантажу: 71 673 тонн жмихів, що на 36 % перевищує план і на 25 % показники 2019 року, 58291 т. продовольчих товарів, що на 28% більше в порівнянні з минулим роком і на 25 % – до плану, 11004 т. хімікатів, що на 77 % перевищує план і на 5 % показники минулого року.

Південна залізниця оперативно та своєчасно виконує всі зобов’язання щодо забезпечення рухомим складом вантажовідправників відповідно до планів перевезень.

Директор регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» Григорій Бевз та голова Київської ОДА Олексій Чернишов підписали протокол про наміри із розвитку приміського сполучення столиці з населеними пунктами регіону. Це сталося 6 лютого 2020 року.

Під час зустрічі йшлося про шляхи покращення співпраці з метою удосконалення роботи пасажирських перевезень приміського транспорту області з трьох основних напрямках: Київ – Фастів, Київ – Біла Церква, Київ – Миронівка. Сторони впевнені, що саме розвиток транспортної інфраструктури буде мотивуючим фактором для інвестиційної привабливості Київської області.

Також учасники зустрічі обговорили питання забезпечення оплати органами місцевого самоврядування істотної заборгованості за перевезення залізницею пільгових категорій громадян приміськими поїздами.

Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту