Новини » 7 Лютого 2020

Прототип поїзда на магнітній подушці з проєктною швидкістю 600 км/год був представлений корпорацією China Railway Rolling Stock Corporation на другій міжнародній виставці інтелектуальних транспортних засобів в Ханчжоу.

 

У порівнянні з робочими швидкісними поїздами новинка має більш подовжену і обтічну форму, і в її вагонах забезпечений вищий рівень освітленості.

На думку експертів, у Китаї вже закладена основа для запуску будівництва експериментальної високошвидкісної лінії для такого потяга і організації виробництва відповідного обладнання.

До слова, на сьогодні найшвидшою електромагнітною дорогою у світі є шлях між міжнародним аеропортом Пудун і станцією метро Лун'ян в Шанхаї. Довжина лінії складає близько 30 кілометрів. По ній потяг проїжджає за 7 хвилин і 20 секунд на швидкості в 430 кілометрів на годину.

Розробником поїзда виступає провідний китайський виробник CRRC. Проєкт стартував у липні 2016 року. У дослідженнях брали участь понад 30 підприємств, вузів та інститутів з різних районів країни.

Конструктор CRRC Qingdao Sifang Чжан Чжицян запевняє, що поїзд на магнітній подушці характеризується високою швидкістю, великим прискоренням і відмінною здатністю подолання схилів. Завдяки цьому він зможе знайти застосування в перевезеннях пасажирів як на далекі, так і на малі та середні відстані.

 

Швидкісний поїзд, що їхав за маршрутом Мілан – Рим, зійшов із рейок в провінції Лоді. У результаті дві людини загинули, приблизно 30 постраждали.

Ще одна людина вважається зниклою безвісти, повідомляє Corriere della Sera.

Швидкісний потяг виїхав з Мілана о 5:10 і прямував до Рима. О 5.35 на лінії Мілан-Болонья вагони поїзда перекинулися, 
– йдеться в повідомленні. 

На місце події одразу прибули бригади швидкої допомоги та рятувальники

Наразі рятувальники говорять про двох загиблих. Це машиніст поїзда та працівник залізниці. Щонайменше 27 людей – поранені. Один із постраждалих у важкому стані. Це прибиральник залізниці.

Правоохоронці встановлюють причини аварії.

Представники урядів країн Центральної Азії (Казахстану, Узбекистану, Туркменістану, Таджикистану та Киргизії) домовились напрацювати проект зі створення спільного залізничного консорціуму з Афганістаном, Іраном та Індією. Зокрема, в рамках співпраці планується з’єднати залізницею Казахстан та Іран.

Про це повідомляє «Громадське».

«З метою підвищення транзитно-транспортного потенціалу регіону було озвучено ідею створення консорціуму за участю всіх країн Центральної Азії з метою створення залізничних маршрутів Казахстан-Туркменія-Іран, а також Казахстан-Узбекистан-Туркменія-Іран з портом Чахбехар (неподалік Індії)», – повідомили у прес-службі Міністерства закордонних справ Казахстану.

Зазначається, що спільною залізницею країни Центральної Азії планують провозити вантажі до іранських портів на узбережжі Індійського океану.

Зазначимо, що країни Центральної Азії наразі мають обмежені можливості зі здійснення міжнародної торгівлі через відсутність виходу до моря. Зокрема, це є однією з причин їхнього економічного зближення з Росією, адже та може забезпечувати як транзит товарів до і з країн Центральної Азії, так і купувати їхню продукцію.

Для комфорту відвідувачів тут є кімната для прийому їжі, санвузол, місця для сидіння, холодильник, кондиціонер, мікрохвильова піч, пральна машина, праска, кавоварка та чайник. За потреби відвідувачі можуть скористатися телевізором, інтернетом та зарядити свої мобільні пристрої.

Нагадаємо, що перший зал очікування для військовослужбовців відкрився 1 жовтня 2019 року на Центральному залізничному вокзалі в Києві. Наразі такі зали працюють більш ніж на 20 залізничних вокзалах України. Вони призначені для короткочасного перебування учасників АТО/ООС, близьких родичів загиблих учасників АТО/ООС та близьких родичів загиблих осіб, які відносяться до Героїв Небесної сотні. Відвідувачі мають пред’явити відповідне посвідчення та проїзний документ на поточну або наступну добу на поїзди внутрішнього або міжнародного сполучення (крім приміського сполучення).

Більше інформації про зали очікування для військовослужбовців: https://bit.ly/36IFZoa.

5 лютого АТ «Укрзалізниця», Deutsche Bahn AG і DB Engineering & Consulting GmbH підписали меморандум про взаєморозуміння щодо стратегічного співробітництва з метою удосконалення роботи Укрзалізниці. Меморандум підписано на 3-річний строк.


За умовами Меморандуму сторони погодилися докладати зусиль до розробки механізму, що дозволить DB E&C надавати «Укрзалізниці» управлінську та/або технічну підтримку.  

Очікується, що початкова фаза стратегічного співробітництва між сторонами триватиме три місяці. Слідом за нею планується провести перемовини щодо укладання договору про співпрацю для оцінки діяльності Укрзалізниці та розроблення дорожньої карти із вдосконалення роботи компанії.

Укрзалізниця не оплачуватиме перший «оглядовий» етап проекту, й будь-які подальші оплати за послуги в межах цієї співпраці будуть здійснюватися у відповідності до законодавства України про закупівлі та інших нормативних актів.

Реалізації проєктів, визначених Укрзалізницею як необхідних для удосконалення діяльності компанії в рамках другого етапу стратегічного співробітництва, передуватимуть відкриті публічні конкурсні процедури, в яких DB E&C зможе брати участь на рівних умовах, як і будь-яка інша зацікавлена ​​та кваліфікована третя сторона.

Після завершення етапу впровадження, сторони, можуть розглянути питання про надання триваліших консультаційних послуг з боку DB E&C, знову ж таки, шляхом конкурентної тендерної процедури.

Довідково: Deutsche Bahn AG є одним із лідерів серед залізничних операторів і постачальників міжнародних логістичних послуг у світі.

DB Engineering & Consulting GmbH спеціалізуються на розвитку міжнародних проєктів у залізничній галузі, включаючи концептуальний дизайн, планування, впровадження і експлуатацію залізничних систем, а також консультаційні, технічні та управлінські послуги.

Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту