Новини » Тра 2020

Білоруська залізниця значно наростила контейнерні перевезення вантажів у напрямку Китай  Європа  Китай. Про це свідчить статистика, опублікована у звіті компанії, передає видання NAVINY.BY. У 2018 році обсяг перевезень вантажів у контейнерах  Ку сполученні Китай  Європа  Китай склав 331,5 тис. контейнерів у двадцятифутовому еквіваленті (ДФЕ). Це на 28,7% більше, ніж в 2017 році. За 7 років обсяги зросли в рази. Якщо за 2011 рік через Білорусь пройшов 21 контейнерний поїзд у напрямку Китай  Європа  Китай, то в минулому році  понад 2,8 тис.

«Білоруська залізниця робить для учасників ринку комплексний транспортний продукт. Він користується попитом між відправником і отримувачем. Динаміка зростання контейнерних перевезень це підтверджує. Ми використовуємо своє транзитне становище», –розповіли журналістам Naviny.by в Білоруській залізниці.

Перевезення між Китаєм і Європою складають більше половини всіх контейнерних перевезень Білоруської залізниці. Так, за минулий рік загальний обсяг склав 635,4 тисячі контейнерів у ДФЕ і збільшився на 21%. Зростання досягнуто по всіх видах такого сегмента: транзит  на 27%, експорт  на 4%, імпорт  на 9%, внутрішньо республіканські перевезення  на 20%. У 2018 році Білоруська залізниця перевезла 157,2 млн т вантажів, що на 7,4% більше, ніж в 2017 році. У БЖД не розкривають інформацію про те, скільки компанія заробила на контейнерних перевезеннях між Китаєм і Європою, посилаючись на комерційну таємницю.

Компанія Northern Railways (монгольське дочірній підрозділ австралійської вугледобувної компанії Aspire Mining) підписала контракт на інженерні розробки, матеріально-технічне постачання і будівництво залізниці Ерденет  Овоот з китайським спільним підприємством, сформованим компанією China Gezhouba International Engineering і корпорацією China Railways 20 Bureau Group. Про це повідомляє видання “Железные дороги мира”. Ця лінія протяжністю 547 км є частиною коридору Northern Rail, що з’єднує Китай і Росію через Монголію в рамках ініціативи “Один пояс, один шлях”

Максимальна фіксована вартість робіт за контрактом 1,58 млрд доларів США. Враховано можливий вплив результатів подальших дослідницьких і інженерних робіт, оцінки ризиків, пов’язаних зі станом ґрунту, інфляційні очікування протягом 5-річного періоду будівництва.

У жовтні 2017 року Aspire Mining, Northern Railways і China Gezhouba Group (CGGC) підписали меморандум про взаєморозуміння, згідно з яким CGGC доручалося виконання другого, заключного етапу підготовки банківського техніко-економічного обґрунтування проекту лінії. Також було укладено угоду, в рамках якого CGGC придбала 51% акцій Northern Railways в рахунок майбутніх інвестицій в проект.

У Казахстані повністю заборонили курити в пасажирських потягах. Про це повідомляє Tengrinews.kz.

“Закон про заборону на куріння почав діяти давно. Наразі спеціально відведеними місцями будуть наші перони”, – сказав виконавчий директор АТ “Пасажирські перевезення” Едиге Миханів.

За його словами, пасажири можуть поскаржитися на курців.

“Якщо пасажир відчує запах куріння, є телефони, за якими він зможе звернутися. Потяги “Тальго “є герметичними, тому запах проникає відразу. Ми будемо боротися”, – зазначив топ-менеджер.

Миханів повідомив, що адміністративний акт складатимуть відразу в поїзді. Для цього в вагон запросять поліцейських. Порушнику випишуть штраф у розмірі 12 625 тенге (близько 820 грн) за порушення порядку.

Нагадаємо, в Україні з 1 січня 2011 року заборонене куріння у вагонах поїздів.

Вантажний оператор залізниць Німеччини (DB) DB Cargo оснастив сучасними бортовими телематичними пристроями і датчиками вже половину свого парку з 68 тис. вагонів. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

Як зазначається, до 2020 року DB Cargo має намір завершити обладнання такими пристроями всього парку, інвестувавши на ці цілі кілька десятків мільйонів євро.

“Застосовувані DB Cargo телематичні пристрої містять приймач супутникової навігації, мітку RFID, модуль зв’язку стандарту NFC, а також модем стільникового радіозв’язку. Інтегровані в пристрій зовнішні датчики дозволяють контролювати рівномірність завантаження вагона, температуру, вологість, ударні навантаження і інші параметри. Інформація передається в сервери оператора через мережу стільникового радіозв’язку під час руху поїзда і при виникненні таких подій як початок руху, зупинка і ударна дія. Вона може зчитуватися також терміналом через зв’язок NFC”, – йдеться у повідомленні.Як зазначається, доступ клієнтів до такої інформації дозволяє їм краще вибудовувати логістичні ланцюжки і контролювати очікуваний час прибуття вантажів та якість транспортного обслуговування в цілому.

У журналі уточнили, що договір про обладнання 30 тис. вагонів DB Cargo системою CTmobile компанії Siemens з опцією, що допускає збільшення числа оснащених вагонів до 50 тис. одиниць, було підписано у вересні 2018 року.

Білий дім розкритикував Китай і його глобальний інфраструктурний проєкт «Єдиний пояс, Єдиний шлях», вартість якого сягає мільярдів доларів. Американський уряд заявив, що результати цього проєкту можуть виявитися «надзвичайно сумнівними», тому іншим країнам краще бути обережними у співпраці з Китаєм. Про це повідомляє УНІАН з посиланням на Fox News.

Як зазначається, Пекін стверджує, що його інвестиції підуть на користь партнерам. Однак ініціативу також розглядають як спробу Китаю збудувати власну торговельну економіку, яка допоможе встановити домінування в міжнародних відносинах. Також проєкт може створити фінансові залежності від Китаю.

«Китайська ініціатива «Єдиний пояс» націлена на вирішення легітимних інфраструктурних потреб менш розвинених економік у світі. Але головна мета – це експортувати китайський економічний дисбаланс: продукти промислового перевиконання, зайву робочу силу, великі валютні резерви, — щоб перетворити їх на політичний вплив і стратегічний військовий доступ», – сказав Fox News неназваний американський чиновник.

Співрозмовник видання зазначив, що майже у всіх випадках китайський державний підхід до розвитку інфраструктури полегшував корупцію, відкривав можливості для поганого фіскального управління, шкодив якості управління й інститутів у країнах-реципієнтах.

“Світ дуже швидко зрозумів, що попри всі заяви Китаю, наслідки його інфраструктурних проектів дуже сумнівні», – додав він.

Водночас відзначається, що війна слів посилилася між Китаєм і радником президента США з національної безпеки Джоном Болтоном, який попередив Україну, щоб вона не стала суб’єктом китайських махінацій. Перед візитом в Київ Болтон заговорив про загрози «Єдиного поясу». Після зустрічі з українськими чиновниками він зазначив, що Україна й США «розділяють спільне зобов’язання захистити українську безпеку і суверенітет, а також подбати, що вона не стала предметом для китайської економічної експлуатації».

У свою чергу, Китай швидко відреагував на цю заяву радника президента США.

«Ми твердо виступаємо проти спроб Болтона зірвати співпрацю в рамках «Єдиного шляху» й вбити клин між Китаєм й іншими країнами», – сказав прессекретар міністерства закордонних справ Китаю Ген Шуан.

Він додав, що у словах американця для Пекіна «не було нічого нового».

«На відміну від принципу «Америка перш за все», якого дотримується дехто в США, принцип, якого Китай дотримується в рамках «Єдиного поясу» і співпраці з понад 160 країнами й міжнародними організаціями, — це широкі консультації, спільний внесок і спільна вигода для всіх. Це ж стосується нашої співпраці з Україною. Я переконаний, що більшість країн у світі здатні ухвалювати незалежний, заснований на фактах політичний вибір у власних інтересах», – додав прессекретар МЗС Китаю.

Видання нагадує, що Китай подав сигнал про намір купити українського виробника авіаційних двигунів «Мотор Січ». І це тривожить як Болтона, так і адміністрацію Трампа.

«Ми висловили наше занепокоєння про нечесні китайські торговельні практики, загрози для національної безпеки, які ми бачимо в США», – сказав Болтон під час візиту в Київ.

Він також додав, що Пекін вдається до «боргової дипломатії» й крадіжок інтелектуальної власності, застерігши Президента України Володимира Зеленського обережно торгувати з Китаєм.

Нагадаємо, президент Асоціації «Високошвидкісні магістралі» Віктор Мироненко заявив, що новий «шовковий шлях», що з’єднає Китай та Європу може з’явитися впродовж 7-ми років.

Сторінка 3 з 15«««1234567»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту