Новини » 13 Лютого 2020

Білоруська залізнична компанія запропонувала Укрзалізниці організувати новий логістичний маршрут до ЄС через прикордонний перехід Ізов-Грубешів, що на кордоні України та Польщі.

Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці.

«У разі отримання принципової згоди білоруські колеги готові організувати тристоронню нараду щодо тарифних умов та технології перевезень цим логістичним маршрутом», — йдеться у повідомленні.

Крім цього, білоруські залізничники обговорили з українською стороною низку питань про транзит українських вантажних та пасажирських поїздів територією Білорусі та розміри тарифів на нього.

Нагадаємо, що польська залізнична компанія планує налагодити залізничне сполучення між Перемишлем та Берліном через популярність залізничного транспорту серед Українців. Для такого сполучення польська компанія до кінця року хоче запустити додатковий склад з причіпних вагонів, який з Перемишля буде йти через Вроцлав і Зелену Гуру до столиці Німеччини.

Раніше повідомлялося, що Укрзалізниця планує запустити ще один потяг з українського Здолбунова до польського міста Хелм.

Також в УЗ заявляли, що Литва зацікавлена у запуску поїзда Київ-Рига.

Сильні пориви вітру, викликані штормом Ciara, спровокували проблеми із міжнародним залізничним сполученням в Угорщині. 

Про це заявили у національній залізничній компанії MAV, повідомляє Укрінформ.

Зазначається, що проблеми виникли на маршрутах до Чехії та Австрії. «Про затримки було повідомлено й на сході Угорщини через вітер, що повалив електроопори над залізницею», — стверджує Xinhua.

У свою чергу в мерії Будапешта мешканців попередили про небезпеку сильного вітру й попросили за можливості залишатися вдома. «Штормові вітри на більшій частині території країни можуть перевищити швидкість у 60—75 км/год, а з меншою ймовірністю — і 80—90 км/год, вздовж річок Дунай та Тиса», — йдеться у матеріалі.

Нагадаємо, шторм Ciara вдарив по Великій Британії й Ірландії 9 лютого, а потім почав рухатися на схід, знеструмлюючи десятки тисяч будинків по всій Європі. Шторм призвів до сильної повені в Англії та спричинив перебої у залізничному й автомобільному сполученні в кількох країнах.

Синоптичні служби повідомили про значне підвищення рівнів води на узбережжях у Данії, Норвегії, Швеції й Фінляндії.

Після того, як поїзд з сирою нафтою Canadian Pacific Railway Ltd зійшов з рейок і загорівся, Канада встановить обмеження швидкості для поїздів, що перевозять небезпечні вантажі. Про це повідомляє Reuters.

Зазначається, що аварія, що сталася вранці четверга в штаті Саскачеван, стала другим сходженням з рейок у цьому районі за останні два місяці. Федеральний міністр транспорту Марк Гарно заявив, що починаючи з опівночі п’ятниці (05:00 за Гринвічем у суботу, 8 лютого) поїзди, що перевозять більше 20 вагонів небезпечних вантажів, будуть обмежені швидкістю 25 миль на годину (40 км/год) по всій країні протягом наступних 30 днів.

Повідомляється, що в міських районах гранична швидкість буде ще нижча – 20 миль на годину (32 км/год). Залежно від результатів розслідування аварії, 30-денний період може бути скорочений або продовжений.

У 2019 році в регіональній філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» були проведені масштабні роботи з переоснащення й ремонту контактної мережі та пристроїв електропостачання.

 

Зокрема, на основних напрямках руху поїздів Лозова – Синельникове – Сиваш, П’ятихатки – Дніпро – Чаплине та Кривий Ріг – Запоріжжя придніпровські енергетики встановили понад 400 нових опор контактної мережі, замінили 10,6 км контактного дроту, 8 км несучого тросу, 2,4 тис. застарілих або дефектних ізоляторів контактної мережі на  полімерні.

На лініях повздовжнього постачання 6-10 кВ було встановлено 335 опор, замінено понад 24 км дроту, майже 120 трансформаторів типу ОМ, більш як 3,1 тис. ізоляторів.

Залізничники також виконали значні обсяги робіт з технічного переоснащення контактної мережі на станціях Верхівцеве, Сухачівка, Кривий Ріг та Марганець; у рамках інвестиційної програми провели модернізацію тягових підстанцій Федорівка та Роз’їзд-5, де встановили сучасне обладнання з дистанційним керуванням, мікропроцесорними елементами захисту та автоматики, новітні прилади обліку. На тягових підстанціях Сухачівка, Інгулець та Саксагань були  запроваджені сучасні герметичні акумуляторні батареї.

У 2019 році регіональна філія придбала для свого енергогосподарства сучасне електротехнічне та комп’ютерне обладнання, а також спеціалізовану техніку. Зокрема, парк техніки поповнився краном на автомобільному ходу вантажопідйомністю 25 тонн, який дозволяє виконувати модернізацію та ремонтні роботи з польового боку без обмеження руху поїздів;  ямобуром-стовбоставом на тракторній базі для робіт у важкодоступних місцях, автолетючками на базі МАЗ зі спеціальним фургоном  для перевезення ремонтних бригад.

У січні 2020 року регіональною філією «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» у приміському сполученні перевезено 735,8 тис. пасажирів пільгових категорій на суму 6,5 млн грн. Сума отриманої компенсації складає  лише 212,2 тис. грн.


Найповніше із семи областей України, на території яких Південна магістраль забезпечує транспортне обслуговування, відшкодовуються збитки у Полтавській області (62%).

Регіональна філія «Південна залізниця» здійснює пільгове перевезення громадян відповідно до чинного законодавства. До соціальної групи населення, яка користується правом безоплатного проїзду, належить 18 категорій.

Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту