Новини » 12 Лютого 2020

Оператор національних залізниць Об’єднаних Арабських Еміратів (ОАЕ) Etihad Rail уклав з компанією Hitachi Rail STS контракт вартістю близько 400 млн євро на проєктування, будівництво та введення в експлуатацію європейської системи управління рухом поїздом ETCS рівня 2 на новій вантажний лінії довжиною 605 км між портом Фуджейра і кордоном ОАЕ з Саудівською Аравією. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

Як зазначається, лінія споруджується в рамках другої черги будівництва залізниці Etihad Rail.

“Контракт з Hitachi Rail STS, який повинен бути виконаний протягом 3,5 року, передбачає також постачання телекомунікаційних систем і засобів електропостачання. Енергосистема напругою 11 кВ і завдовжки 800 км стане найдовшою розподільною мережею в країні”, – йдеться у повідомленні.

Повідомляється, що у рамках проєкту належить побудувати центри управління на двох станціях. Для Hitachi Rail STS це другий проєкт в країні. Раніше вона спроєктувала і оснастила сучасними засобами сигналізації побудовану за проєктом першої черги вантажну лінію протяжністю 264 км, що з’єднала газові родовища Хабшан і Шах з портом Ель-Рувайс.

"Нова лінія дозволить збільшити обсяг перевезених вантажів в ОАЕ з 7 млн ​​до понад 50 млн т. Після її введення в експлуатацію об’єднана магістраль з’єднає основні промислові центри, великі міста та порти і стане складовою частиною залізничної мережі Перської затоки”, – додають у журналі.

У межах інвестиційної програми розвитку транспорту Сербії до 2025 року на реалізацію залізничних проєктів планується направити 3,5 млрд євро із загальної суми 14 млрд євро. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

"Пріоритетними проєктами стануть модернізація магістралі довжиною 244 км Белград – Ніш з метою підвищення максимальної швидкості до 200 км/год, а також ділянок від Ніша до Дімітровграда (довжина – 98 км, примикає до болгарського кордону) і до Прешево (148 км, кордон з Північною Македонією). Ці лінії входять до складу вантажного коридору, що зв’язує Прагу, Відень і сербські міста з Софією, а також з грецькими Салоніками і портом Пірей”, – ідеться в повідомленні.

Серед інших проєктів можна вказати будівництво вантажного терміналу в районі залізничної станції Батайніца в Белграді.

Залізниці Туреччини (TCDD), Ірану (RAI) і Пакистану (PR) підписали угоду про введення регулярного контейнерного поїзда в коридорі Стамбул – Тегеран – Ісламабад. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

“Ця ініціатива виходила від Організації економічного співробітництва (ОЕС). На засіданні транспортного комітету Ради регіонального планування ОЕС, проведеному в січні 2020 року в Тегерані, було зазначено, що підготовка до запуску цього контейнерного поїзда, включаючи підписання угоди щодо встановлення уніфікованих тарифів і узгодження графіка руху поїзда на території кожної країни, уже завершена”, – ідеться в повідомленні.

Залізничне сполучення охоплюватиме три країни Азії (Пакистан, Іран і Туреччину) і стане мостом до Європи з відкриттям вантажного руху на лінії Marmaray, що перетинає протоку Босфор по тунелю. Основний вантажопотік піде з Туреччини в Європу.

Перші контейнерні поїзди пропускали по коридору ще в 2009 році й також у межах діяльності ОЕС. Однак поїздки мали тестовий характер, і з тих пір рух так і не став здійснюватися на постійній основі, хоча має високий потенціал. Час в дорозі протяжністю приблизно 6500 км з 15 скоротиться до 11,5 діб. По коридору, який отримав визнання в ООН як інтермодальний, можна транспортувати як 20-футові, так і 40-футові контейнери.

Передбачається, що у проєкт організації руху по цьому коридору будуть залучені не тільки три згадані країни, але й інші держави як в Європі, так і в Азії, чому буде, зокрема, сприяти використання тунелю Marmaray.

Зацікавленість у продовженні коридору висловили також Індія і Бангладеш, які хотіли б прискорити доступ на ринки Близького Сходу і Європи.

Поїзд складом 40 контейнерів днями подолав прямий експериментальний маршрут зі станції Нікель-Побузький регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» до станції CTT Rotterdam за 9 діб.

 

Поїзд було відправлено 23 січня 2020 року о 22:00, який прибув до станції призначення 2 лютого 2020 року о 12:00. Відправник - транспортна компанія «Глобал Оушен Лінк».

 

Залізничними операторами виступили АТ «Укрзалізниця», PKP Cargo та PCC Intermodal. За словами заступника директора регіональної філії «Одеська залізниця» з логістики та роботи з поромами Івана Ємця, унікальність даної відправки полягає у тому, що перевезення було здійснене за новим маршрутом через прикордонний перехід Мостицька-2/Медика безпосередньо до станції Роттердам.

 

Час транзиту по території України становив одну добу, а загальний час руху трохи більше 9 діб. Залізничники упевнені, що за сприятливих умов реально виконати таке перевезення у термін 5-7 діб. До прикладу, перевезення морем в цьому напрямку може займати від 20 до 30 діб. 

 

«Завдяки підтримці АТ «Укрзалізниця» ми зможемо сформувати надійний логістичний продукт, здатний скласти конкуренцію автомобільним перевезенням у цьому напрямку», - підкреслив комерційний директор транспортної компанії «ГОЛ» Едуард Герасименко.

У 2019 році для пожежних поїздів регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» було виконано низку ремонтних робіт для підтримання рухомого складу в технічній готовності.

Зокрема, на базі кількох вагонних депо регіональної філії було охоплено деповським ремонтом шість цистерн–водосховищ пожежних поїздів станцій Гребінка, Основа, Кагамлицька, Полтава- Південна та Лозова (дві одиниці).

Також за допомогою філії «Рефрежираторна вагонна компанія» (м. Фастів) був здійснений деповський ремонт двох рефрижераторних вагон – насосних станцій для пожежних поїздів, що дислокуються на станціях Лозова і Харків-Сортувальний, а також виконано капітальний ремонт рефрижераторного вагона – насосної станції пожежного поїзда станції Основа.

Окрім того, для підвищення рівня підготовки пожежних поїздів було придбано в 2019 році 12 панорамних масок, 230 пожежних рукавів, 9 ручних пожежних стволів, 2 мотопомпи, 3,6 т піноутворювача та інше.

У 2019 році було здійснено 210 виїздів пожежної техніки, з них:42 – пожежними поїздами та 168 – пожежними автомобілями.

Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту