Новини » 5 Березня 2020

Уряди Китаю та Гани підписали дві угоди про надання африканській країні двох кредитів загальною сумою 1 млрд дол. США. Отримані кошти підуть на будівництво ліній Western і Eastern загальною протяжністю 930 км, а також на реалізацію інших залізничних проектів, зокрема нової лінії між містами Тема і Акосомбо. Про це повідомляє видання “Железные дороги мира”.

Уряд Гани замовив 30 поїздів зі швидкістю руху 160 км / год, тоді як експлуатований рухомий склад розрахований на максимальну швидкість 120 км / год. Оскільки нові потяги будуть оснащені бортовою апаратурою АЛС, планується також модернізувати системи сигналізації.

Перша лінія залізниці в Гані, що з’єднує прибережне місто Кумасі із золотим рудником в Обуасі, була побудована в 1898 році. До середини 1920-х років залізнична мережа покривала значну територію країни, у 1960-х обсяг перевезень становив 2 млн т вантажів і 8 млн пасажирів на рік. Однак після здобуття країною незалежності пріоритет був відданий розвитку автомобільного транспорту, а залізниці занепали. За деякими оцінками, нині в експлуатації залишилося менше 13% протяжності первинної мережі.

Новий уряд Гани взяв курс на відновлення залізничного транспорту. Протягом 8 років планується побудувати понад 2 тис. км ліній. Вже завершено реконструкцію ліній Аккра – Тема і Аккра – Нсавам. Уряд виплатив залізничникам всі заборгованості із зарплати й санкціонував її підвищення на 35%.
Фахівці французької компанії Thales вважають перспективним використання безпілотних дронів не тільки для моніторингу інфраструктури, гарантування безпеки перевезень вантажів і пасажирів, але також і для підтримки систем автокерування поїздами. Про це повідомляє видання "Железные дороги мира “

В електроенергетиці дрони вже контролюють стан високовольтних ліній передач. Цей досвід може бути залучено до інспекції контактної мережі електрифікованих залізниць, дефектоскопії рейкового полотна, контролю положення колії та стрілочних переводів. Зважаючи на те що європейські залізниці витрачають на технічне обслуговування колійної інфраструктури близько 20 млрд євро на рік, моніторинг з допомогою дронів може бути вельми економічно ефективним.

Безпілотні апарати, оснащені сучасними технічними засобами виробництва Thales, включаючи оптоелектронні пристрої та інфрачервоні датчики, можуть стати джерелом інформації для високотехнологічних залізничних застосунків, виявляючи, зокрема, тріщини в рейках і дефекти в стрілочних переводах.

Для виконання цих завдань не обов’язково використовувати традиційні дрони. Thales розробляє концепцію мініатюрних дронів – «рейкових ботів», оснащених штучним інтелектом, які в автономному режимі будуть рухатися попереду поїзда і в реальному часі передавати дані й аналітичну інформацію про всі виявлені відхилення від норми.

Особливу роль «рейкові роботи» можуть відіграти в проектах створення безпілотних поїздів. Рухаючись попереду поїзда, оснащені сучасними датчиками і штучним інтелектом дрони стануть своєрідним помічником системи автокерування, інформуючи її про будь-які проблеми й перешкоди на шляху, включаючи зайнятість залізничних переїздів автотранспортом.

Дрони застосовуються й в Україні. Так, у сортувальному парку «Рені-Наливна» затримали крадіїв пального Укрзалізниці. Розкрити злочин вдалося за допомогою дрона .
Компанія Siemens Mobility уклала з оператором інфраструктури залізниць Великої Британії Network Rail контракт на 36 млн євро щодо модернізації локомотивних радіостанцій стандарту GSM-R на всьому рухомому складі країни. Про це повідомляє видання "Железные дороги мира “. Роботирозпочалися ще в жовтні 2019 р., і протягом 30 міс., до березня 2022 р., апаратне й програмне забезпечення радіостанцій у 9052 кабінах машиністів буде оновлено з використанням розроблених Siemens технологій GSM-R четвертого покоління, що забезпечить високоякісний зв’язок. Крім того, компанія поставить 1948 запасних комплектів, довівши загальне число модернізованих радіостанцій до 11 тис. од.

Рухомий локомотивний радіозв’язок GSM-R версії V4.0 усуває вплив публічного мобільного зв’язку на роботу залізничного радіозв’язку. Унаслідок чого підвищується безпека руху й поліпшується забезпечення пасажирів мобільним зв’язком загального користування, оскільки зараз оператори змушені на прохання залізничників у деяких місцях скорочувати покриття або зменшувати потужність своїх передавачів.

Реалізація програми модернізації радіозв’язку дозволить впровадити додаткові залізничні застосунки, такі як GPS-позиціонування для інтервального регулювання руху поїздів і дистанційний моніторинг стану колії. Система RCM компанії Nexus створює цифрову модель стану колії, збираючи й обробляючи дані в реальному часі, що дозволяє провадити точкове цільове профілактичне технічне обслуговування.
Фахівці моторвагонного депо Львів регіональної філії «Львівська залізниця» проводять пусконалагоджувальні роботи електропоїзда ЕПЛ2Т № 012 «Георгій Кірпа», що днями повернувся у депо після модернізації на Київському електровагоноремонтному заводі. Комплекс ремонтних робіт цього електропоїзда першочергово був скерований на підвищення рівня безпеки та поліпшення умов перевезення пасажирів.

Під час модернізації у рухомому складі відновили роботу автоматичних вхідних дверей і розсувних дверей салонів, відремонтували сидіння. У вагонах поїзда встановлено віконні блоки з відкидними кватирками, а санвузли споряджено новим обладнанням для комфортного користування. Окрім того, пофарбовано кузов та модернізовано систему освітлення електропоїзда: надійними та енергоощадними світлодіодними елементами оснащено світильники у салонах вагонів, а також прожектори і буферні ліхтарі регіонального експреса.

Зауважимо, що електропоїзд ЕПЛ2Т №012 обслуговував регіональне сполучення Львів – Ужгород. Після завершення пусконалагоджувальних робіт залізничники планують повернути поїзд на цей маршрут.
3 березня близько 14:00 на станції Дачне регіональної філії «Одеська залізниця» група підлітків створила загрозу безпеці руху поїзда, який прямував через станцію. Просто під колеса вантажного поїзда підлітки кинули автомобільну шину.

Такий безглуздий та злочинний вчинок призвів до роз’єднання гальмівних рукавів між вагонами вантажного поїзда, внаслідок чого спрацювали гальма. Це могло призвести до непередбачуваних наслідків, зокрема до сходу з рейок поїзда і навіть людських жертв.

Унаслідок події було затримано два поїзди, у тому числі один пасажирський. Слід зазначити, що подібні «розваги» кваліфікуються правоохоронцями як незаконні втручання у діяльність залізничного транспорту і караються відповідно до діючого законодавства України.
Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту