Новини » 17 Березня 2020

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість поїздів зросла. Про це повідомила Національна комісія з розвитку та реформ Китаю (NDRC). Уряд країни має намір ввести ряд заходів для забезпечення безпечної, стабільної та ефективної експлуатації поїздів на шляхах Китай-ЄС, повідомляє CCTV.

Китайські хаби Чанша, Ченду, Чунцин, Сіань та інших ключових міст ставлять у приклад підтримки нормальної роботи під час епідемії. Наразі, три коридори Схід-Захід, 35 основних ліній та прикордонні переходи Хоргос, Алашанкоу, Маньчжурія та Еренхот функціонують нормально. Заторів через спалах не виникає, повідомляє китайське агентство.

Підхід до китайського транзиту.

У NDRC також зазначають, що наступним кроком буде суттєве збільшення пропускної спроможності поїздів Китай-ЄС для забезпечення їх використання на повну потужність. Заходи включають чітку взаємодію залізничного та автомобільного транспорту, контроль перевезення через населені пункти та кращий розподіл товарів до найбільш підходящих транспортних вузлів.

Зазначається, що китайський Уряд спростити транспортні та митні формальності між бізнесом Китаю та Європи, а також впровадити нові режими роботи перевірки вантажів для розширення імпорту та експорту залізничним транспортом на шляхах між Китаєм та ЄС.

Раніше повідомлялося, що Центральний комітет Комуністичної партії Китаю та Державна рада КНР заявили, що обмеження на перевезення вантажних транспортних засобів та суден повинні бути зняті в районах з низьким рівнем епідеміологічної небезпеки, аби забезпечити відновлення поставок сировини та продукції.

Загалом, у період з початку року та до кінця лютого між Китаєм та Європою курсували 1132 поїзди. Це на 6 відсотків більше від середніх річних показників.
Китайська компанія CRRC Qingdao Sifang спільно з Etihad Rail створять залізничний дослідницький центр на базі університету Халіфа в Абу-Дабі. Про це повідомляє портал railwaypro.com.

Науково-дослідний центр буде сконцентрований на дослідженнях в галузі штучного інтелекту, big data та створенням нових композиційних матеріалів для залізниці. Для CRRC Qingdao Sifang, яка займається виготовленням пасажирського транспорту, це буде перший центр на Близькому Сході і п’ятий загалом. Чотири такі центри компанія має в Китаї.

За задумом, цей центр має започаткувати технічну кооперацію двох країн, а також підвищити ефективність залізниці в ОАЕ.

Нагадаємо, що Китай поступово нарощує обсяги залізничних перевезень в Європу. Так, за перші два місяці 2020 року з Китаю в Європу було відправлено 1132 поїзди, що на 6% більше від аналогічного торішнього показника.
Казахська залізниця через економічні причини припиняє випуск вагонів, які збирала з 2011 року по іспанській технології.Про це повідомляє видання zakon.kz з посиланням на голову правління КЖД Сауата Минбаєва.

За словами посадовця, випуск цих вагонів не є рентабельним, адже висока вартість та обслуговування не компенсується через низьку пасажиромісткість (8-20 осіб). Наразі завод “Тулпар-Тальго”, який збирає у Казахстані вагони “Patentes Talgo”, працює над виробництвом останніх 62 вагонів. Після чого буде переформатований на випуск інших вагонів.

Завод “Тулпар-Тальго” побудований в 2011 році в Астані, як спільний проект КЖД та Patentes Talgo. Вже з 2019 року завод почав збирання пасажирських вагонів і за технологією “Тверського вагонобудівного заводу”.

Загалом КЗД має парк з 2240 пасажирських вагонів, з яких 570 складають “іспанці”.

Нагадаємо, Президент України Володимир Зеленський анонсував держзамовлення Укрзалізницею 90 пасажирських вагонів у Крюківського вагонобудівного заводу.
Передсвятковий захід мав за мету продемонструвати численні творчі таланти жінок-залізничниць, подарувати учасникам та відвідувачам піднесений настрій і незабутні враження.

Представниці різних служб отримали чудову нагоду виставити на загальний огляд свої творчі поробки – плетіння, живопис, картини, вишиті нитками й бісером, саморобні прикраси, одяг та іграшки, речі з дерева, шкіри, паперу, стрічок та інших матеріалів.

Усі експонати вражали яскравими фарбами, дивовижними техніками виконання, авторською фантазією та неймовірним позитивом.

Відвідувачі виставки мали змогу не тільки оглянути їх, але й поспілкуватися з майстринями щодо творчих секретів та залишити свої відгуки про роботи, які справили найбільше враження.

У підсумку дописи відвідувачів виставки-конкурсу зсумують, щоб визначити поробки, які найбрали найбільшу схвальних відгуків. Однак, за традицією, заохочено буде всіх учасників заходу – за творчий неспокій, фантазію та майстерність.
Через викрадення кабелю на перегоні Одеса-Головна — Одеса-Застава ІІ затримано в дорозі низку поїздів.

Так, станом на ранок затрималось 5 пасажирських поїздів та два приміські: №146 Київ — Ізмаїл, №147 Київ — Одеса, №764 Одеса — Київ, №105 Київ — Одеса, №153 Кривий Ріг — Одеса, №6252 Одеса — Вапнярка, №6251 Вапнярка — Одеса.

Середній час затримки — 45 хв.

Укрзалізниця сподівається на оперативне розслідування правоохоронними органами цього випадку та вкотре закликає посилити кримінальну відповідальність за незаконні втручання в роботу залізничного транспорту.

Наразі на дільниці ведуться роботи з укладення нового кабелю.

Обставини події з’ясовуються, про факт незаконного втручання повідомлено Нацполіцію та СБУ.
Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту