Новини » 3 Березня 2020

Британська лізингова компанія Vivarail успішно завершила випробування поїзда серії 230 з тяговими акумуляторними батареями. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

Як зазначається, під час випробувань, які проходили з осені 2019 року тривагонний поїзд багаторазово пройшов по неелектрифікованих ділянках довжиною понад 60 км.

“За результатами випробувань отримано допуск до експлуатації, що дозволяє використовувати поїзд в комерційних пасажирських перевезеннях. У Шотландії вже виконувалися дослідні поїздки поїзда на акумуляторній тязі з пасажирами на борту”, – ідеться в повідомленні.

Потяги серії 230 – це переобладнані для роботи в приміському сполученні електропоїзди D78, що були побудовані в 1980-і роки. Компанія Vivarail розробила для них систему швидкої зарядки акумуляторних батарей, що дозволяє використовувати поїзди на неелектрифікованих лініях замість дизельного рухомого складу.

Загальна потреба в закупівлі дизельного пального на 2020 рік, за попередніми розрахунками, сягає 350 тисяч тонн. Також за окремими конкурсами планується придбати орієнтовно 4 млн літрів дизельного пального, бензин А-92 (3,8 млн літрів) та А-95 (3,6 млн літрів) за талонами. Про це повідомила пресслужба УЗ.

Нагадаємо, що ще в середині грудня 2019 року УЗ оголосила рамковий тендер на постачання 200 тис. тонн дизельного пального. В УЗ зазначили, що на цей конкурс вже подали свої пропозиції 12 компаній: ТОВ «Алпен Трейд», ПП «ОККО Контракт», ТОВ «Альянс Енерго Трейд», ТОВ «Анвітрейд», ТОВ «Торговий дім «Газтрім», ТОВ «Торговий дім «Сокар Україна», ТОВ «Глуско Україна», ТОВ «Оіл-Трейд 2018», ТОВ «Торум», АТ «Укргазвидобування», ТОВ «Лівайн Торг», ТОВ «Південна паливно-експедиційна компанія».

Орієнтовна вартість вказаної закупівлі становить понад 4,7 млрд грн. Сума тендерного забезпечення — 10 млн грн, розмір мінімального кроку пониження ціни — 0,5 %.

«Незважаючи на позитивні зрушення, Укрзалізниця не виключає, що й надалі матимуть місце спроби недобросовісних постачальників гальмувати цей процес. Адже ця рамкова угода вже один раз була заблокована невідомою компанією, яка не з’явилася на слухання власної скарги в АМКУ та згодом не подала заявку на участь у конкурсі. Однак ми впевнені в ефективності та прозорості цього механізму закупівлі дизпального та розраховуємо на підтримку регулятора», — зауважив директор з питань закупівель Сергій Довгаленко.

Довідка: 18 грудня 2018 року в електронній системі публічних закупівель Prozorro з’явився новий тип процедури — закупівлі за рамковою угодою. Вони можуть здійснюватися як самостійно замовниками, так і централізованою закупівельною організацією в інтересах інших замовників. Визначені певні особливості укладання рамкових угод: вони мають укладатися виключно з кількома постачальниками (мінімум трьома), яких обирають у ході аукціону; для укладання рамкових угод використовується виключно процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою.

Компанія VTG, яка спеціалізується на логістиці й лізингу вантажних вагонів та має у своєму розпорядженні найбільший в Європі парк поїздів, оголосила про заплановане розгортання нової цифрової платформи traigo. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

“Ця платформа складе основу для цифрової інфраструктури організації перевезень вантажів залізничним транспортом. Після її запуску клієнти отримають доступ до даних контрактної документації та інформації про орендовані вагони в реальному часі”, – ідеться в повідомленні.

Також traigo забезпечить у цифровому форматі всі сервіси, що надаються наразі “в аналоговому вигляді”, зокрема подачу заявок на вагони в режимі онлайн.

Крім того, VTG, використовуючи можливості цифрових технологій та інтелектуальне моделювання, планує надавати клієнтам нові послуги, зокрема прогнозувати час прибуття всіх залізничних вантажних відправлень. При цьому сфера дії traigo не обмежується тільки клієнтурою компанії: до співпраці запрошуються всі підприємства залізничної галузі, що мають відношення до цифровізації управління вантажними перевезеннями.

Офіційний запуск платформи планується на другий квартал 2020 року. Однак зацікавлені клієнти мають можливість вже зараз безкоштовно взяти участь у її попередніх випробуваннях.

Зазначимо, що компанія VTG має намір до кінця 2020 року завершити обладнання всього парку своїх вантажних вагонів телематичними пристроями й бортовими датчиками промислового Інтернету речей.

Компанії Bombardier і Alstom проводять переговори щодо злиття залізничних бізнесів. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира” з посиланням на Bloomberg.

“Передача залізничного бізнесу Bombardier компанії Alstom може бути викликана зростаючою конкуренцією з боку китайської корпорації CRRC – найбільшого в світі виробника рейкового рухомого складу. Оборот залізничного бізнесу компанії Bombardier становить 8,9 млрд дол. США, компанії Alstom – 9 млрд дол. США”, – йдеться у повідомленні.

У 2017 році компанія Bombardier вже обговорювала угоду з Siemens про злиття залізничних бізнесів, проте переговори закінчилися невдало, після чого було оголошено про злиття залізничних підрозділів Siemens і Alstom з утворенням двох загальних компаній – у сферах виробництва поїздів і систем сигналізації. У лютому 2019 року це злиття заблокував Євросоюз.

На думку аналітиків Bloomberg, об’єднання бізнесів Bombardier і Alstom навряд чи відбудеться через загрозу заборони угоди антимонопольними органами. При цьому компанії неодноразово співпрацювали в рамках консорціумів при виконанні великих контрактів на постачання поїздів.

Нагадаємо, на початку січня стало відомо, що спільне підприємство Bombardier і CRRC побудує 160 вагонів для китайських залізниць.

Зміна тренду обсягів перевезень на зростаючий за рахунок значного оновлення основних засобів та структурних змін у галузі залізничних перевезень є перспективою 5-10 років. Разом з тим учасники ринку спільними зусиллями з Укрзалізницею можуть створити передумови для їх зростання, — вважає директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

 

«Максимальне нівелювання фактору сезонності може дати додатково до 10% сукупно за всіма групами вантажів, або близько 25-30 млн тонн перевезень при інших сталих умовах. Для таких груп вантажів, як зернові, щебінь тощо нівелювання фактору сезонності може дати 20-25% приросту обсягів перевезень», — сказав він під час ІV Міжнародної конференції «Залізниці України: розвиток та інвестиції».

На його думку, вантажовідправникам варто переглянути підходи до логістики, визначити сталий відсоток реалізації продукції по регіонах та створювати запаси у безпосередній близькості до споживачів у періоди міжсезоння у перевезеннях.

Андрій Рязанцев також повідомив, що Укрзалізниця має надлишкові потужності, забезпечені енергетикою у більшості регіонів країни, які можуть використовуватися з метою переобладнання або будівництва площ для зберігання вантажів.

Ще одним шляхом збільшення обсягу вантажних перевезень Андрій Рязанцев назвав їх маршрутизацію.

«Маршрутизація дає відчутні ефекти прискорення обороту вагонів в усіх видах вантажів та впливає на зменшення плати за використання вагонів від 1 до 3 разів, що може здешевити перевезення від 35 до 50%, враховуючи питому вагу вагонної складової у вартості залізничного перевезення. У випадках з графіковими відправленнями клієнт гарантовано отримує прибуття на кінцеву станцію відповідно до розрахованого графіку. У залежності від частки маршрутних відправлень у структурі перевезень можна отримати ефект до 20% збільшення обсягів, або близько 60 млн тонн», — наголосив він.

У свою чергу керівник служби залізничної логістики компанії Kernel Михайло Кравченко повідомив, що для компанії досвід графікових відправлень дав позитивний ефект.

«За результатами першого півріччя 2019/20 маркетингового року спільно з Укрзалізницею ми досягли високих показників разом. Ми відправили 1 млн тонн за моделлю графікових відправлень, досягли високої оборотності рухомого складу, швидкість якого досягала 700 км на добу. Таким чином, це дозволило нам зробити прогноз прибуття вантажів у порт, а пунктуальність, яка була досягнута Укрзалізницею, складала 90% що є дуже високим показником», — наголосив він.

Андрій Рязанцев також вважає, що вантажовідправникам варто переглянути підходи до залізничної логістики, максимізуючи в їх структурі маршрутні відправлення, збільшуючи за рахунок цього обсяги перевезень та здешевлюючи їх вартість. Укрзалізниця зі свого боку пропонуватиме маршрутні відправлення у більшості видів наявного рухомого складу через Prozorro.Продажі у 2020 році , що забезпечуватиме клієнту вчасність та відповідний обсяг вагонного парку.

«Фактори нівелювання сезонності та прискорення через маршрутизацію будуть актуальні при будь-якому рівні технічного переоснащення та оновлення основних засобів, оскільки перший виникає не з залізничної специфіки, а другий буде дієвим за будь-якого стану залізниці, оскільки виключає необхідність сортування на шляху слідування. Вирішення вантажовідправниками цих двох питань не знівелюється ефектом технічного переоснащення та структурних змін залізниці, а лише підсилить ці ефекти», — резюмував Андрій Рязанцев.

Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту