Новини » 18 Березня 2020

Виробник вантажних вагонів FreightCar America (США) і компанія Fabricaciones y Servicios de México (Мексика) оголосили про створення спільного підприємства у мексиканському місті Кастаньос. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

“Компанія FreightCar America бере на себе зобов’язання щодо вкладення в нове спільне підприємство активів і грошових коштів розміром 25 млн дол. США, а також управління підприємством. Доходи й збитки будуть розділені між власниками 50:50. Наразі будівництво нового заводу вже ведеться, а його відкриття планується на середину 2020 року”, – йдеться в повідомленні.


Зазначається, що у FreightCar America вважають, що з розширенням географії виробництва конкурентоспроможність компанії буде тільки зростати, причому навіть в сегменті тих типів вагонів, випуск яких раніше був економічно недоцільний.

Дізнатися про інновації у сфері залізничних перевезень в Україні Ви зможете на 2-му міжнародному Rail Cargo Business Forum: Rail innovation. Форум відбудеться 10 жовтня за адресою: конференц-хол “ДЕПО”, вул. Антоновича, 52.

ДАТ «Latvijas dzelzceļš» підписало з Центральним агентством з фінансів договір на реалізацію проєкту «Електрифікація Латвійської залізничної мережі» (1-й етап). Про це повідомляє медіацентр «Магістраль» із посиланням на офіційний сайт перевізника.

«До кінця 2023 р. планується електрифікувати напрямки Даугавпілс—Крустпілс, Резекне—Крустпілс і Крустпілс—Рига. При цьому магістральні залізничні шляхи будуть електрифіковані за допомгою технології змінного струму напругою 25 кВ, зокрема буде реконструйована вже частково електрифікована залізнична мережа із заміною системи постійного струму напругою 3,3 кВ на систему 25 кВ», – йдеться у повідомленні.

Як зазначається, завдяки реалізації проєкту можна буде перевозити більше великовагових поїздів з максимальною вагою до 9 тис. т брутто. У пасажирському сполученні на залізничних лініях, де нині використовується дизельна тяга, буде відкрито рух електропоїздів.

На сьогодні в Латвії електрифіковано 257 км залізниці, що становить 14 % від загальної протяжності державної залізничної мережі. Це значно менше від середнього показника по ЄС — 60 %.

Національний оператор інфраструктури залізниць Греції Hellenic Railways Organisation (OSE) уклав контракт вартістю 2,16 млн євро з компанією Omega Consulting Engineers на попереднє проєктування залізниці довжиною 160 км Салоніки – Амфіполіс – Неа-Карвалі. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.


“Проєкт цієї лінії оцінюється у 250 млн євро і передбачає будівництво одноколійної ділянки довжиною 31,8 км (з можливістю укладання в перспективі другої колії), яка з’єднає вантажний порт Кавала з лінією Салоніки – Александруполіс у районі міста Ксанті. В основному траса ділянки пройде до Ксанті паралельно автомагістралі Egnatia Odos”, – йдеться у повідомленні.

Як зазначається, проєкт включає будівництво низку тунелів і мостів загальною довжиною, відповідно 26 і 5,7 км, а також паралельної автомобільної траси протяжністю 155 км з різнорівневими розв’язками в місцях перетину із залізницею, проєктованої для руху з максимальною швидкістю 160-200 км/год.

Утворений таким чином залізничний коридор Салоніки – Амфіполіс – Кавала – Ксанті увійде до складу базової мережі транспортних коридорів Євросоюзу TEN-T.

Половина фінансування за проєктом забезпечується за програмою ЄС Connecting Europe Facility (CEF).

На виконання постанови Кабінету Міністрів України №215 Укрзалізниця, починаючи з 18 березня, тимчасово припиняє перевезення пасажирів залізничним транспортом в усіх видах внутрішнього сполучення (приміському, міському, регіональному та далекому) у зв’язку з карантином, спричиненим спалахом гострої респіраторної хвороби COVID-19 до прийняття окремого рішення уряду. Поїзди виконають останні рейси за графіками курсування 17 березня.

Компанія компенсує пасажирам повну вартість проїзних документів на усі скасовані через введення карантину рейси – без стягнення додаткових зборів. Для зручності пасажирів та уникнення концентрації людей біля кас, Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до 1 місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований.

Закликаємо пасажирів, якщо є можливість, не поспішати на вокзали повертати квитки і не піддавати своє життя загрозі, перебуваючи в натовпі. Запевняємо, коли б ви не звернулися протягом відведеного часу, кошти будуть повернені у повному обсязі.

Також нагадуємо, що квитки, придбані через Інтернет, повертаються через онлайн сервіси. Вантажні залізничні перевезення тривають.

Нагадуємо, що з 00:00 годин 17 березня (у ніч з 16 на 17) Укрзалізниця на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України №288-р припинила міжнародне пасажирське сполучення до завершення періоду карантину, спричиненого спалахом гострої респіраторної хвороби COVID-19, або до ухвалення відповідних рішень уряду.

Укрзалізниця докладає усіх зусиль для оперативного інформування громадян та закликає користуватися усіма доступними каналами поширення інформації: веб-сайт, канал у Telegram та Facebook-сторінка, а також звертатися до контактного центру Укрзалізниці: у Месенджері та за телефоном 0 800 503 111.

Рух вантажних поїздів продовжується. Тож Укрзалізниця спільно з Міністерством інфраструктури України, на виконання норм законодавства, розробляє алгоритм підвозу до робочих місць співробітників залізниць, задіяних у безперервному виробничому процесі перевезень та безпеки руху.

Крім того, усі працівники, задіяні в організації і безперебійної роботи залізничного транспорту на період карантину, отримуватимуть необхідні засоби індивідуального  захисту. Буде проводитися  регулярна дезінфекція робочих місць, температурний скринінг на вході в будівлі.

Працівники, не задіяні у безпосередньому забезпеченні виробничих процесів, переводяться на дистанційний режим роботи. Їм також надається право на оформлення відпусток.

Інформація про усі зміни у робочому процесі буде доведена до працівників керівниками відповідальних підрозділів.

Також Укрзалізниця здійснює оперативне інформування працівників щодо ситуації в компанії та країні через Viber, канал в Telegram та Facebook-сторінку.

Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту