Новини » 23 Березня 2020

Уругвайський консорціум Grupo Vía Central уклав договір зі спільним італійським підприємством Wegh Group та Diorama на поставку шпал. Сума угоди 35 млн євро. Про це повідомляє railjournal.com.

За умовами договору італійці мають налагодити виробництво залізобетонних шпал на одному з місцевих заводів. Пропускна здатність виробництва сягатиме 2200 шпал на день. Виробництво має початися у серпні 20220 року. Шпали потрібні для реконструкції магістралі Монтевідео — Пасо-де-лос-Торос протяжністю 273 км. Моноблочні бетонні шпали будуть встановлені на колії 1435 мм.

Загальна вартість проєкту оцінюється в мільярд доларів, більшість з яких це кредитні кошти. Контроль за виконанням договору покладено на італійську залізницю. Передбачається, що по завершенню робіт вантажні потяги із завантаженістю 22,5 тонни зможуть розвивати швидкість до 80 км на годину. Сумарний вантажопотік складе 2 млн тонн на рік.

Нагадаємо, що Alstom отримав замовлення на модернізію залізничної магістралі в Румунії за 120 млн євро. Ідеться про 70 км залізничної магістралі на ділянці Сігішоара — Брашов у Румунії. Роботи відбудуться в межах відновлення та модернізації коридору Рейн — Дунай, що з’єднує німецький Нюрнберг з румунським портом Констанца.
Болгарський національний залізничний оператор БДЖ (Б’лгарскі д’ржавні Железніце) розробляє програму поетапного оновлення рухомого складу. Відбуватиметься це в три етапи.

Перший етап, розрахований до 2022 р, містить в собі масштабну програму ремонту робочого парку локомотивів та моторвагонного рухомого складу з метою підвищення їхньої експлуатаційної готовності. Зокрема, передбачається модернізація 46 поїздів Desiro виробництва Siemens для їх використання на приміських маршрутах протягом наступних 12 – 13 років, а також модернізація локомотивів з темпом до 15 од. / рік. Спільно з компанією Škoda Transportation обговорюються можливості підвищення їх максимальної швидкості до 160 км / год і продовження терміну служби на 20 років.

Також ведуться переговори про придбання в 2020 р у залізниць Німеччини (DB) близько 100 старих пасажирських вагонів. У Болгарії вважають, що цей варіант обійдеться дешевше, ніж модернізація нинішнього парку.

Другий етап, реалізація якого розпочалась ще в 2019 році містить в собі закупівлю від 10 до 15 од. моторвагонного рухомого складу для перевезень пасажирів на середні відстані, а також від 30 до 50 пасажирських вагонів, що забезпечують високий рівень комфорту і розрахованих на швидкість руху до 160 км / год. Вартість цих закупівель оцінюється в більш ніж 100 млн євро. Наявність нового рухомого складу дозволить залізницям конкурувати з автомобільним транспортом на ринку перевезень у дальньому сполученні, а також на міжнародних маршрутах. Постачання планується почати з середини 2023 року.

Третій етап (після 2030 року) передбачає заміну поїздів Desiro, а також локомотивів з вичерпаним терміном служби і вагонів, які використовуються в міжнародних перевезеннях
Перший британський водневий потяг почав процедуру тестування на магістральній залізниці країни.Проект був створений спільними зусиллями компанії Porterbrook і Центру залізничних досліджень і освіти Бірмінгемського університету (BCRRE), повідомляє Tehnot.

Дослідники описують концепцію своєї розробки як «міні-електростанція на колесах». На існуючий електропоїзд Class 319 вони встановили обладнання, яке дозволяє виробляти електроенергію з водню, завдяки чому поїзд може рухатися на неелектрифікованих ділянках залізниці. При цьому він також зберіг можливість отримувати живлення від контактної мережі.

Ідея створити гібридні потяги на базі Class 319 з’явилася ще в кінці 2016 року, але вона передбачала установку тільки дизельних агрегатів. Однак через прагнення британського уряду зменшити викиди вуглецю в залізничній галузі, в 2018 році було прийнято рішення розробити також водневий варіант гібрида.

«Це велика історія успіху британської залізничної промисловості, яка демонструє нашу здатність і готовність допомагати уряду виконувати цілі декарбонізації», – сказав директор BCRRE Алекс Берроуз.

Зазначається, що на сьогодні у Великобританії близько чверті всіх поїздів працюють на дизельному паливі. Згідно з планами уряду, країна повинна позбутися їх до 2040 року. При цьому дві третини британських залізничних шляхів досі не електрифіковані, тому залізничники Сполученого Королівства зацікавлені в проекті водневого поїзда.

Очікується, що перші перевезення пасажирів у Британії за допомогою таких поїздів почнуться через 2 роки.
У січні-лютому 2020 року регіональна філія «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» навантажила 16 млн 259 тис. тонн вантажів. Це на 6,8 % перевищує аналогічні показники минулого року (15 млн 228 тис. тонн).

Зокрема, у внутрішньому сполученні придніпровські залізничники навантажили 8 млн 404 тис. тонн (100,9 % до відповідних показників 2019 року). Основними вантажами були залізна і марганцева руда – 4 млн 488 тис. тонн, кам’яне вугілля – 2 млн 430 тис. тонн, мінбудматеріали – 530 тис. тонн, чорні метали – 361 тис. тонн, хімічні мінеральні добрива – 120 тис. тонн, брухт чорних металів – 70 тис. тонн.

Експортне навантаження січня-лютого 2020 року на 953 тис. тонн або на 13,8 % перевищує результат перших двох місяців минулого року. Серед вантажів, призначених для транспортування за межі країни, переважали залізна і марганцева руда (5 млн 392 тис. тонн) та чорні метали (1 млн 920 тис. тонн).

Нагадаємо, що за обсягами навантаження Придніпровська залізниця міцно утримує лідируючі позиції в АТ «Укрзалізниця». У 2019 році придніпровські залізничники навантажили 96 млн 231 тис. тонн вантажів.

Наразі регіональна філія здійснює вантажні перевезення у штатному режимі.
18 березня 2020 року об 13:23 на станції ім.Т.Шевченка (Черкаська обл.) машиніст вантажного поїзда застосував екстрене гальмування для попередження наїзду на жінку.

При справно працюючій світовій та звуковій сигналізації, не переконавшись у відсутності рухомого складу та не відреагувавши на сигнали великою гучності, що подавалися машиністом тепловоза, жінка почала переходити колію на регульованому залізничному переїзді.

Через незначну відстань, наїзд на жінку 1973 р.н., мешканку с. Антонівка, Шполянського району попередити не вдалося.

Повідомлено відділ поліції м. Сміла.

Залізничники нагадують, що тільки за умови суворого дотримання Правил дорожнього руху можливо уникнути страшних наслідків ДТП на залізничних переїздах.
Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту