Новини » Березень 2020

Вантажні залізничні перевезення по Україні та закордон здійснюються в звичайному режимі. "Головний центр та Регіональні центри управління перевезеннями працюють в штатному режимі, вантажні поїзди курсують за графіком, жодних проблем на міжнародних переходах немає», - повідомив директор департаменту управління рухом АТ «Укрзалізниця» Олександр Ткаченко.

За його словами, наразі вирішується питання доправлення залізничників до робочих місць: «Вже сьогодні по регіональних філіях під контролем Міністерства інфраструктури України працюємо над організацією робочих поїздів для підвезення залізничників, які безпосередньо задіяні в організації руху, до робочих місць. Це поїзні диспетчери, чергові по станціях, складачі поїздів та інші».

У робочих поїздах, які перевозитимуть залізничників, буде організований режим посиленої поточної дезінфекції. Обробка буде здійснюватися після кожного рейсу. Поїзні бригади, які обслуговуватимуть ці поїзди, будуть укомплектовані необхідними засобами індивідуального захисту та дезінфектантами.

Укрзалізниця фокусується у закупівлі продукції та матеріалів для потреб галузі на гостро необхідних позиціях. Компанія переглядає річний план придбання матеріально-технічних засобів, аби першочергово забезпечити перевезення вантажів і мати достатньо коштів для фонду оплати праці. Такі корективи зумовлені ситуацією в державі через режим карантину, спричинений коронавірусом. Інформація про заборону проводити платежі за договорами до закінчення карантину, яку поширюють окремі особи, є недостовірною.

Укрзалізниця у період карантину в країні виконує свої зобов’язання із перевезення вантажів, забезпечення потреб економіки держави, фінансових розрахунків з партнерами, а також соціальні зобов’язання перед працівниками компанії. Для безперебійності залізничних вантажних перевезень та вчасного постачання необхідних запчастин і матеріалів компанія пріоритетним завданням у закупівлях визначила гостро необхідні найменування продукції. Відповідні листи-інструкції надійшли до регіональних філій товариства. «Ми збираємо інформацію від структурних підрозділів щодо пріоритетних платежів для забезпечення безперервності руху на найближчі місяці і планування закупівель та постачання продукції. У листах регіональним філіям ми дали доручення пріоритизувати подачу заявок», – розповів член правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.

Наразі визначено критичні позиції на загальну суму близько 8 млрд грн, які необхідні для забезпечення перевізного процесу – пально-мастильні матеріали, запасні частини. Пріоритизація закупівель дозволить компанії забезпечити фінансову стабільність та своєчасну виплату заробітної плати працівникам.

Фонд оплати праці у структурі загальних витрат АТ «Укрзалізниця» становить близько 50%. Компанія налічує 250 тис. працівників, і є найбільшим роботодавцем України.

Укрзалізниця виконує зобов’язання щодо оплати постачальникам товарів і матеріалів за укладеними договорами. За стандартними умовами компанія здійснює платежі партнерам-постачальникам упродовж 30 банківських днів з дати підписання акта прийому-передачі продукції чи реєстрації податкової накладної.

Керівництво Укрзалізниці вирішило відтермінувати до 1 червня введення в дію нового договору на перевезення вантажів. Дане рішення має на меті підтримати український бізнес в умовах вимушених обмежень роботи у зв’язку із карантинними заходами в Україні. Про це повідомив виконувач обов’язки голови правління АТ «Укрзалізниця» Желько Марчек.

«Керівництво Укрзалізниці, розуміючи, в яких умовах зараз працює бізнес, необхідність підтримки українських компаній та виробників, соціальну відповідальність перед державою, вирішило відтермінувати початок дії цього договору до 1 червня 2020 року», — сказав він.

За словами Желька Марчека, фахівці Укрзалізниці наразі працюють з усіма зверненнями та зауваженнями бізнесу й Антимонопольного комітету України щодо положень нового договору для прийняття виважених рішень, які максимально відповідатимуть інтересам учасників перевізного процесу.

Водночас він нагадав, що Укрзалізниця неодноразово ініціювала скорочення номенклатури вантажів позакласної групи та зближення тарифних класів, оскільки на сьогоднішній день компанія працює в умовах, коли тариф на перевезення залежить від класу вантажу, а не від витрат на перевезення. Ця різниця може бути на 40% меншою, ніж середній тариф. На його думку, приведення тарифних класів до єдиних норм дасть ринку залізничних перевезень рівні та конкурентні умови роботи.

Нагадаємо, що Укрзалізниця невдовзі запропонує вантажовідправникам нові продукти при користуванні вагонами компанії, які допоможуть клієнтам знизити видатки на вартість перевезень одночасно із збільшенням глибини планування. Йдеться про можливість замовлення послуги перевезень у вагонах компанії на довгі терміни, при взаємній відповідальності сторін за їх виконання обох сторін договору. Від замовника вимагатиметься рівномірність відвантаження, від Укрзалізниці — забезпечення вчасної подачі вагонів, а у випадку замовлення графікових маршрутів ще й гарантованого часу доставки вантажу.

У Великобританії запущено процедуру ліквідації компанії British Steel, другої за розмірами металургійної компанії країни. Рішення про це Високий суд Англії прийняв після провалу переговорів з урядом про надання компанії фінансової допомоги в розмірі щонайменше 30 млн фунтів стерлінгів, передає Euronews.

Попри те що в відношенні British Steel відкрито провадження у справі про ліквідацію, компанія продовжує виробництво сталі для своїх клієнтів. Ліквідація стосується тільки British Steel, в той час як British Steel Rail France SAS і інші її дочірні компанії продовжують свою роботу в нормальному режимі, і говорити про їх банкрутство поки передчасно.

Відзначимо, що British Steel постачає  для британського оператора залізничної інфраструктури Network Rail до 95% обсягу споживаної ним рейкової продукції.

В Network Rail в свою чергу повідомили, що в останні тижні там особливо щільно працюють з British Steel і роблять все можливе для того, щоб полегшити фінансові проблеми компанії. Наприклад, був скоректований портфель замовлень в бік збільшення обсягів поставок рейок і зміни їх термінів.

Мінімальне річне замовлення Network Rail на поставки рейкової продукції British Steel становить 100 тис. т. У ряді випадків можливі і додаткові закупівлі.

Відзначимо, що на  British Steel  вже є 80 потенційних покупців. Про це заявив офіційний ліквідатор компанії, повідомили в  BBC.

Правління залізниць Німеччини (DB) представило наглядовій раді концерну нову стратегію Starke Schiene («Сильна залізниця»), яка прийшла на зміну колишньої стратегії DB 2020 року, що діяла з 2010 року. У стратегії сформульовані 10 основних цілей залізниць Німеччини.

За першу мети названа екологічність, насамперед — зниження викидів вуглекислого газу (планується забезпечити електропостачання DB тільки з поновлюваних джерел до 2038 року. У колишній стратегії вирішити це завдання планувалося лише до 2050 року).

Друга мета – концентрація на основній діяльності, тобто на залізничних перевезеннях в Німеччині. У зв’язку з цим збереження в складі концерну DB транспортно-логістичної компанії DB Schenker, що діє по всьому світу, є важливою умовою для зростання доходів і прибутку вантажного оператора DB Cargo. Водночас пасажирський оператор DB Arriva не вписується в нову стратегію DB і повинен бути проданий. DB з квітня 2019 р шукають покупців для цього активу.

Третя мета – подвоєння обсягу пасажирських перевезень поїздами далекого сполучення до величини більш ніж 260 млн осіб. При цьому між 30 найбільшими містами країни поїзди курсуватимуть за тактовим графіком з 30-хвилинними інтервалами.

Четверта мета – перевозити щорічно поїздами місцевих сполученнь на 1 млрд пасажирів більше, ніж зараз. Для цього інтелектуальні транспортні послуги з використанням інноваційних концепцій мобільності повинні з’явитися як в міських агломераціях, так і в сільській місцевості.

П’ята мета – збільшити на 70% обсяг вантажних перевезень, що виконуються оператором DB Cargo. Для цього оператор придбає більше 300 нових локомотивів і займеться відродженням вагонних перевезень, які зараз малорентабельні. Частка залізничного транспорту на ринку вантажних перевезень Німеччини повинна зрости з 18 до 25%.

Шоста мета – пропускна здатність мережі має зрости більш ніж на 30%, щоб забезпечити введення додаткових ниток графіка в розрахунку на пробіг 350 млн поїздо -кілометрів. Для досягнення цієї мети необхідні: реконструкція мережі, інноваційні технічні рішення і впровадження цифрових технологій, а також оптимізація використання наявної інфраструктури.

Сьома мета – цифрова трансформація DB, що припускає реалізацію так званого початкового пакету заходів із впровадження в масштабі всієї мережі європейської системи управління рухом поїздів ETCS рівня 2 і цифрових систем мікропроцесорної централізації, що має забезпечити підвищення ефективності та надійності залізниць.

Восьма мета – перетворення залізничних станцій до центрів мультимодальних перевезень та міського життя з можливістю простих і зручних пересадок між різними видами транспорту, включаючи велосипеди, каршерінг, електроскутери тощо. Їхня пропускна здатність повинна зрости до 40 млн осіб щодоби (зараз вона вдвічі менше).

Дев’ята мета – залучення приблизно 100 тис. нових працівників, їхнє навчання та інтеграція у виробничі процеси DB.

Десята мета – парк поїздів далекого прямування має вирости до 600 од. перш за все коштом інвестицій у високошвидкісний рухомий склад (зараз у парку вдвічі менше поїздів). Буде забезпечено охоплення поїздами далекого прямування міст малого і середнього розміру з двогодинним тактом і частіше. Парк регіональних поїздів також має збільшитися (на 12% за кількістю місць).

Для реалізації поставлених цілей будуть потрібні спільні зусилля DB, політичних кіл та залізничної промисловості. Успішна реалізація стратегії багато в чому залежить від прийняття в найближчі місяці угоди LuFV III між DB і урядом Німеччини про цільові показники продуктивності й фінансування залізниць.Нова стратегія в повному обсязі поки не опублікована, і докладної інформації про терміни виконання поставлених в ній завдань немає. Німецьке видання Der Tagesspiegel, яке змогло ознайомитися з документом, пише, що цільові показники за обсягами перевезень поїздами далекого прямування мають бути досягнуті 2025 р.

Сторінка 1 з 2712345»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту