Новини » 26 Березня 2020

Китай відновив широкомасштабне будівництво залізничних інфраструктурних проектів, після їх зупинки спричиненою епідемією коронавірусу. Про це повідомляє видання raillynews

Будівельні компанії за підтримки уряду почали реалізацію 108 проектів, де залучено 450 тис. робітників. Зокрема мова йде про будівництво:

високошвидкісних ліній Пекін – Шеньян та Іньчуань – Сіань;

лінія Аеропорт Дасін – Сюньань;

залізні дороги Пекін – Юньань та Тайюань – Цзяоцзо;

реконструкція вокзалу в Пекіні.

Будівництво мають завершити до кінця поточного року, виключення лише провінція Хубей, де старт проектів відтермінований через карантин. На усіх об’єктах будівництва застосовані жорсткі епідеміологічні заходи стосовно робітників.

Нагадаємо, раніше повідомлялось про старт будівництва залізної дороги в Лаосі, яка з`єднає столицю держави В’єнтьян з кордоном Китаю. Протяжність магістралі в Лаосі складе 414 км. Запланована швидкість на майбутній ділянці 160 км/год
Розпочалося масштабне будівництво залізничної дороги Китай – Лаос. Дорогу мають відкрити наприкінці 2021 року, повідомляє xinhuanet.com.

Майбутня магістраль реалізовується в межах проєкту Китаю “Один пояс, один шлях”. За задумом, залізнична дорога це перший крок до перетворення Лаосу в розвинений транспортний вузол. Протяжність магістралі в Лаосі складе 414 км — дорога з’єднає столицю країни В’єнтьян з китайським кордоном.

Загальна протяжність тунелей складатиме 198 км, ще 62 км — мости. Паралельно в Китаї для цього проєкту побудували залізничний тунель завдовжки 17,5 км. Запланована швидкість на майбутній ділянці 160 км/год.

Відзначається, що попри епідемію COVID-19 усі будматеріали доставлені вчасно, тому нічого не заважає старту реалізації проєкту.

Раніше повідомлялось, що, попри епідемію коронавірусу, залізничний вантажний рух між Європою та Китаєм відновився на 90%.
Зниження транзиту вугля та нафти негативно вплинули на показники латвійської залізниці у 2019 році. Про це повідомляє офіційний сайт латвійських залізничників.

Падіння обсягу вантажних залізничних перевезень склало 15,8%. Найбільше торік залізничники перевезли вугля (42,1%, або 17,5 млн тонн), але падіння цього показника склало 22,9%. На другому місці нафтопродукти – 22,7% (9,4 млн тонни, що на 16% менше ніж у 2018 році).

Проте на перевезення деяких товарів попит збільшився. Так, латвійська залізниця збільшила обсяги перевезень хімічних вантажів та лісу. Якщо в грошах, то в минулому році латвійська залізниця заробила 183 млн євро, що на 12,5% менше, ніж у 2018 році. Найбільше прибутку підприємству забезпечили внутрішні замовлення (73%), доля клієнтів зі СНД становить 17%.

Голова правління “Latvijas dzelzceļš” Маріс Клейнберіс повідомив, що підприємство виявилось не готове, до скорочення транзитних поставок нафти та вуглю через геополітичні та фінансові фактори (падіння цін). Тепер керівництво анонсує непопулярні рішення для порятунку ситуації.

Нагадаємо, що в січні падіння обсягу вантажних перевезень на латвійській залізниці становило 52,5 %. Вже у березні підприємство попрохало допомоги з бюджету Латвії розміром 25 млн євро. У компанії прогнозують скорочення вантажних перевезень й надалі.
У регіональній філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» вживають комплексні заходи до захисту працівників, які під час карантину продовжують виконувати свої трудові обов’язки, забезпечуючи стабільні вантажні перевезення, безперебійне функціонування залізничної інфраструктури та безпеку руху.

Роботу з протидії поширенню коронавірусної інфекції координує відповідний штаб на чолі з директором регіональної філії Миколою Кужавським. Членами штабу є заступники директора та керівники усіх господарств залізниці. Це забезпечує не лише колегіальність рішень, але й чітку, оперативну та комплексну їх реалізацію.

Згідно з планом дій, ухваленим штабом, у регіональній філії здійснюється придбання безконтактних термометрів, засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) – медичних рукавичок, масок та респіраторів, захисних халатів і окулярів; а також дезінфікуючих хлор- та спиртовмісних засобів.

Засобами індивідуального захисту передусім забезпечуються вокзали й станції регіональної філії, де працюють із вантажовідправниками та пасажирами, що звертаються до квиткових кас за поверненням квитків; а також локомотивні бригади, задіяні у вантажному русі, та оперативний персонал. Запас ЗІЗ постійно поповнюється з урахуванням нагальної потреби.

У службових, виробничих та санпобутових приміщеннях регіональної філії щогодини виконується вологе прибирання й обробка поверхонь дезінфікуючими розчинами. Дезінфекцію проводять і в кабінах локомотивів, які курсують з вантажними поїздами.

Організовано доставку на робочі місця залізничним та автомобільним транспортом персоналу, задіяного у виробничому процесі й забезпеченні безпеки руху.

Працівники, які продовжують виконувати свої обов’язки на робочих місцях, проходять щоденний температурний скринінг. Залізничникам, не залученим до забезпечення безперервного виробничого процесу та питань безпеки руху, запропоновано взяти відпустки, запроваджений режим вимушеного простою.

У регіональній філії повністю скасовані відрядження, робочі поїздки та виїзні виробничі наради. Проводиться щоденний моніторинг лікарняних серед залізничників, щоб оперативно організувати взаємозамінність працівників, які продовжують виконувати трудові обов’язки на робочих місцях, та аналізувати дорожню ситуацію із захворюваністю.

З усіма працівниками регіональної філії проведені профілактичні інструктажі. Структурні підрозділи залізниці повністю забезпечені наочністю про запобігання захворюванню на коронавірусну інфекцію та її поширенню, а також щодо порядку дій у разі виявлення працівників з ознаками ГРВІ.

«Наша мета і наше першочергове завдання, – говорить директор регіональної філії «Придніпровська залізниця» Микола Кужавський, – гарантувати захист залізничників. Ми робимо і надалі робитимемо все можливе, щоб наші працівники, які в надзвичайних умовах продовжують забезпечувати потреби країни, працювали безпечно і почувалися захищеними».
Для вирішення питань щодо запобігання виникненню та поширення коронавірусу COVID-19 серед працівників регіональної філії «Одеська залізниця» діє оперативний штаб під головуванням директора філії Сергія Нікуліна.

Щодня актуалізується інформація щодо кількості об’єктів та приміщень, які дезінфікуються, де організовано прохідний контроль температури та встановлено засоби для дезінфекції рук. Проводиться закупівля дезінфікуючих засобів та засобів захисту для працівників. Для цього було узагальнено інформацію по кожному підрозділу, щодо кількості працівників, які безпосередньо контактують із клієнтами для забезпечення їх масками та дезінфікуючими засобами.

Вживаються заходи щодо мінімізації знаходження працівників на робочих місцях з метою упередження масового захворювання коронавірусною інфекцією COVID-19.

Під час проведення обов’язкових передрейсових та післярейсових медичних оглядів медики виконують додаткові процедури на предмет виявлення симптоматики гострої респіраторної вірусної інфекції.

У приміщеннях підрозділів залізниці та всередині рухомого складу, який задіяно у перевезеннях, організовано регулярну санітарно-гігієнічну обробку. Також в усіх видних місцях розміщено дезінфікуючі засоби для експрес дезінфекції. Проводиться дезінфікування місць масового та часткового дотику. Щогодини працівники провітрюють приміщення. Всі залізничники зобов’язані суворо дотримуватися правил респіраторної гігієни.

Залізничники ознайомлені із правилами поведінки та особистої гігієни щодо запобігання небезпечному інфекційному захворюванню, а також з алгоритмом дій у випадку виявлення осіб із ознаками респіраторної інфекції.
Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту