Новини » 6 Лютого 2020

Цьогоріч німецький залізничний оператор Deutsche Bahn виділить на залізничну інфраструктуру 12,2 млрд євро. У пресслужбі оператора зазначили, що ця сума є рекордною.

Як зазначається, ці гроші підуть на відновлення близько 1800 кілометрів колій, понад 160 мостів і понад 1900 стрілочних переводів. Будуть модернізовані 800 станцій, включаючи основні станції в Дортмунді та Ганновері. Також інвестиції будуть спрямовані на станції малого та середнього розміру, зокрема на нові ескалатори, безбар’єрний доступ, пандуси, ліфти, табло для мандрівників, лавки, системи вивіски, підлоги.

Нагадаємо, 22 січня Міністерство інфраструктури України у Давосі (Швейцарія) під час Всесвітнього економічного форуму підписало «Меморандум про взаєморозуміння» із залізничним оператором Німеччини Deutsche Bahn.

Залізнична галузь Польщі має намір протягом наступних 10 років скоротити споживання енергоресурсів на 1,2 ТВт/год. Такий результат планується отримати завдяки використанню рекуперативного гальмування і енергоефективного режиму ведення поїздів, а також впровадженню сонячних батарей, повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

“У січні 2020 року на лініях регіонального оператора приміських перевезень в Лодзінському і Мазовецькому воєводствах Łódzka Kolej Aglomeracyjna (ŁKA) стартував проєкт, що відноситься до рекуперативного гальмування”, – йдеться у повідомленні.

ŁKA підписав з енергопостачальною компанією залізниць Польщі PKP Energetyka угоду про розрахунки на підставі показників приладів, що встановлені на рухомому складі та враховують повернення в мережу електроенергії, що генерується при рекуперативному гальмуванні.

Залежно від особливостей маршруту рекуперація дозволяє економити 20-25% електроенергії на тягу поїздів. За деякими оцінками, енергоефективне ведення поїздів додасть ще 5-10% економії.

Як відомо, рекуперативне гальмування  – вид електричного гальмування, при якому електроенергія, що виробляється тяговими електродвигунами, які працюють в генераторному режимі, повертається в електричну мережу.

Нещодавно на базі Одеського спортивного комплексу ОФСК «Локомотив» (вул. Заньковецької, 19) відбулися змагання з міні-футболу серед команд залізничників Одеського регіону.

Фінальна зустріч не визначила переможців за перше місце і рахунок гри був 0:0. Тому тільки післяматчевий пенальті виявив переможця – з рахунком 4:3 перемогу одержала команда Одеського загону воєнізованої охорони.

Перше місце у напруженій та цікавій грі посіла команда Одеського загону воєнізованої охорони, друге – у команди Одеського коледжу транспортних технологій, третє місце виборола команда ОФСК «Локомотив».

Упродовж першого місяця 2020 року підрозділами служби воєнізованої охорони регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» попереджено 2 крадіжки матеріальних цінностей залізниці на суму 11,2 тис грн. За підозрою у скоєнні крадіжок затримано та передано до правоохоронних органів 5 громадян.

Крім того, за цей період під час проведення оперативно-профілактичних заходів за порушення Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України, зокрема, ходіння коліями в невизначених місцях та незаконний проїзд у вантажному потязі, працівники служби воєнізованої охорони затримали 51 особу. 36 правопорушників притягнуто до адміністративної відповідальності.

Щоб попередити розкрадання залізничного майна та вантажів, працівники воєнізованої охорони регіональної філії оперативно реагують на випадки несанкціонованих втручань у роботу залізничного транспорту, визначають і патрулюють найбільш криміногенні ділянки, станції та перегони, супроводжують вантажі тощо.

На станції Почайна залізничники регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» під час трьохдобового «вікна» виконали складний ремонт залізничної колії та тепломережі.

Як повідомив дорожній майстер Дарницької дистанції колії, під час огляду колії було виявлено просідання щебеневого баласту у місці перетину теплової тепломагістралі, що належить комунальним службам столиці, та першої головної залізничної колії.

Для усунення аварійної ситуації було залучено працівників Бахмацької колійної машинної станції, електромеханіків Київської дистанції електропостачання та фахівців комунального підприємства «Київтеплоенерго». З метою здійснення оперативних дій залізничники перекрили рух поїздів, зняли електричну напругу з мережі цього вузла демонтували колії. Після того, як працівники КП «Київтеплоенерго» відремонтували пошкоджену теплотрасу, що знаходиться на глибині 6 м, колійники виконали середній ремонт залізничної колії на відстані 85 м.

Завдяки оперативному реагуванню з боку залізничників та усіх аварійних бригад вдалось повністю відновити рух поїздів.

Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту