Новини » 19 Березня 2020

У законодавчий порядок денний британського уряду на 2020 рік входить відмова від системи франчайзингу в пасажирських перевезеннях, що з’явилася в 1990-х роках як частина приватизації залізничної галузі, і ряд інших значних реформ.  Про це повідомляє журнал «Железные дороги мира».

Як зазначається, попередньо було заявлено про намір замінити систему франчайзингу в залізничних пасажирських перевезеннях моделлю, сфокусованою на функціональності і надійності.

«Відповідні рекомендації представлені в критичному огляді (Williams Review), замовленому урядом у вересні 2018 року незалежній комісії, очолюваної Кітом Вільямсом (Keith Williams), який раніше керував авіакомпанією British Airways. Експерти оцінюють цей огляд як найвичерпніший і всеосяжний за останні 30 років. Об’єднання Rail Delivery Group, створене з метою оптимізувати взаємодію між британськими операторами інфраструктури та перевезень, підтримує намір уряду слідувати представленим рекомендаціям, зокрема що стосуються спрощення тарифної політики і контрактних відносин. Обидва питання є ключовими для нових форм партнерства між державним і приватним сектором», – йдеться у повідомленні.

Публікація Білої книги за рекомендаціями Williams Review очікується до кінця цього року, початок реформ – у 2020 році.

Банк Тайваню уклав з японською компанією Toshiba Infrastructure Systems & Solutions (TISS) контракт вартістю близько 40 млрд ієн (388 млн дол. США) на поставку 68 електровозів і запасних частин до них для транспортної адміністрації острова. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

Як зазначається, електровози для роботи на лініях колії 1067 мм будуть побудовані на заводі Toshiba в Футю (Японія). Вони можуть використовуватися як в пасажирському, так і у вантажному сполученні. Перші локомотиви повинні надійти замовнику у 2022 році.

«TRA вперше після 1992 року замовляє нові локомотиви, і це буде перша поставка локомотивів, повністю побудованих в Японії. Контракт став продовженням співпраці Toshiba з TRA. Починаючи з 2000 року японська компанія поставила електрообладнання для 700 вагонів приміських електропоїздів серії 600 спорудження компаній Daewoo і Hyundai. У 2018 році TISS отримала замовлення на тягове електрообладнання для 52 нових 10-вагонних приміських електропоїздів спорудження компанії Hyundai Rotem, які повинні увійти в експлуатацію в кінці 2020 г. Крім того, з моменту відкриття на Тайвані високошвидкісного сполучення TISS на регулярній основі поставляє корпорації Taiwan High Speed Rail електрообладнання для рухомого складу, підлогових систем тягового енергопостачання, систем управління рухом поїздів тощо. Toshiba вважає Тайвань одним з найважливіших ринків для своєї залізничної продукції», – йдеться у повідомленні.

Як зазначається, у січні 2019 року TRA також підписала з компанією Hitachi контракт вартістю 44,3 млрд нових тайваньських доларів (1,45 млрд дол. США) на поставку 50 12-вагонних міжміських електропоїздів. У жовтні 2019 року TRA назвала компанію Stadler кращим постачальником за підсумками тендера на поставку 34 тепловозів на суму 165 млн євро.

TRA закуповує локомотиви і електрорухомий склад в рамках 10-річного Плану оновлення парку вартістю 100 млрд нових тайваньських доларів, що передбачає, зокрема, придбання приблизно 1300 од. рухомого складу.

Поїзд довжиною понад 4 км, сформований з 375 вагонів з 23 625 т марганцевої руди, 24 жовтня 2019 року виконав рейс по лінії довжиною 861 км, що з’єднує рудники в Сайшен (Північно-Капська провінція) з портом Салданья на атлантичному узбережжі Південно-Африканської Республіки. Про це повідомляє журнал «Железные дороги мира».

Таким чином оператор Transnet Freight Rail (ПАР) поліпшив власне досягнення, попередній рекорд був поставлений поїздом з 342 вагонів, веденим вісьмома локомотивами.

«Зростання перевезень марганцевої руди на експорт з 5 млн т в 2012/2013 році до рекордних 15,1 млн т в 2018/2019 році потребувало від оператора реалізації програми з підвищення провізної здатності ліній колії 1067 мм, що зв’язують видобувний комплекс в районі Хотазель неподалік від Сайшена з морськими портами. Transnet Freight Rail працює з 10 компаніями – експортерами руди», – йдеться у повідомленні.

Як зазначається, застосування розподіленої тяги з керуванням по радіоканалу і збільшення числа вагонів до 375 забезпечили підвищення провізної здатності зі значно меншими інвестиціями, ніж були потрібні за альтернативним варіантом з реконструкцією для осьового навантаження 30 т інфраструктури на ділянці Хотазель – Сайшен і придбанням нового рухомого складу.

 

Укрзалізниця вводить додаткові профілактичні заходи для запобігання поширення коронавірусної інфекції. Зокрема, з 12:00 18 березня 2020 року вводяться обмеження на відвідування залізничних вокзалів.

Так, від завтра усі залізничні вокзали будуть закриті для відвідувачів, працюватимуть лише залізничні каси на повернення квитків. На вокзали запускатимуться одночасно групи людей – не більше 10 осіб.

Сьогодні, для зменшення черг до залізничних кас Укрзалізниця відкриє їх максимальну кількість на усіх вокзалах країни.

Також нагадуємо, що кошти в повному обсязі за невикористані квитки можна повернути впродовж місяця з дати скасування поїзда. Закликаємо пасажирів, якщо є можливість, не поспішати на вокзали повертати квитки і не піддавати своє життя загрозі, перебуваючи в натовпі. Запевняємо, коли б ви не звернулися протягом відведеного часу, кошти будуть повернені у повному обсязі.

Укрзалізниця вживає всіх можливих зусиль для забезпечення повернення коштів пасажирам за невикористані квитки. Вартість проїзних документів на всі скасовані через введення карантину рейси відшкодовується в повному обсязі — без стягнення додаткових зборів.

Квитки, придбані через інтернет, повертаються через онлайн-сервіси. Кошти зараховуються на карту протягом 30 календарних днів. У разі, якщо кошти повертаються з вирахуванням комісії, її розмір буде також автоматично повернений пасажиру на карту окремим платежем.

Для зручності повернення квитків, придбаних у касах, та з метою уникнення концентрації людей біля кас Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до одного місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований. Тож закликаємо пасажирів, якщо є можливість, не поспішати на вокзали повертати квитки й не піддавати своє життя загрозі, перебуваючи в натовпі.

Укрзалізниця вживає всіх заходів для забезпечення кас необхідною кількістю готівки. У випадках, коли відсутня достатня кількість готівки, гаситься квиток і пасажир може звернутися за своїми коштами у будь-який зручний день упродовж шести місяців. При цьому кошти повертаються протягом 3-5 днів з моменту звернення пасажира.

Просимо пасажирів ставитися до ситуації з розумінням і терпінням.

Запевняємо, коли б ви не звернулися протягом відведеного часу, кошти будуть повернені у повному обсязі.

Через велику кількість дзвінків телефонна лінія контактного центру перевантажена, відтак для оперативного інформування пасажирів постійно оновлюється сайт, сторінка у Facebook та Telegram-канал @UkrzalInfo.

Якщо ви не бачите відповідей на свої запитання на офіційних ресурсах, просимо писати нам у Facebook Messenger.

Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту