Новини » Тра 2020

Акмолинське відділення казахстанської залізниці запропонує своїм клієнтам технологію маршрутних відправлень зерна на експорт. Про це повідомляє пресслужба АТ «КТЖ-Вантажні перевезення».

Як зазначається, згідно з планом, вантажні поїзди мають прямувати як пасажирські до пункту призначення без переробки на сортувальних станціях за затвердженим розкладом.

Така технологія поліпшить вантажообіг та прискорить час обробки вагонів і опрацювання документів на пунктах переходу Сари-Агаш, Курик. Окрім того, таким чином забезпечуються мультимодальні перевезення з використанням різних видів транспорту, регулярного фідерного сполучення через порт Актау, сервісу на Транскаспійському міжнародному транспортному маршруті.

«Для своєчасного оформлення документів, формування складів в Акмолинському відділенні залізниці створено оперативне диспетчерське коло. Спільно з державними територіальними службами Акмолинської і Північно-Казахстанської області організовано Штаб з питань забезпечення та координації дій з перевезення, відвантаження зерна та продуктів його перемолу. Засідання штабу проводиться щодня за участю трейдерів», – зауважив заступник директора філії АТ «КТЖ-Вантажні перевезення» – «Акмолинське відділення ДП» Ерлан Рахімжанов.

Відзначається, що у межах Акмолинського відділення розташовані станції трьох великих обласних центрів: Акмолинської, Північно-Казахстанської і Костанайської.

Уряд Нової Зеландії оголосив про суттєву фінансову підтримку національного залізничного оператора KiwiRail. У 2019/2020 фінансовому році компанія отримає понад 1 млрд новозеландських доларів (652,4 млн дол. США). Зокрема на оновлення регіональних залізниць з фонду провінційного зростання буде надано 300 млн дол.

На утримання існуючих шляхів, а також на модернізацію систем сигналізації, мостів, тунелів, обладнання для вантажно-розвантажувальних робіт і вантажних терміналів виділяється 331 млн новозеландських доларів.

На оновлення парку рухомого складу із загальної суми спрямовується 375 млн дол. Будуть замінені 900 вагонів-платформ для перевезення контейнерів. Розпочнеться оновлення локомотивного парку, що нараховує 48 од., а також маневрових локомотивів з терміном служби, що наближається до 50-ти років.

Ще 35 млн доларів надається на придбання двох залізничних поромів, які замінять експлуатовані пороми Interislander, що курсують між містами Веллінгтон і Піктон.

В уряді Нової Зеландії відзначають, що такі істотні фінансові вливання в залізничну інфраструктуру, нові локомотиви і вагони будуть сприяти надійній роботі залізниць

Toshiba Railway Europe цього тижня на виставці 2019 Transport Logistic у Мюнхені продемонструвала новий гібридний локомотив HDB 800, повідомляє Railjournal.

Toshiba постачає 50 батарей дизельних HDB 800 до DB Cargo згідно з технологічним партнерством від 2017 року, яке також передбачає модернізацію наявних локомотивів. Ще 50 HDB 800 компанія DB Cargo орендує у Railpool.

Чотирьохосні локомотиви для DB Cargo і Railpool будуть оснащені двома дизельними двигунами MAN EU Stage IIIB потужністю 471 кВт, які забезпечують номінальну потужність 750 кВт, разом з двома літієво-титановими батареями (LTO) – Toshiba SCiB. HDB 800 також оснащений синхронними двигунами з постійним магнітом.

Потужність акумулятора:
Локомотиви потужністю 100 км/год працюватимуть, використовуючи заряд акумуляторів для робочих циклів нижче за 200кВт, один дизельний двигун для роботи в діапазоні 200-600 кВт і два дизельні двигуни для високопродуктивних циклів.

Технічна специфікація проєкту вже завершена, нині відбувається детальне проєктування. Виробництво локомотивів має розпочатися навесні 2020 року, а перші локомотиви будуть поставлені DB Cargo у 2021 році.

Майстерні DB можуть бути задіяні у збиранні локомотивів.

Компанія AŽD Praha, чеський виробник засобів автоматики, телемеханіки та телекомунікаційної техніки для рейкового і автодорожнього транспорту, уклала з Білоруською залізницею два нові контракти на загальну суму 290 млн чеських крон (11,3 млн євро). Про це повідомляє видання “Железные дороги мира”.

Перший контракт на суму 20 млн чеських крон (779 тис. євро) передбачає постачання пристроїв мікропроцесорного автоблокування ABE-1-BC і діагностичної апаратури для ділянки Жлобин-Подільський  Мормаль  Ящіци в рамках першого етапу модернізації лінії Жлобин  Калинковичі  Словечно. Контракт буде виконуватися у співпраці з Брестським електротехнічним заводом, який поставить приблизно половину необхідного обладнання. Крім того, на всій ділянці протяжністю 159 км належить модернізувати пристрої сигналізації на 14 станціях, п’ять з яких оснастять мікропроцесорною централізацією ESA 44-BC виробництва AŽD Praha і дев’ять  системою централізації «Дніпро» Брестського ЕТЗ. Переоснащення ділянки буде відбуватися поступово у міру готовності проектних робіт. Передбачається, що нові пристрої будуть введені в дію на всій лінії до кінця 2021 р

За другим контрактом вартістю 270 млн чеських крон (10,5 млн євро) AŽD Praha в рамках розвитку залізничного вузла Калинковичі поставить і змонтує «під ключ» системи мікропроцесорної централізації ESA 44-BC, мікропроцесорної автоблокування ABE-1-BC та діагностичне обладнання. Всього належить централізувати управління 188 стрілками. Установка систем повинна бути завершена до середини 2019 року. Остаточні заводські випробування обладнання пройдуть на підприємстві AŽD Praha в Оломоуці

У першому кварталі 2019 року  залізниця Казахстану  (ҚТЖ) перевезла контейнерів у транзитному сполученні на 54% більше у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року, а це – 139,1 тис. ДФЕ, повідомляє прес-служба компанії.

У компанії зазначають, що значному збільшенню контейнеропотоку сприяв перехід до стратегії завоювання позицій на ринку трансконтинентальних транзитних перевезень.

“Цілеспрямована робота ҚТЖ наприкінці 2018 го і початку 2019 року дозволила зберегти тенденцію збільшення перевезень контейнерів за маршрутами Китай-Європа-Китай, Китай – Центральна Азія – Китай, Китай – РФ – Китай та за іншими напрямками”- зазначають у КТЖ

Причиною зростання транзитних перевезень також називають якісний логістичний сервіс, клієнтоорієнтованість, активну роботу з залізничними адміністраціями і транспортними компаніями в рамках стратегічних альянсів зі створення конкурентоспроможних тарифних умов, швидкісного сервісу на основних транспортних коридорах.

Так, обсяг перевезень контейнерів у першому кварталі поточного року Транскаспійським міжнародним транспортним маршрутом збільшено утричі. Завдяки скоординованій роботі з залізницею Узбекистану збільшення транзитних перевезень контейнерів у напрямку Узбекистану і Афганістану на 57%. Компанія звертає увагу, що досягнення цільових параметрів забезпечується в умовах високої конкуренції з альтернативними маршрутами.

“ҚТЖ продовжить роботу з нарощування темпів зростання транзитних контейнерних вантажопотоків залізницею Казахстану. Компанія відкрита для взаємовигідного співробітництва з іншими учасниками транспортного ринку” – йдеться на сайті компанії

Сторінка 2 з 15«««123456»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту