Новини » 4 Лютого 2020

Влада Індії планує побудувати 3000 км бетонної огорожі вздовж залізниць для того, щоб зменшити щорічну кількість смертей від поїздів. Обгородять парканом ділянки шляхів біля населених пунктів, пише TheGuardain.

Як повідомляє Міністерство шляхів сполучення Індії, висота залізобетонного паркану складе 2,7 метра.

Таке рішення влада країни ухвалила після масового нещасного випадку в штаті Пенджаб: там під час святкування індуїстського фестивалю Душера потрапили під потяг і загинули понад 60 осіб. У момент катастрофи на шляхах перебували від 300 до 700 осіб. Вони спостерігали за церемонією спалення опудала Равани. Машиніст через темряву не побачив людей, а учасники свята через петарди не почули звук поїзда, що наближається. Відео інциденту транслювалося на національному рівні та поширювалося в соціальних мережах.

За даними Міністерства залізниць Індії, за останні три роки під поїздами загинуло майже 50 тис. людей.

Індійські залізниці щодня обслуговують близько 12 тис. поїздів, перевозячи понад 23 млн пасажирів — це більше, ніж населення Фінляндії, Словаччини, Норвегії та Ірландії разом.

Департамент залізниць уже побудував понад тисячі миль бетонних загороджень, але робота уповільнилася: у невеликих містах місцеві жителі мітингували проти будівництва та активно розкрадали будівельний матеріал (цегла та залізо).

Залізниці Фінляндії (VR) уклали з підрозділом Škoda Transtech чеської компанії Škoda контракт вартістю 25,9 млн дол. США на поставку семи нових двоповерхових вагонів-ресторанів. Вагони побудують на заводі в м Каяані (Фінляндія) і введуть в експлуатацію в 2021 — 2022 рр. Раніше Škoda Transtech вже поставила VR 26 вагонів-ресторанів.

У двоповерховому вагоні-ресторані на першому поверсі розташовуються кухня, обідній зал і прилавок кафе в прохідній зоні. На верхньому рівні влаштований обідній зал на 41 чол., який можна трансформувати в конференц-зал.

Вагон розрахований на швидкість руху 200 км / год. Салон герметизований і має хорошу теплоізоляцію, що дозволяє експлуатувати ресторан при температурі до -35 ° C. У конструкції алюмінієвого кузова передбачені зони деформації, що поглинають енергію удару при зіткненні, забезпечуючи безпеку пасажирів.

Оновлення парку вагонів-ресторанів сприяє розвитку ресторанного бізнесу VR: за останні кілька років потік відвідувачів виріс на 20%. З 2015 р VR інвестували 235 млн євро в оновлення вагонного парку, включаючи вагони-ресторани.

Тунель довжиною 103 км є частиною амбітної програми залізничної мережі Rail Baltica

Фінляндія та Естонія планують збудувати підводний тунель між столицями, які розташовані на протилежних сторонах Фінської затоки. Інвестиція має бути продовженням залізничної лінії Rail Baltica, яка зв'язує Гельсінки з Талліном і з Варшавою, повідомляє Gazeta Wyborcza.

Як зазначається, запланований морський підводний тунель, довжиною 103 км, стане найдовшим в світі. Його вартість оцінили майже у €20 млрд. Планується, що проект почнуть реалізовувати у 2025 році і завершать до 2040 року. Новий маршрут дозволить скоротити час проїзду між Гельсінкі і Талліном з 3 годин до 30 хвилин.

Незважаючи на те, що більша частина Фінляндії лежить на материку, найкоротші шляхи з неї до Західної і Центральної Європи зараз прокладені морем. З запуском у 2026 році іншого амбітного європейського проекту - Rail Baltica - Гельсінкі отримає пряме високошвидкісне залізничне сполучення з балтійськими столицями і Варшавою.

Про користь від нового проекту вже заявили обидві балтійські країни. У Гельсінках та прилеглій місцевості працюють десятки тисяч естонців, які щоденно їдуть на роботу. Зараз їм доводиться витрачати на подорож майже три години на поромі. Після запуску підводного маршруту цей час буде зменшений втричі.

У дослідженні зазначається, що частина грошей від продажу квитків повинна використовуватися для обслуговування тунелю. Потяги, що рухаютимуться між столицями, уряди обидвох країн щорічно фінансуватимуть на суму €280 млн. впродовж 40-ка років.

За попередніми оцінками вартість втілення проекту тунелю становитиме від €13 до €20 млрд. Найбільш ефективною моделлю для фінансування вважають державно-приватне партнерство, 40% вартості профінансує ЄС. Детальніше оцінити витрати мають до весни 2018 року.

За рік тунелем зможуть скористатися щонайменше 23 млн пасажирів.

Член правління АТ "Укрзалізниця" Франтішек Буреш, відповідальний за напрям «Виробництво», анонсував нову інноваційну стратегію компанії. За його словами, компанія потребує інновацій та сучасних технологій, таких як 3D технології, industry 4.0, дослідження рухомого складу, розробка і тестування, тощо.

 

Франтішек Буреш вчора відвідав перший в Україні інноваційний парк UNIT.City і познайомився з командою однієї з найбільших лабораторій в Україні для швидкого прототипування Fabricator, яка може допомогти Укрзалізниці впровадити адитивні технології в технічній політиці.

«Ознайомлення технічного персоналу із новими технологіями, оптимізація виробництва та зниження собівартості продукції, пошук можливостей застосування адитивних технологій під час ремонтів тягового рухомого складу є невід’ємною частиною зміни парадигми мислення нашої компанії та розвитку нової культури інновацій. Я хочу об'єднати наших співробітників та талановитих людей для створення інновацій, унікальних та корисних продуктів», - сказав пан Франтішек Буреш.

Впродовж 2019 року Укрзалізниця реалізувала через онлайн-сервіси 30,4 млн квитків, тобто 57% від загального обсягу. Лише впродовж минулого року продаж квитків через інтернет зріс на 10 %.

 

Також запроваджено оформлення через інтернет пільгових проїзних документів для осіб з інвалідністю. За 2019 рік через інтернет оформлено майже 16,7 тисяч таких квитків.

Крім того, онлайн можливо замовити спеціально обладнаний вагон для перевезення осіб з інвалідністю, які пересуваються на візках, з подальшим оформленням квитків у касі. Вже опрацьовано 38 подібних замовлень.

Розширюється і перелік міжнародних поїздів, квитки на які можна придбати без відвідування каси. Наразі це всі поїзди та вагони Укрзалізниці, які курсують у сполученні Україна — Польща. Упродовж 2019 року 333,5 тис. місць було оформлено саме через інтернет, що на 15 % більше, ніж у 2018 році. Нагадуємо, що при купівлі проїзного документа онлайн пасажир бачить реальну схему вагонів поїздів Укрзалізниці та іноземних залізниць, що курсують територією України.

"Усі нововведення запроваджуються в рамках проекту «Назустріч клієнту» та націлені на підвищення рівня задоволеності тих, хто користується послугами Укрзалізниці", зауважив член правління АТ "Укрзалізниця" Марчін Целеєвський.

Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту