Новини » 10 Березня 2020

Компанія з виробництва локомотивів і рухомого складу Stadler US (підрозділ швейцарської компанії Stadler в США) урочисто відкрила новий складальний завод в Солт-Лейк-Сіті (штат Юта, США). На заводі будуть виготовляти потяги для американських замовників. Про це повідомляє railway technology

Частиною святкових урочистостей стала історична реконструкція на станції Промонтрі подій травня 1869 року, коли був забитий останній костиль на ділянці, що з’єднує дві залізниці – Union Pacific і Central Pacific, що утворюють перший в США трансконтинентальний коридор.

Будівництво заводу розпочалося в жовтні 2017 року і тривало протягом 18 місяців. Усі виробничі процеси у квітні 2019 року були переведені в Солт-Лейк-Сіті з орендованих у місті Ворм Спрінгс потужностей. Як повідомляється, компанія інвестувала близько 50 млн доларів у будівництво об’єкта.
Австрійський вантажний оператор ÖBB Rail Cargo відкрив новий маршрут Відень – Скандинавія, за яким чотири рази на тиждень будуть відправлятися збірні поїзди з промисловими товарами, а також з небезпечними вантажами. Про це повідомляє видання “Железные дороги мира”. Цей маршрут дозволив зв’язати в прямому сполученні Центральну Європу зі скандинавським регіоном.

Воротами до Скандинавії є Треллеборг, саме південне місто Швеції, де розміщено порт з поромною переправою. Потяги для цього маршруту формуються на центральній сортувальній станції у Відні і йдуть безупинно до німецького портового міста Росток на березі Балтійського моря. З Ростока двічі на день відправляються пороми до Треллеборгу, звідки вантажі повагонними відправками йдуть за призначенням на територію Скандинавії. Організацією перевезень вантажів на поромі й подальшою їхньою дистрибуцією займається шведська компанія Green Cargo.
Італійська інженерно-будівельна корпорація Salini Impregilo в складі спільного підприємства з турецькою будівельною компанією Kolin İnşaat Turizm Sanayi ve Ticaret уклала контракт вартістю 530 млн євро на будівництво залізничної ділянки протяжністю 153 км швидкісної лінії Халкали – Капікуле в Туреччині. Про це повідомляє видання “Железные дороги мира”.

Зазначається, що лінія протяжністю 230 км для руху поїздів з максимальною швидкістю 200 км / год стане складовою частиною нового маршруту Orient Express, який пролягає між Стамбулом і кордоном з Болгарією. Також ця лінія увійде в транс’європейський коридор (TEN-T) “Схід – Середземномор’я”, який пов’язує Центральну Європу з портами Північного, Балтійського, Чорного і Середземного морів. Рішення про будівництво цієї ділянки було ухвалене ще в липні 2018 року

Salini Impregilo має 50,01% акцій у цьому СП, інший капітал належить Kolin İnşaat Turizm Sanayi ve Ticaret. Усіма роботами з проекту опікується генеральна дирекція Державних залізниць Туреччини (TCDD).

У межах контракту передбачаються роботи з електрифікації, монтажу пристроїв СЦБ та інші будівельні роботи нульового циклу. Будівництво планується завершити за 4 роки. Проект фінансується Євросоюзом на кошти Європейського інвестиційного банку (EIB).
У Подільському будинку фізкультури «Локомотив» позмагалися у двох видах спорту працівники підрозділів залізничного вузла.

Подільська дистанція електропостачання перемогла у командному заліку у змаганнях з гирьового спорту та посіли друге місце у турнірі армреслерів. Працівники локомотивного депо вибороли третє місце в обох турнірах.

У армспорті чемпіоном стала команда Подільської дистанції колії, а серед гирьовиків друге місце отримали працівники воєнізованої охорони. Призерів турніру нагородили грамотами, дипломами, медалями та кубками від ОФСК «Локомотив».

Наступного дня у Подільську збірна команда «Локомотив» стала чемпіоном змагань у настільному тенісі у першості міста з представниками підприємств та організацій. Збірну команду Одеської магістралі на змаганнях гідно представили локомотивник Олексій Баталов, Марина Лупашку з Подільської дистанції сигналізації та зв’язку і Сергій Черновецький з Подільського будинку фізкультури «Локомотив».

1 березня у Подільському будинку фізкультури «Локомотив» відбувся шостий тур відкритої першості з міні-футболу сезону 2019/2020 років. Переважна кількість учасників команд – залізничники.

«Імперія Холоду» (капітан – Дмитро Сергенчук, Одеський ФСК «Локомотив») не змогла здолати «Бочманівку» (капітаном якої є Павло Іванюк з Подільської дистанції колі) і зазнала поразки з рахунком 6:10.

Команди «Коси» програли локомотивникам - ФК «Локомотив» на чолі з Русланом Корженком (6:7), а «Арсенал» програв – «Юності» (7:8).

Також 1 березня у Подільську збірна команда «Локомотив» успішно виступила у третьому та четвертому турах турніру з волейболу на Кубок мера міста. Сильні суперники не стали на заваді перемозі подільських залізничників.

Керівництво регіональної філії «Одеська залізниця» та колектив ОФСК «Локомотив» вітає всіх призерів змагань з високими спортивними досягненнями, висловлює щиру вдячність працівникам магістралі, які вирішили підтримати традиції фізичної культури на залізниці.
Сьогодні в управлінні регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» у Харкові проходив навчальний семінар з питань щодо застосування законодавства у сферах публічних закупівель і запобігання корупції та порядку взаємодії юридичної служби та підрозділів регіональної філії з питань ведення правової роботи.

Участь у заході взяли близько 200 працівників зі структурних та виробничих підрозділів філії. Навчання були організовані юридичною службою філії з метою підвищення рівня правової культури серед залізничників.

Проведення вказаного заходу було викликане новаціями у застосуванні Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про запобігання корупції», а також суттєвими змінами у порядку взаємодії підрозділів регіональної філії при веденні правової роботи.

Так, під час навчального семінару присутні розглянули прийнятий 19.09.2019 Верховною Радою Закон України, який вводиться в дію 19.04.2020 та яким викладено Закон України «Про публічні закупівлі» в новій редакції. На відміну від попередніх редакцій змін у законодавстві про закупівлі, вказаний Закон у новій редакції прямо передбачає, як мають завершуватися закупівлі, оголошені до введення в дію нового Закону.

Було приділено увагу вимогам Закону України «Про запобігання корупції» в частині здійснення фінансового контролю. Крім того, до працівників доведено вимоги нового роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції стосовно заповнення електронних декларацій .

Також учасники заходу дізналися про новий порядок взаємодії юридичної служби та підрозділів регіональної філії. Юридичною службою регіональної філії «Південна залізниця» постійно проводяться навчальні заходи, спрямовані на підвищення рівня правової культури залізничників, у тому числі виїзні семінари і заняття. Так, вищевказаний захід вже було проведено на базі Полтавської дирекції залізничних перевезень для підрозділів, які обслуговують діяльність залізниці у цьому регіоні. Крім того, протягом березня поточного року заплановано проведення таких заходів у містах Суми та Куп’янськ.
Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту