Новини » 4 Березня 2020

Компанія Siemens представила заявку на будівництво нового підприємства вартістю 200 млн ф. ст. у місті Гулі, розташованому в регіоні Східний Йоркшир (Велика Британія). Підприємство буде випускати рухомий склад для британського ринку. Про це повідомляє журнал "Железные дороги мира"

Рішенню про будівництво нового заводу передувало підписання ще в листопаді 2018 р. контракту на 1,5 млрд ф. ст. на поставку 94 поїздів Inspiro London для лінії Piccadilly метрополітену столиці Великої Британії.

Для виконання графіка поставок перші поїзди виготовлять на підприємстві у Відні (Австрія).

У Гулі планується побудувати виробничі, пусконалагоджувальні та складські корпуси загальною площею приблизно 80 тис. м², а також адміністративну будівлю площею 5000 м². Першу чергу заводу планується відкрити 2023 року, а повністю ввести в експлуатацію – у 2025 році.
Підприємство з перевезення вантажів LG Cargo державної групи Lietuvos gelezinkeliai (Литовські залізниці) ініціює програму оновлення парку вагонів, повідомляє Lietuvos gelzinkeliai.

Всю програму намічається втілити в життя до 2030 року, а до кінця цього року планується придбати більше 900 вагонів різного типу, призначених для перевезень тріски, зерна, а також піввагонів і платформ, повідомила Lietuvos gelezinkeliai.

LG Cargo найближчим часом виступить з публічним запрошенням до виробників надавати пропозиції. Компанія провела аналіз ринку й направила запрошення більш ніж 30 потенційним виробникам, а також 23 посольствам Литви за кордоном.

Зараз групі LG Cargo належить парк з майже 8 тис. вагонів. Нові вагони частково замінять старі, термін експлуатації яких закінчується найближчим часом. LG Cargo до 2030 року має намір збільшити на 30% на рік обсяги вантажоперевезень – з 53 до 70 тонн.
Компанія Siemens Mobility під час виставки InnoTrans в Берліні восени 2019 р. вперше анонсувала локомотив Vectron Dual Mode з можливістю живлення від контактної мережі й дизель-генератора. За півроку на заводі в Мюнхені потенційним замовникам був представлений готовий локомотив з комбінованим приводом, здатний розвивати швидкість до 160 км/год, передає «Залізничне постачання».

Зазначається, що чотиривісний локомотив середньої потужності Vectron Dual Mode розрахований на водіння переважно вантажних поїздів у Німеччині та Австрії. Він здатний працювати на лініях, електрифікованих на змінному струмі напругою 15 кВ і частотою 16,7 Гц, а також на неелектрифікованих ділянках. Маса локомотива становить 90 т, потужність на ободі колеса 2000 кв.м. Сила тяги при рушанні — 300 кН. Потужність дизеля компанії MTU має потужність 2400 кВт, місткість бака для дизельного пального — 2500 л.
У регіональній філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» розпочали підготовку до весінньої повені, щоб у період можливого паводку гарантувати стабільні й безпечні залізничні перевезення.

Для забезпечення стабільної та безпечної роботи залізничного транспорту та збереження інженерних споруд у період весняної повені діє спеціальне розпорядження керівництва щодо робіт з підготовки залізничних мостів, пішохідних переходів та трубопроводів до пропуску весняного паводку 2020 року. Зокрема, у всіх підрозділах магістралі створені оперативні штаби із підготовки до пропуску паводка. Наразі на обліку в усіх дистанціях колії 60 найбільш небезпечних по розмиву місць (нагірні канави, мости, водопропускні труби, зливові колектори, зсувні узгір’я тощо).

На 17 великих і середніх мостах, які знаходяться в межах обслуговування Південної залізниці, біля яких необхідно виробляти проміри русел, перевірені водомірні рейки. Приведені до технічної готовності водомірні пости, створені запаси інвентарю, сипучих матеріалів, спецодягу, матеріалів верхньої будови колії тощо. Крім того, залізничники проводять заміри річкових гирл біля мостів.

На сьогодні також сформовані протирозмивні поїзди, які дислокуються по станціях Полтава-Південна та Куп’янськ-Вузловий і в разі потреби будуть залучені до ліквідації наслідків повені разом з особовим складом та іншою інженерною технікою. Отже, весняна повінь не стане стихійним лихом, так як до неї залізничники підготувалися заздалегідь.
Рекордне навантаження вантажів за результатами двох місяців 2020 року у регіональній філії «Південна залізниця» АТ Укрзалізниця» становить 5 млн 252 тис. 404 тонн. Останній зафіксований рекордний показник протягом двох місяців 1993 року складав 6 млн 720 тис. тонн вантажів (понад 100 тис. тонн середньодобово).

В основному обсяги навантажень у філії збільшуються за рахунок таких вантажів як залізна руда та зерно. У 1994 році обсяги навантажень значно знизилися та склали за 2 місяці – 81,6 тис. тонн середньодобово. Донині зазначені показники двох місяців 1993 року залізничниками не перевищувалися. В 2019 році ситуацію працівники філії змогли поліпшити і досягти середньодобового навантаження за 2 місяці 86,7 тис. тонн. А протягом січня-лютого 2020 року перевищити попередній середньодобовий рекорд 2019 року і збільшити до 87,5 тис. тонн.

Працівники філії систематично вели роботу задля того, щоб досягти рекордних показників: готували оперативно тяговий рухомий склад, своєчасно подавали вагони, збільшували кількість вантажовідправників тощо.
Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту