Новини » 3 Лютого 2020

Азербайджанські залізниці підписали контракт вартістю 115 млн євро з компанією Stadler, який передбачає поставку 10 п’ятивагонних поїздів сімейства FLIRT, запчастин для них і деповського обладнання. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

Як зазначається, Stadler розробить і побудує поїзда в трьох виконаннях. Чотири дизель-поїзда і три електропотяги з пасажирськими салонами першого і другого класу будуть використовуватися у міжрегіональному сполученні. Ще три електропотяги призначені для обслуговування приміських ліній.

“У дизель-поїздах довжиною 106,7 м передбачено 217 місць для сидіння, бістро і додатковий укорочений вагон, в якому розміститься силове обладнання, включаючи чотири дизельні двигуни. Електропоїзди будуть мати довжину 93 м, причому в міжрегіональному поїзді встановлять крісла для 236 пасажирів, в приміському – 255 крісел”, – йдеться у повідомленні.

Stadler і Азербайджанські залізниці співпрацюють з 2014 року, коли був підписаний контракт на поставку 30 вагонів для поїздів, які обслуговують лінію Баку – Тбілісі – Карс.

Міністерство транспорту Данії повідомило про плани здійснити випробування поїздів з тяговими акумуляторними батареями. Випробування планується провести з другої половини 2020 і триватимуть вони до початку 2021 року. Данці певні, що перехід на такі поїзди почнеться із середини 2020-х років.

Зазначимо, що в Німеччині та Австрії вже випробовуються поїзди з тяговими акумуляторними батареями компаній Bombardier і Siemens. Транспортна адміністрація німецької федеральної землі Шлезвіг-Гольштейн підписала з компанією Stadler контракт на постачання 55 поїздів FLIRT Akku, які отримують живлення як від акумуляторних батарей, так і від контактної мережі.

Розвиток залізничного машинобудування та збільшення локалізації виробництва є пріоритетними напрямками зростання економіки Казахстану. Про це повідомив  віцеміністр індустрії і інфраструктурного розвитку Казахстану Берик Камалієв під час наради з питань імпортозаміщення та локалізації виробництва залізничної продукції в країні, інформує пресслужба оператора магістральної залізничної мережі Казахстану «Қазақстан темір жолы».

Як зазначається, у Казахстані вживають заходів для підтримки заводу з випуску пасажирських вагонів «Тұлпар», забезпечення великими замовленнями підприємств зі складання вантажних вагонів ЗІКСТО і КВК, залучення фінансування на виробництво платформ.

«ҚТЖ активно підтримує місцеве виробництво, допомагає в організації акредитації, сертифікації, проведенні випробування на своїх полігонах, закуповує продукцію. Ми також плануємо провести аналіз того, що поки ще закуповуємо за кордоном, і розмістити перелік на сайті. Хочемо, щоб вітчизняні виробники повідомили, що з цього списку вони нам можуть запропонувати», – зазначив перший заступник голови правління  «Қазақстан темір жолы» Канат Альмагамбетов.

За підсумками розширеної наради «ҚТЖ» підписав угоди про локалізацію на території Казахстану виробництва залізничної продукції. Зокрема, з ТОВ «Asia Trafo» – щодо випуску високовольтного обладнання та устаткування тягових підстанцій, з ТОВ «Проммашкомплект», «Локомотив құрастиру зауити», «Електровоз құрастиру зауити»  – щодо освоєння виробництва суцільнокатаних коліс для локомотивів, з ТОВ «Kazcentrеlectroprovod» – щодо систем залізничної автоматики і телемеханіки.

Крім того, між заводами з випуску локомотивів – ЛКЗ, ЕКЗ і промисловими підприємствами укладено 12 угод з локалізації виробництва комплектувальних для тягового рухомого складу.

В січні-березні 2020 року в регіональній філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» виробничу практику пройдуть 326 студентів профільних навчальних закладів.

Вихованці Дніпровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна і Дніпровського коледжу залізничного транспорту та транспортної інфраструктури опановуватимуть робітничі професії у виробничих підрозділах регіональної філії.

Зокрема, студентів-залізничників приймуть на Дніпровському і Нижньодніпровському залізничних вузлах – у локомотивних, вагонних та моторвагонних депо, дистанціях електропостачання, сигналізації та зв’язку, на самих станціях.

Виробнича практика стартувала в січні й триватиме три місяці.

Придніпровська залізниця стала першою серед регіональних філій, де було презентовано Стратегію розвитку персоналу АТ «Укрзалізниця» на 2019-2023 роки. Про цілі й стратегічні ініціативи кожного етапу реалізації цієї стратегії розповів Директор з управління персоналом та соціальної політики АТ «Укрзалізниця» Євген Козак.

Під час зустрічі з керівним складом та профактивом регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» Євген Козак підкреслив, що Стратегія розвитку персоналу спрямована на створення вже найближчим часом привабливої для працівників компанії-роботодавця; на забезпечення її достатньою кількістю кваліфікованого персоналу, здатного повною мірою задовольняти потреби країни в перевезеннях пасажирів та вантажів; на зростання продуктивності праці працівників, а відповідно – й фінансово-економічної стабільності товариства.

За словами Євгена Козака, практична реалізація презентованої стратегії дозволить суттєво підвищити рівень мотивації та соціальної захищеності працівників залізничного транспорту, сформувати стабільні умови для залучення й закріплення у галузі перспективної молоді, створити можливості професійного розвитку та кар’єрного зростання залізничників, внутрішнього переміщення й ротації, залучення висококваліфікованих кадрів з інших галузей економіки.

Досягти цих цілей допоможе втілення в життя низки стратегічних ініціатив, зокрема, впровадження дуальної форми навчання у профільних закладах професійної та вищої освіти, широке залучення працівників до опанування суміжних професій, розробка та впровадження оплати праці за методологією Hay Group, моделі компетенцій і професійних стандартів, розвиток дитячих залізниць та молодіжного лідерства, низка інших новацій.

«Розвиток персоналу повинен стати завданням не лише HR-вертикалі, але й менеджменту всіх рівнів, в усіх регіонах присутності компанії, адже це одне з пріоритетних завдань корпоративного реформування», – наголосив Євген Козак.

Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту