Новини » 13 Березня 2020

Розпочата регулярна експлуатація першого дизель-поїзда S14 з дев’яти замовлених у китайської компанії CRRC Qingdao Sifang для Шрі-Ланки. Поїзд курсує за маршрутом Коломбо-Форт – Бадулла. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

Як зазначається, час поїзда в дорозі становить 8 год 43 хв.

“У складі поїзда два чотиривісних кінцевих моторних вагони масою по 74 т, кожен з яких оснащений дизельним двигуном MTU 12V 4000 R41 потужністю 1950 к. с., і сім проміжних вагонів: два з місцями першого класу для 88 пасажирів (ці вагони оснащені кондиціонерами), два другого класу загальною місткістю 96 осіб і три вагони третього класу, розраховані на 216 осіб”, – ідеться в повідомленні.

Максимальна швидкість поїзда – 120 км/год.

Китайські інженери створили новий міський транспорт, що здатний замінити трамвай. У місті Ібінь провінції Сичуань незвичайний безрейковий віртуальний трамвай перевіз перших пасажирів на тестовій ділянці завдовжки 17,7 км, повідомляє 24gadget.

“Основною перевагою футуристичного міського транспорту стала відсутність необхідності в прокладанні рейок. Використовуючи датчики LIDAR і GPS, поїзди будуть направлятися по вулицях згідно зі спеціально нанесеною розміткою. Поїзд Yibin ART T1 здатний розвивати швидкість до 112 км/год перевозити до 300 пасажирів одночасно”, – ідеться в повідомленні.

Рейкова система, названа АРТ (автономний залізничний транспорт), була розроблена китайською компанією CRRC Corporation Limited.

“Ширина віртуальної залізниці становить 3,75 м і вона позначена пунктирними лініями, намальованими на дорозі. Цікава і економічна вигода від проєкту. Будівництво одного кілометра трамвайних колій в Китаї обійдеться в 150-200 мільйонів юанів, але за допомогою високотехнологічної віртуальної лінії вартість буде зменшена до 50-100 мільйонів юанів за ту ж відстань”, – зазначають у повідомленні.

Рух поїздів по віртуальних рейках може здійснюватися в автономному режимі, проте наразі там присутній машиніст, основним завданням якого є контроль автоматичної системи управління поїздом.

Перший контейнерний поїзд China Railway Express прибуде 5 листопада 2019 року в Стамбул. Про це повідомляє Сhinalogist.ru.

“Китайсько-турецький контейнерний маршрут стане продовженням залізничного сполучення по Транскаспійському коридору Баку-Тбілісі-Карс (БТК). Поїзд стане першим складом, який досягне Європи, пройшовши підводним тунелем під протокою Босфор. Туреччина очікує, що завдяки відкриттю маршруту вантажні перевезення між Китаєм і Туреччиною виростуть в рази”, – йдеться у повідомленні.

Глава ГО «Українська залізнична асоціація», гендиректор «Амадеус Марін» Андрій Кирикович спрогнозував падіння ціни на оренду зерновозів та цистерн. Про це він пише у колонці для GMK.center.

“У І півріччі 2020 року ставки на піввагони, найімовірніше, трохи коригуватимуться – залежно від пред’явлення до перевезень сипких вантажів. Ціна на оренду зерновозів знижуватиметься. Ставки на цистерни теж підуть ще трохи вниз”, – зазначає експерт.

За словами Кириковича, падіння цін на цей тип вагонів відбудеться через профіцит вагонів на ринку. Саме через профіцит УЗ довелося запроваджувати й так звані “голландські аукціони”, коли ціна на вагон під час аукціону не підвищується, а знижується.

“Загалом І півріччя, за моїми припущеннями, мине у відносно спокійній обстановці. Наразі не очікується ні поліпшення, ні погіршення ситуації чи виникнення додаткових проблем у залізничних перевезеннях. Багато залежатиме від того, хто стане керівником Укрзалізниці. Що справді турбує, то це питання забезпечення ремонтів рухомого складу, оскільки в цьому напрямі УЗ провадить непрозору й непередбачувану політику”, – зазначає експерт.

Також у 2020 році Укрзалізниця, припускає Кирикович, продовжить практику встановлення конвенцій на вантажоперевезення.

“Це вимушений захід і він продовжиться, особливо в напрямку портів. Якщо відверто технічні проблеми з вивантаженням порти можуть і мають вирішувати самі (що, втім, вони й роблять), то питання, які лежать поза компетенцією портів, залишаться. Це й погодні умови, і нерівномірне відвантаження, і поява проблем із вантажем, який уже в порту. Благо, УЗ серйозно взялася за електрифікацію ділянки Долинська – Миколаїв з перспективою будівництва другої колії. Думаю, це зумовить значний розвиток портів Миколаєва, а також оптимально перерозподілить вантажопотоки між Одесою і Миколаєвом”, – резюмує Кирикович.

Результати першого голландського аукціону Укрзалізниці в системі ProZorro.Продажі, новий договір про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом та новий порядок визначення плати за користування власними вагонами Укрзалізниці – актуальні питання, які представники Укрзалізниці обговорили з учасниками ринку на нараді, що відбулася 27 лютого в головному офісі компанії.


Зокрема, під час зустрічі представники Укрзалізниці детально роз’яснили партнерам механізм проведення голландських аукціонів через електронну торгову систему ProZorro.Продажі для розподілу вантажних вагонів компанії між клієнтами методом покрокового зниження ціни та закликали активніше брати участь у таких торгах.

Представники компанії поінформували, що 26 лютого Укрзалізниця провела перший голландський аукціон, під час якого компанія мала змогу випробувати процедуру торгів. На аукціон були виставлені 6 маршрутів та 400 вагонів-зерновозів повагонними відправками по 5 і по 10 вагонів. За результатами аукціону Укрзалізниця реалізувала 10 % повагонних відправок – 5 лотів загалом на 40 вагонів. При цьому базова ставка на зерновози в 1136 грн була знижена до 727 – 738 грн.

«Під час першого голландського аукціону, оголошеного Укрзалізницею в ProZorro.Продажі, ми не побачили високої активності учасників. Ймовірно, це пов’язано з тим, що не всі користувачі були обізнані про механізми їх проведення. Тож на нараді з учасниками ринку ми детально роз’яснили їм особливості проведення таких аукціонів. Вони полягають в тому, що спочатку оголошується найвища ціна на послугу, а потім ставки знижуються до тієї, на яку погодиться перший покупець, якому в результаті й продається послуга. Такі аукціони, що проходять за один день, дозволять клієнтам більш оперативно забезпечити перевезення своїх вантажів вагонами Укрзалізниці», — прокоментував директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

Він також зауважив, що сьогодні, в умовах профіциту вагонів-зерновозів на ринку залізничних перевезень, особливо в період міжсезоння, Укрзалізниця активно продаватиме вагони власного парку саме через голландські аукціони. При цьому на них виставлятимуться не лише зерновози, а й піввагони компанії, попит на які також залежить від сезону перевезень певної продукції. Так, днями Укрзалізниця виставила на голландський аукціон 400 піввагонів та три маршрути. «Ми бачимо, що кількість приватного парку вагонів вантажовласників на ринку залізничних перевезень дедалі збільшується. Тож якщо ми хочемо залишити за собою значний сегмент, у тому числі в повагонних перевезеннях, ми повинні якісно і швидко реагувати на зміни вартості послуг на ринку. І саме проведення голландських аукціонів є першим кроком до більшої гнучкості Укрзалізниці в питання ціноутворення», — зазначив Андрій Рязанцев.

При цьому в компанії наголошують, що маршрутизація є і залишатиметься найбільш ефективним способом організації перевезень вантажів. Тож на майданчику ProZorro.Продажі клієнтам пропонуватимуться здебільшого маршрутні відправки. Крім того, в компанії повідомили, що спільно з ProZorro планують створити й інші мобільні інструменти для розподілу вантажних вагонів серед клієнтів. Так, вже в цьому році мають намір започаткувати ще кілька нових продуктів – зручних для користувачів і таких, що відповідають вимогам з організації перевезень вантажів. Це важливі кроки, які дозволять у перспективі розподіляти весь вагонний парк Укрзалізниці виключно через електронну торгову систему.

Щодо запровадження з 1 квітня цього року нового договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом, який вперше буде підписуватися між перевізником та вантажовідправником в електронному вигляді, Андрій Рязанцев зауважив, що документ активно обговорювався з ринком упродовж більш як півтора року. Відтак в ньому враховано більшість пропозицій ринку.

«Цей договір буде більш гнучким і більш простим для акцептування сторонами, і в разі наявності нових пропозицій до змін, ми готові їх обговорювати. Розуміємо, що ситуація на ринку постійно змінюється, і тому маємо відповідно реагувати на ці зміни. Це стало консолідованою позицією учасників наради», — прокоментував Андрій Рязанцев.

Укрзалізниця запропонувала вантажовідправникам направляти нові пропозиції до договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом. Усі звернення будуть розглянуті й враховані, якщо це стосуватиметься не окремих вантажовідправників, а всіх учасників ринку, — зауважили в компанії.

Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту