Новини » 9 Березня 2020

Оператор інфраструктури залізниць Іспанії Adif уклав з іспанським виробником рухомого складу Talgo контракт вартістю 39 млн євро на поставку діагностичного поїзда, розрахованого на швидкість руху 330 км/год. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

Як зазначається, поїзд призначений для контролю за станом високошвидкісних ліній на території Іспанії. Також його можна використовувати і на звичайних залізничних дорогах.

“Контракт включає в себе виготовлення поїзда, його оснащення обладнанням діагностичного комплексу, постачання необхідних систем, підсистем і запасних частин, а також обслуговування протягом 5 років Поїзд, який отримав у компанії Talgo назву Dr Avril, має в своєму складі два моторних вагона потужністю 8 МВт і шість причіпних. Його можна буде експлуатувати на лініях колії 1435 і +1668 мм і електрифікованих як на змінному струмі напругою 25 кВ, так і на постійній напрузі 3 кВ”, – йдеться у повідомленні.

Повідомляється, що це вже четвертий за рахунком діагностичний поїзд, який Talgo поставить для Adif.

“Один з них – поїзд серії 330 призначений для експлуатації з максимальною швидкістю 363 км/год на лініях колії 1435 мм, електрифікованих на змінному струмі напругою 25 кВ. Два інших – це дизель-поїзди серії 355, розраховані для експлуатації на лініях колії 1435 і 1668 мм з максимальною швидкістю 220 км/год”, – додають у журналі.

Оператор Ocean Rail Logistics (дочірня структура китайської транспортно-логістичної компанії COSCO Shipping) придбав 15% -ву частку Будапештського міжнародного логістичного центру (BILK) у його власника — компанії Rail Cargo Group (RCG), дочірнього підприємства Федеральних залізниць Австрії (ÖBB). Про це повідомляє railjournal.com.

Найбільший Мультимодальний термінал в Угорщині місткістю 220 тис. TEU займає площу 22,3 га і має 11 залізничних колій загальної експлуатаційної довжиною 6800 м, в тому числі сім шляхів довжиною по 750 м. Вигідне розташування терміналу BILK забезпечує залізничне сполучення з морськими портами Бремерхафен і Гамбург в Німеччині, Пірей в Греції, Рієка в Хорватії, Копер в Словенії і Халкалі в Туреччині, а також з інтермодальних терміналами в Нейссе і Дуйсбурзі в Німеччині і Куртич в Румунії.

Зазначимо, що компанія Ocean Rail Logistics в 2016 році придбала контрольний пакет 51% акцій (з опціоном на придбання ще 16% протягом 5 років) найбільшого в Греції порту Пірей неподалік Афін. Угода вартістю 1,5 млрд євро підписано з Фондом приватизації держмайна Греції HRADF. Глибоководний порт Пірей може приймати найбільші контейнеровози, наприклад COSCO Shipping Leo довжиною 400 м, шириною 59 м і осадкою 15,8 м, що вміщає 20 тис. контейнерів.

Крім того, в листопаді 2019 року компанія OceanRail Logistics стала власником 60% акцій грецького залізничного оператора Piraeus Europe Asia Rail Logistics (PEARL). Таким чином, компанія COSCO формує ще один транспортний коридор в напрямку Китай — Європа і підсилює присутність на транспортно-логістичному ринку Європи

Для забезпечення потреби держави у доставленні щебеневої продукції залізничним транспортом для будівництва доріг Укрзалізниця та Укравтодор на спільній зустрічі  визначили механізми збільшення обсягів доставки цього виду вантажу. Під час зустрічі минулого тижня із підприємствами щебеневої галузі Укрзалізниця звернула увагу на необхідності спільно із ринком удосконалювати  логістичні процеси усіх учасників дорожнього будівництва.

 

Учасникам зустрічі запропоновано визначити пріоритетну кількість станцій навантаження та вивантаження. Укрзалізниця надала перелік станцій, які пропонується розглядати як базові для оптимізації перевізного процесу: 50 для навантаження та 88 для вивантаження. Це має підвищити ефективність та зменшити витрати залізничного перевізника.

За характером дислокації станцій прибуття та вивантаження щебеню на залізничній мережі можна виділити 5 великих осередків та близько 10 більш дрібних, де забезпечується вивантаження переважної кількості цього виду вантажу. Великі осередки розташовані в районі міст: Львів, Івано-Франківськ, Одеса, Київ і Харків. Серед другорядний можна виділити Дніпро, Запоріжжя, Кривий Ріг, Маріуполь та Миколаїв. Тут  розташовано по декілька станцій на незначних відстанях одна від одної.

Укрзалізниця запропонувала одержувачам вантажів створити майданчики для складування щебеню – «дорожні хаби» з можливим використанням надлишкових ділянок, що є у розпорядженні компанії.

Це економічно виправдано, оскільки існують значні цінові коливання вартості перевезень між «високим сезоном» та «міжсезонням».  Також пропонується довіз «останньої милі» здійснювати найбільш ефективним видом транспорту з хабів під час реалізації проєктів.

Збільшити перевезення щебеневої продукції допоможуть також маршрутні відправлення, коли від одного відправника до одного одержувача з однієї станції відправлення на одну станцію вивантаження відправляється не менше 40 вагонів.

«Впровадження такої системи перевезень щебеню дозволить збільшити обсяги до 30% і одночасно прискорити терміни доставки. Окрім цього зменшиться навантаження на автошляхи, які сьогодні приймають на себе додатковий удар через збільшення обсягу перевезень дорожніх матеріалів», – підкреслив директор з розвитку бізнесу АТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев.

Обсяги перевезення  щебеню коливаються у межах максимального значення у жовтні – 1,8 млн тонн та мінімального у січні – 0,8 млн тонн. Щебінь належить до позакласного виду вантажу і тому перевозиться за низькими тарифами. «Для досягнення максимального економічного ефекту та повного виконання програми ремонту доріг, необхідні ретельне планування перевезень цього виду вантажу та оптимальні логістичні маршрути, а також врахування сезонності перевезень даного виду вантажу», – зауважив Андрій Рязанцев.

Локомотиви виробництва General Electric повністю виправдали себе за підсумками першого року експлуатації в Укрзалізниці. Про це йдеться в колонці директора із стратегічного розвитку та інвестиційної політики АТ «Укрзалізниця» Антона Саболевського на порталі «БізнесЦензор».

 

«Нові локомотиви GE удвічі продуктивніші від старих тепловозів, на 20% більш економічні за витратами пального і на 70% — за показником витрати мастила. Відтак, рішення про закупівлю наступної партії тепловозів GE приймалося на основі реальних показників їхньої роботи на українських залізницях», — сказав він.

Нагадаємо, 23 лютого 2018 року було підписано договір постачання тепловозів між АТ «Укрексімбанк» та GE та договір фінансового лізингу між ПАТ «Укрзалізниця» і АТ «Укрексімбанк» щодо 30 тепловозів виробництва GE, які почали працювати на українській залізниці вже у 2019 році.

Крім того, Укрзалізниця, Міністерство інфраструктури України та компанія Wabtec (GE Transportation) 30 грудня 2019 року підписали меморандум про взаєморозуміння, який передбачає посилення спільної роботи для укладення договорів щодо поставки ще 40 нових локомотивів серії TE33AC, вироблених General Electric, та надання послуг з технічного обслуговування для 70 таких локомотивів.

Аналітик транспортних ринків Олександр Глущенко оприлюднив рейтинг найбільших світових контейнерних операторів за кількістю одиниць флоту станом на початок вересня цього року. Ці дані він повідомив у своєму Telegram-каналі. Рейтинг має такий вигляд:

1. Maersk – найбільший у світі оператор контейнеровозів. Компанія здатна перевозити на своїх суднах майже 4 млн контейнерів TEU. Данський перевізник наразі має близько 715 суден у своєму флоті, з яких близько 399 — чартерні. 


2. Mediterranean Shg Co (554 одиниць флоту) – базується в Женеві (Швейцарія). 


3. CMA CGM Group – 516 (Франція). 


4. Cosco Group — 479 (Китай). 


5. Hapag-Lloyd — 232 (Німеччина). 


6. ONE — 218 (Сінгапур) 


7. Evergreen Line — 208 (Тайвань). 


8. PIL — 120 – зареєстрована в Сінгапурі. Засновником PIL є китайський підприємець Чанг Юнь Чунг. 

 

9. Antong Holding — 118 (Китай) 


10. Zhonggu Logistics — 112 (Китай). 

 

Сторінка 1 з 212»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту