Новини » 2 Березня 2020

У Казахстанському місті Екібастуз запустили повний комплекс з виробництва коліс для залізниці — автоматизовану лінію гарячого прокату й енергоощадних установок. Про це повідомляє місцеве видання informburo.

Проєкт націлений на створення залізничного кластера, де повний цикл виробництва організовують на території одного підприємства ТОВ «Проммашкомплект». У запуск нової лінії інвестували 54 млрд тенге (приблизно 142 млн доларів)— 66,5% від цієї суми (34 640 млн тенге) виділив Банк розвитку Казахстану на 19 років.

«Проєкт повною мірою відповідає мандату банку, оскільки має три складові, важливі для розвитку несировинної економіки нашої країни: заміщення імпорту, експортний потенціал і високу продуктивність  проти аналогічного виробництва в країнах Євразійського економічного союзу. Важливо взяти до уваги, що в географічній близькості від Казахстану є країни з розвиненою мережею залізниць, що підвищує затребуваність колісної продукції», — розповів керуючий директор Банку розвитку Казахстану Аділь Ісмагамбетов.

До запуску цього комплексу в «Проммашкомплекта» була залежність від закордонного постачальника, у якого підприємство купувало заготовку, яка потім піддавалася холодній обробці. Зараз на заводі діє роботизована лінія гарячого прокату, на якій відбувається весь процес: гарячий прокат, пресування, холодна обробка. Тепер сировиною для ПМК стане сталевий прокат, який можна купити у багатьох підприємств як за кордоном, так і в Казахстані.

Введений в дію комплекс може виробляти суцільнокатані залізничні колеса різних діаметрів і конструкцій диска — від 700 до 1 250 мм, що дозволяє готувати продукцію під потреби замовника. Усе це розширює можливості виробництва для експорту продукції за кордон.

«Ми плануємо виробляти 200 тисяч коліс на рік, з них 27% для внутрішнього ринку, 47% — для експорту на російський ринок, 15% — для експорту в СНД, 5% — в Індію і ще 5% — на Китай. Є договори про наміри і попередні договори», – зазначив Сергій Ахонько, виконувач обов’язків генерального директора ТОВ «Проммашкомплект»

За словами співробітників, якість продукції буде контролюватися сучасними автоматизованими установками ультразвуковим і магнітнопорошковим методом. Це виключить можливість будь-яких, навіть прихованих, дефектів готової продукції.

«Запущений комплекс з виробництва залізничних коліс по-своєму унікальний в СНД. Це повністю автоматизована лінія, яка виключає ризики виробництва браку й людський фактор. Лінія дозволяє вести облік на кожному з етапів виробництва залізничних коліс. Продукт буде відповідати всім міжнародним стандартам», — говорить Сергій Ахонько.

Польський оператор мультимодальних перевезень у країнах Центральної та Східної Європи Laude Smart Intermodal підписав новий контракт з російським виробником вантажних вагонів «Об’єднана Вагонна Компанія» («ОВК») на постачання 200 вагонів-платформ на візку з осьовим навантаженням 25 т. Про це повідомляє пресслужба російській компанії.

Зазначається, що рухомий склад буде використовуватися для перевезення великотоннажних контейнерів у коридорі колії 1520 мм Росія — Польща.

Поставити платформи замовнику планується до кінця травня поточного року. З урахуванням нового договору кількість законтрактованих російських вагонів в парку Laude Smart Intermodal SA збільшиться до 841 одиниці, з яких 641 платформа моделі 13-6851-01 для експлуатації по колії 1520 мм і 200 платформ типу Sgmmns – для колії 1435 мм.

Довідка: Модель 13-6851-01 – це 40-футова платформа вантажністю 80 т і максимальною масою тари 20 т, призначена для перевезень великотоннажних контейнерів і контейнерів-цистерн з безпечними вантажами. Термін служби платформи становить 40 років.

Першого березня о восьмій годині вечора п’ятнадцятирічний підліток піднявся на вагон-зерновоз та отримав травми від ураження електричним струмом на станції Війтівці у Хмельницькій області. Хлопець був  разом з другом, який звернувся до чергової по станції з проханням викликати швидку для його товариша. Працівники залізниці викликали швидку допомогу та поліцію, потерпілого було доправлено до Волочиської районної лікарні. У нього 40% опіків тіла, переломи ноги та руки.


Укрзалізниця вкотре попереджає, що робоча напруга контактної мережі – 27,5 тисяч Вольт. При наближенні до проводу ближче ніж на 2 метри може виникнути електрична дуга між тілом людини і проводом та завдати електротравму з важкими наслідками для здоров’я.

Загалом, цього року внаслідок ураження електричним струмом на залізничному транспорті травмовано четверо осіб, з них двоє смертельно. Найчастіше причиною травмування є недотримання правил безпеки громадян на об’єктах залізничної інфраструктури.

Співвідношення доходу до витрат у приміських пасажирських перевезеннях Укрзалізниці на сьогоднішній день складає 1 до 9. Про це повідомив директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики АТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський у інтерв’ю виданню Mintrans.


Він підкреслив, що місцева влада, врешті-решт, повинна зрозуміти, що вона відповідальна за ці перевезення й має підтримувати мобільність громадян.

«Рентабельність приміських сполучень мінус 900%. Ми в передмістя вкладаємо дев'ять гривень, а отримуємо одну. Приміський рух субсидується всюди. Без допомоги місцевої влади і без розуміння, що це потрібно їм, а не нам, ми далеко не заїдемо», — сказав Антон Саболевський.

Директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики компанії також навів приклад досвіду Німеччини у питанні приміських перевезень.

«Чотири райони в Баварії закуповують перевезення у Deutsche Bahn через єдиний transport authority. Місцева влада вирішує, який тип вагонів і якої місткості їм потрібен, і щорічно за них платить. Щось подібне має бути створено і в регіонах України», — резюмував Антон Саболевський.

Вартість проїзду залізничним транспортом з 1 березня 2020 року не підвищено. Інформація, поширена у ЗМІ, не відповідає дійсності. Тарифи на пасажирські перевезення регулюються державою, і на сьогодні до АТ «Укрзалізниця» жодних документів про їх зміну не надходило.


Нагадаємо, що індексацію тарифів планувалося здійснювати поетапно — з 1 березня по 31 грудня 2020 року в усіх категоріях вагонів, окрім 1-го класу поїздів Інтерсіті+. Натомість, за наявною інформацією, відповідний наказ профільним міністерством наразі не погоджено.

При цьому з року в рік Укрзалізниця продовжує отримувати мільярдні збитки від пасажирських перевезень: надходження від пасажирських перевезень лише на 43% покривають витрати на їх організацію. Також залізниця не одержує від держави фінансування на оновлення пасажирського рухомого складу, хоча це й передбачено ст. 10 Закону України «Про залізничний транспорт».

До того ж вкрай низьким залишається рівень компенсацій з державного та місцевих бюджетів витрат на перевезення залізничним транспортом громадян пільгових категорій. Так, у 2019 році Укрзалізниця перевезла пільговиків майже на 1,07 млрд грн, у той час як компенсовано лише 136 млн грн або 12,8%.

Нагадаємо, востаннє тарифи на пасажирські перевезення переглядалися в жовтні 2018 року.

Вкотре закликаємо представників ЗМІ перед публікацією повідомлень про діяльність Укрзалізниці звертатися до прес-служби компанії з метою перевірки достовірності поширюваної ними інформації.

Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту