Новини » 11 Березня 2020

Бразильська гірничодобувна компанія Vale призупинила вантажні перевезення на частині своєї залізниці Віторія-Мінас через ризик прориву на хвостосховищі Sul Superior, яке пов’язане з закритим залізорудним рудником Gongo Soco.

Послуга з перевезення вантажів була припинена на гілці Белу-Орізонті між Сабарою і Барао-де-Кокайс. Компанія зважує альтернативи мінімізації впливу на рух вантажів, не розкриваючи ніяких подробиць.

Vale минулого тижня попередила бразильську владу про ризик прориву на греблі Sul Superior, помітивши деякі зрушення з боку північного схилу шахти Gongo Soco, закритої з 2016 року.

Vale почала земляні роботи для будівництва бетонної захисної конструкції нижче за течією від греблі, щоб зберегти більшу частину обсягу хвостосховища в разі обвалення.
Два великих виробника техніки для залізничної галузі – компанії Bombardier і Wabtec оголосили про нові проекти в галузі розвитку технологій 3D-друку з метою підвищення ефективності виробничих процесів. Про це повідомляє видання " Железные дороги мира"

Bombardier збирається встановити 3D-принтер F900 виробництва компанії Stratasys на заводі в німецькому місті Хеннігсдорф. В компанії хочуть прискорити і кастомізувати виробництво деталей, знизити вартість складського зберігання і підвищити гнучкості виробництва запчастин, інструментів і деталей для рухомого складу (пасажирських поїздів і трамваїв), що поставляється в Німеччину, Австрію і Швейцарію.

У планах Bombardier – використання технології 3D-друку з метою випуску різних комплектуючих для рухомого складу, таких як повітроводи, тримачі і фіксатори кабелів. Крім того, Bombardier планує виконувати 3D-друк технологічних деталей за індивідуальними замовленнями, що дозволить прискорити запуск нових виробничих платформ.

Компанія Wabtec також збирається розвивати так звані адитивні технології 3D-друку. У компанії вважають, що технології друку допоможуть проектувати і виробляти більш надійні і дешеві комплектуючі для різних проектів в галузі залізничного транспорту, а також для видобувних галузей.

У компанії Wabtec заявили, що до 2025 р технології адитивного виробництва можна буде використовувати для виготовлення до 250 видів комплектуючих. Виробник вже придбав принтер H2, що працює за технологією Binder Jet. Принтер поки знаходиться в науково-дослідному центрі адитивних технологій компанії General Electric в Цинциннаті. Там фахівці Wabtec спільно з колегами з GE займаються доопрацюванням нових технологій, а до кінця 2019 р устаткування буде доставлено на завод в Гров Сіті (штат Пенсільванія)
Керівництво Державних залізниць Італії (FS Group) погодило інвестиційну програму обсягом 58 млрд євро на період з 2019 до 2023 р. З цієї суми 28 млрд євро буде витрачено на залізничну інфраструктуру, ще 14 млрд євро — на автодорожню мережу (у 2017 році холдинг FS Group придбав компанію Anas, яка спеціалізується на будівництві та експлуатації автомагістралей). Передбачено, зокрема, інвестувати в будівництво і реконструкцію залізниць, у тому числі високошвидкісних, у розвиток підходів до Готтардського базисного тунелю, мереж приміського та міського рейкового транспорту.

Планується придбати різноманітний рухомий склад, у тому числі 500 автобусів з двигунами без шкідливих викидів. На закупівлю залізничного рухомого складу виділено 12 млрд євро. Будуть запущені тендерні процедури з придбання 600 приміських і регіональних поїздів, з яких 239 намічено ввести в експлуатацію до 2023 року.

FS Group замовить також 14 високошвидкісних поїздів Frecciarossa 1000 на додаток до 50 експресів цієї серії, поставленими компаніями Bombardier і Hitachi. Вони обслуговуватимуть, зокрема, міжміські маршрути до найбільших аеропортів країни.

Вантажний оператор Mercitalia, що входить до FS Group, планує замовити 714 вагонів і понад 100 локомотивів нового покоління.

Програма охоплює також розгортання європейської системи управління рухом поїздів (ETCS) на мережі звичайних ліній (на високошвидкісних магістралях країни ця система вже впроваджена). Усього на заходи з підвищення точності руху поїздів буде витрачено 5,5 млрд євро.

Холдинг має намір розвивати бізнес за межами Італії. До 2023 року планується вийти на рівень доходів 2,3 млрд євро в цьому сегменті, пропонуючи послуги розробки, менеджменту й технічного обслуговування у сферах високошвидкісних і звичайних залізничних перевезень, систем міського транспорту, вантажних перевезень і логістики, а також послуги консалтингу та навчання персоналу.
Нещодавно працівники з кадрів виробничих підрозділів вузла Помічна регіональної філії «Одеська залізниця» спільно з представниками філії Кіровоградського обласного центру зайнятості провели інтерактивний профорієнтаційний захід під назвою "Професії, які потрібні моїй громаді" з учнівської молоддю 9-11 класів. Спеціаліст з профорієнтації Добровеличківської філії Ольга Гинькут провела учням комплексне психологічне онлайн-тестування "Моя професія" для визначення професійних здібностей.

Кадровики підрозділів вузла Помічна (дистанції електропостачання, дистанції сигналізації та зв’язку, дистанції колії, вагонного депо, станції) розповіли присутнім старшокласникам про наявні вакансії, перспективи розвитку на своїх підприємствах, надали вичерпну інформацію про навчальні заклади. Окремо підкреслили важливість повного соціального пакету для працівників залізниці престижу професії та захоплення від роботи.

По закінченню заходу учні заповнили анкети зворотного зв'язку, з яких стало відомо, що захід дітям сподобався – шестеро з присутніх мають бажання спробувати себе у сфері залізничного транспорту!
Днями водій скутера в'їхав у бік тепловоза на регульованому переїзді на станції Шаласька (Черкаська область).

78-річний чоловік проігнорував заборонні показання переїзної світлової та звукової сигналізації.

На щастя, він залишився живим і неушкодженим. За словами водія, він недобре себе почував, а тому не помітив поїзд.

Внаслідок події поїзд було затримано на годину.
Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту