Новини » 5 Лютого 2020

Німецькі залізниці заявили про зниження з 1 січня цін всіх квитків на магістральні поїзда на 10%. Нововведення викликане зменшенням з 2020 року податку на додану вартість з 19% до 7% для квитків на відстань понад 50 км.

До такого кроку вдалися вперше за 17 років, повідомляє The Guardian. Метою є стимулювання поїздок в поїздах як найбільш екологічному виді транспорту. У той же час збори з авіапасажирів будуть постійно підвищуватися.

Зниження цін поширюється на будь-які разові квитки по країні — як на дорогий повний тариф, так і на квитки Sparpreis, які купуються наперед. Крім того, у поїздах компанії Deutsche Bahn також знижують ціни на транспортування велосипедів. 

Мінімальний доступний тариф магістральних поїздів на відстані понад 50 км з 1 січня зменшився з 19,9 до 17,9 євро. Ця ціна доступна для коротких переїздів на 1−2 години, але при покупці за кілька тижнів або місяців її можна знайти і для поїздок через всю країну, які за стандартним квитком можуть коштувати і 150 євро. Щоправда, це ціна зазвичай на поїзди, що прямують рано вранці або пізно ввечері, і користуються малим попитом.

Компенсувати збитки бюджету від зменшення податку німецька влада має намір за рахунок авіапасажирів. У країні щорічно будуть істотно підвищувати збори з кожного авіаквитка, щоб стимулювати відмову від коротких перельотів на користь більш екологічних поїздів.

У Deutsche Bahn вважають, що зниження цін допоможе компанії отримати додатково 5 млн пасажирів у 2020 році.

 

Бізнесмен виклав 44 млрд доларів за компанію, яка управляє залізницею.

Інвестиційна компанія Berkshire Hathaway, що належить мільярдерові Уоррену Баффету, домовилася про купівлю оператора американських залізниць Burlington Northern and Santa Fe (BNSF) за 44 мільярди доларів, повідомляє Bloomberg. Berkshire купить 77,4 відсотка звичайних акцій за ціною 100 доларів за одну частку.

Компанія Баффета заплатить на 30 відсотків більше за поточну ринкову вартість пакета. За підсумками торгів 2 листопада на біржі NYSE одна акція BNSF коштувала близько 76 доларів.

Ця покупка є найбільшою для Berkshire Hathaway з моменту, коли компанію очолив Уоррен Баффет. Зі слів інвестора-мільярдера, придбання BNSF - це "ставка на економічне майбутнє США".

Залізниця, яка належить BNSF, є однією з найбільших у Північній Америці. Довжина її шляхів становить 51,8 тисячі кілометрів. Компанія контролює більшу частину залізниць на захід від Міссісіпі.

Сума активів Berkshire Hathaway становить близько 150 мільярдів доларів. Компанія володіє частками в Coca-Cola, American Express, Washington Post, Gillette, Walt Disney й інших найбільших корпораціях.

Працівники регіональної філії «Одеська залізниця» завершили роботи з технічного переоснащення пристроїв диспетчерської  централізації. Роботи було виконано у рамках створення регіонального центру управління перевезеннями у Одесі та Знам’янці.

 

На першому етапі здійснювалося технічне переоснащення дільниць Миронівка - Шевченко, Шевченко – Чорноліська. Робочі місця поїзних диспетчерів з Шевченківської дирекції залізничних перевезень було перенесено до приміщення Знам'янської дирекції залізничних перевезень. Потім працівники господарства сигналізації та зв'язку підключили, відрегулювали та перевірили працездатність серверів центрального поста по станціях Знам'янка і Шевченко та пристроїв мікропроцесорної диспетчерської централізації "КАСКАД". 

На другому етапі об'єднали пристрої диспетчерської централізації, оперативно-технологічного зв’язку та поїзного радіозв’язку як одне робоче місце поїзного диспетчера. Для виконання цього завдання в лінійно-апаратному залі будівлі Знам'янської дирекції залізничних перевезень було змонтовано сучасне цифрове телекомунікаційне обладнання. На робочих місцях поїзних диспетчерів встановлено сучасні, ергономічні, мультимедійні IP-термінали.

На виконанні робіт були задіяні майже два десятки фахівців виробничих підрозділів Знам'янської та Шевченківської дистанцій сигналізації та зв'язку.

У 2019 році в регіональній філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» виконали комплекс робіт з розвитку інфраструктури господарства сигналізації та зв’язку.

 

Зокрема, придніпровські залізничники завершили прокладання 156-кілометрової оптично-волоконної лінії зв’язку на ділянці Запоріжжя — Комиш-Зоря. На 16 залізничних станціях було встановлене сучасне цифрове каналоутворююче обладнання технології SDH та PDH. Упровадження цієї лінії дозволило відмовитись від застарілих повітряних мереж комунікації, підвищити надійність і збільшити пропускну здатність каналів зв’язку, пришвидшити передачу інформації.

У подальшому прокладена лінія та встановлене на станціях обладнання дадуть можливість запровадити на стратегічному маріупольському напрямку сучасні цифрові системи телефонного зв’язку, цифрового радіозв’язку DMR, мікропроцесорних систем диспетчерської централізації, автоматизованих програм з організації перевезень вантажів і пасажирів.

На станції Запоріжжя-Ліве торік було введено в експлуатацію вагонний уповільнювач нового типу, капітально відремонтовано ще 10. Для регіональної філії, яка наразі забезпечує найбільші обсяги навантаження в мережі, це вкрай важливо, адже гарантує безпеку розпуску вагонів на механізованих сортувальних гірках.

Для утримання інфраструктури в справному стані впродовж року працівники господарства сигналізації та зв’язку замінили 120 стрілочних електроприводів, 12 шлагбаумів на чотирьох залізничних переїздах, 12 релейних шаф на перегонах і станціях, встановили на переїзних світлофорах 60 світлодіодних головок, замінили 46 дефектних світлофорних щогл і 20 зношених підсилювачів паркового зв’язку гучномовного оповіщення, відремонтували31 кмдефектних кабелів СЦБ.

Окрім цього, щоб уникнути розобладнання й пошкодження пристроїв СЦБ, минулоріч на залізниці виготовили і встановили 163 залізобетонні й металеві захисні саркофаги, облаштували релейні та батарейні шафи 526 додатковими замковими пристроями.

Укрзалізниця відкрила зал очікування для військовослужбовців — учасників АТО/ООС на залізничному вокзалі Івано-Франківська. Наприкінці січня він прийняв перших відвідувачів.

 

Для комфорту відвідувачів тут є кімната для прийому їжі, санвузол, місця для сидіння, кімната для зберігання ручної поклажі, телевізор, холодильник, кондиціонер, мікрохвильова піч, пральна машина, праска, кавоварка та чайник.

Крім того, відвідувачі можуть скористатися бібліотекою, інтернетом та зарядити свої мобільні пристрої.

Нагадаємо, що перший зал очікування для військовослужбовців відкрився 1 жовтня 2019 року на Центральному залізничному вокзалі в Києві. Наразі такі зали працюють більш ніж на 20 залізничних вокзалах України. Вони призначені для короткочасного перебування учасників АТО/ООС, близьких родичів загиблих учасників АТО/ООС та близьких родичів загиблих осіб, які відносяться до Героїв Небесної сотні. Відвідувачі мають пред’явити відповідне посвідчення та проїзний документ на поточну або наступну добу на поїзди внутрішнього або міжнародного сполучення (крім приміського сполучення).

Більше інформації про зали очікування для військовослужбовців: https://bit.ly/36IFZoa.

Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту