Новини » 14 Лютого 2020

Єгипет оголосив про плани будівництва залізниці, яка буде альтернативою Суецькому каналу.

Про це пише ЦТС.

Будівництво магістралі оцінюється в 2,6 млрд євро.

Як повідомляє RailFreight, перший етап проекту включає будівництво залізничної лінії між середземноморськими портами Олександрія і Думьят, які розташовані на півночі Єгипту на відстані 200 кілометрів один від одного.

На другому етапі будуть з'єднані порт Думьят з портом Нувейба, прибережним містом в східній частині Синайського півострова. Протяжність цієї гілки становитиме 500 кілометрів. Поруч з портом Нувейба буде створена велика логістична зона.

Залізниця буде обслуговувати вантажні і пасажирські перевезення.

Транспортування вантажів між двома морями може виконуватися за три години, що значно швидше, ніж по Суецькому каналу. Залізниця буде використовуватися для перевезення матеріалів, необхідних для відновлення Іраку і Сирії.

Міністерство транспорту Єгипту зараз проводить фінансову і технічну оцінку проекту. Очікується, що в липні буде оголошено тендер з вибору підрядника.

Один з найбільших світових виробників залізничної тяги Alstom готовий надати Україні для тестування свій локомотив при відповідній домовленості з "Укрзалізницею".

Про це в ході інтерв'ю ЦТС повідомив директор Alstom в Західній і Центральній Азії Бернард Пелль.

"Так, ми зможемо надати локомотив для тестування в Україні", - зазначив він, відповідаючи на питання про те, чи зможе "Укрзалізниця" випробувати запропоновану їй техніку в разі досягнення відповідної домовленості.

Нагадаємо, у французькій компанії Alstom розробляють проект з виробництва електровозів для України і Грузії з загальним ринком в 350 локомотивів до 2025 року.

На початку липня Alstom, один зі світових лідерів з виробництва залізничного рухомого складу, відкрила своє представництво в Києві.

Польський оператор вантажних перевезень PKP Cargo і польська вугільна компанія JSW домовилися про співпрацю в частині дослідження і розробки нових типів вантажних вагонів і локомотивів на водневих елементах.

Про це повідомляє ЦТС.

Компанії підписали угоду, що передбачає спільну участь в інвестиційних проектах, що стосуються комерційного використання водневого палива.

Так, основною метою співпраці буде розробка інноваційних рішень, спрямованих на зниження споживання енергії та впливу на навколишнє середовище за рахунок використання рухомого складу на водневому паливі.

Відзначається, що JSW активно працює над технологією виділення чистого водню з продуктів згоряння коксогазовий виробництва. Очищений водень може бути використаний в паливних елементах як для приводу рухомого складу, так і в інших цілях.

Для підвищення безпеки перетину колій у регіональній філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» в 2019 році відремонтували ряд пішохідних мостів на залізничних станціях. Ремонтні роботи проводилися в рамках комплексної дорожньої програми оновлення пішохідних мостів.

 

Зокрема, на пішохідному мості, розташованому на станції Сухачівка, залізничники посилили окремі залізобетонні опори, замінили дефектні плити прохожої частини, косоури та східці, відновили перильне огородження.

Було проведено реконструкцію пішохідного мосту на станції Дніпро. Тут колійники оновили дефектні металеві прогони мосту, перильну огорожу, суцільно-прохожу частину (для комфорту пішоходів її також розширили більш як на третину), посилили металеві опори.

Поточному ремонту торік піддали пішохідні мости на станціях Пологи, де замінили дефектні плити пішохідного настилу, Діївка та Воскобійня, на яких оновили асфальтобетонне покриття.

Ці ремонти проводилися в рамках комплексної програми оновлення пішохідних мостів, яка діє у регіональній філії не перший рік. Так, упродовж 2017-2018 років поточні ремонти було виконано на пішохідних мостах станцій Кривий Ріг-Головний, Апостолове та П’ятихатки.

У 2020 році придніпровські залізничники запланували розпочати реконструкцію пішохідного мосту на станції Кривий Ріг-Головний, оновити асфальтобетонне покриття пішохідного мосту на станції Сухачівка, розробити проектно-кошторисну документацію на ремонт пішохідних мостів, розташованих на станціях Ігрень, Таврійськ та Павлоград-1.

Для покращення обслуговування пасажирів призначено додаткові рейси швидкісного поїзда Інтерсіті+ № 720/719 Київ — Харків — Київ, відправленням з Києва 15, 18, 22, 25, 29 лютого та 3, 7, 10, 14 березня, із Харкова 16, 19, 23, 26 лютого та 1, 4, 8, 11 та 15 березня. Таким чином, у зазначений період поїзд № 720/719 курсуватиме щоденно.

 

Поїзд № 720 Київ — Харків відправляється з Києва о 18:30 та прибуває до Харкова о 23:36.

У зворотному напрямку з Харкова поїзд № 719 вирушає о 05:56 та прибуває до Києва о 11:08.

Нагадаємо, що у харківському напрямку також курсують швидкісні поїзди Інтерсіті+ № 722/721, № 724/723 та № 726/725.

Квитки можна придбати в залізничних касах та онлайн

Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту