Новини » Тра 2020

Будівництво залізничної ділянки Решт  – Астара (Іран) – Астара (Азербайджан), що перетинає регіон Гілан, незважаючи на санкції триває. Про це повідомляє railexpoua.

Як зазначається, після ознайомлення з ходом будівництва у провінції Гілан, генеральний директор іранської державної залізничної компанії Саїд Расулулі запевнив, що незважаючи на санкції, залізниця будується і залізнична колія вже прокладена довжиною у 40 кілометрів.

«Будівництво залізниці є спільною ініціативою. Зокрема, Баку вклав 500 мільйонів доларів у зведення залізниці Решт – Астара (Іран) – Астара (Азербайджан), що є складовою частиною Міжнародного транспортного коридору Північ-Південь. Азербайджан також бере участь у будівництві залізничного вокзалу та вантажного терміналу в Астарі (Іран), інвестувавши 60 мільйонів доларів», – йдеться у повідомленні.

Відзначається, що міжнародний транспортний коридор Північ-Південь транспортуватиме вантажі з Азії в Європу і у зворотному напрямку залізницею Казвін-Решт-Астара (Іран) -Астара (Азербайджан).

«У березні минулого року ділянку дороги Казвін-Решт було введено в експлуатацію за участі президента Ірану. Нині продовжуються будівельні роботи на ділянці Решт-Астара», – додали у повідомленні.

Зазначається, що залізниця Астара – Решт – Казвін – транспортний коридор, що з’єднає залізниці Росії, Азербайджану та Ірану. Проєкт здійснюється в рамках міжнародного транспортного коридору Північ – Південь, метою якого є інтеграція транспортно-інформаційних магістралей Росії, Азербайджану, Ірану та Індії.

Нагадаємо, у листопаді 2018 року набрали чинності всі санкції США, які були скасовані раніше, після підписання Іранської ядерної угоди.

Федеральні залізниці Швейцарії (SBB) продають 35% акцій свого дочірнього підприємства SBB Cargo компанії Swiss Combi, яку заснували чотири швейцарські транспортно-логістичні компанії – Planzer Holding (частка 40%), Camion Transport (40%), Bertschi (10%) і Galliker Holding (10%). Решта 65% акцій SBB Cargo залишаться у SBB. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

“Мета угоди полягає в збільшенні частки вантажних перевезень залізничним транспортом, за рахунок його вбудовування в логістичні ланцюжки вантажовідправників і вантажоодержувачів. Передбачається посилення мультимодальних перевезень з транспортуванням вантажів на великі відстані залізницею між великими промисловими зонами зі збором і розподілом вантажів між кінцевими споживачами за допомогою автомобільного транспорту”, – йдеться у повідомленні.

Як зазначається, партнерство з Swiss Combi не призведе до додаткового скорочення робочих місць в SBB Cargo. Компанія SBB Cargo International, що відповідає за міжнародні вантажні перевезення, буде виведена зі складу SBB Cargo і безпосередньо увійде в холдинг SBB.

“Вартість угоди за взаємною домовленістю не оголошується, а для її завершення в першому кварталі 2020 року потрібна згода з боку антимонопольного відомства”, – додали у журналі.

Відзначається, що на початку 2019 року SBB перетворили оператора SBB Cargo в компанію з незалежним управлінням. До ради директорів SBB Cargo після завершення угоди увійдуть максимум семеро осіб, серед яких буде по два представника SBB і Swiss Combi, крім того, SBB зможуть додатково залучити двох директорів, а Swiss Combi – одного.

Уряд Шотландії оголосив про плани щодо виведення з експлуатації поїздів на дизельному паливі до 2035 року. Про це повідомляє журнал «Железные дороги мира».

Як зазначається, рішення проблеми зміни клімату є ключовим елементом програми Protecting Scotland’s Future («Захист майбутнього Шотландії») на 2019-2020 роки, яка передбачає відповідні заходи на всіх видах транспорту. Згідно з документом, запланована послідовна електрифікація залізничної мережі Шотландії, а також введення в експлуатацію поїздів з живленням від тягових акумуляторних батарей і паливних елементів на водні.

Відзначається, що перелік заходів, конкретні терміни їх реалізації, а також суми інвестицій на придбання нових поїздів будуть оприлюднені навесні 2020 року.

«Програма також визначає напрями вкладення інвестицій в розмірі 4,85 млрд ф. ст. в 2019-2024 році, в тому числі в реконструкцію залізничної станції Глазго-Квін-стріт, будівництво нової станції Робройстон (відкриття намічене на грудень 2019 року), а також в поліпшення на лінії Абердін – Інвернесс, включаючи нову станцію в місті Кінтор», – йдеться у повідомленні.

За законодавством Шотландії про зміну клімату загалом викиди в атмосферу у цій країні до 2050 року порівняно з 1990 роком повинні бути знижені на 80%. Однак згідно з новим законопроєктом цільовим показником стане скорочення викидів на 90%.

На локомотивобудівний завод компанії Alstom в Бельфорі (Франція) прибув чотиривісний електровоз сімейства Prima серії BB 27000, який в найближчі два місяці буде підготовлений до роботи в безпілотному режимі. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

Як зазначається, Національне товариство залізниць Франції (SNCF) до кінця цього року має намір запустити поїздки електровоза зі швидкістю до 60 км/год на замкнутому випробувальному шляху заводу.

“У рамках підготовки до випробувань локомотив обладнають камерами для експлуатації в денний і нічний час, двома бортовими комп’ютерами, до яких потрібно підключити приблизно 600 кабелів для під’єднання різних бортових пристроїв. В кінці 2020 року планується приступити до експлуатаційних випробувань на мережі SNCF в східній частині Франції”, – йдеться у повідомленні.

Повідомляється, що автоматичне управління локомотивом буде здійснюватися під наглядом машиніста. Всього до завершення дослідної програми в 2023 року передбачено виконати 12 циклів випробувань і за їхніми результатами визначити, які функції необхідно реалізувати для підвищення рівня автоматизації управління локомотивом.

“У січні 2018 р були утворені два консорціуми на чолі з SNCF і державним дослідним інститутом Railenium, а також за участю провідних компаній залізничної промисловості для реалізації проєктів створення безпілотних вантажних і пасажирських регіональних поїздів в період до 2023 року”, – додають у журналі.

Бюджет проєкту – 57 млн євро, він сформований з коштів SNCF (30%), держави (30%) і промислових партнерів (40%).

У Сполучених Штатах Америки презентували розроблений компанією The Greenbrier Company вагон-зерновоз, у якому система люків Tsunami Gate дозволяє вантажовідправникам налаштовувати швидкість вивантаження зерна. Про це повідомляє Railway Gazette.

Зокрема, як зазначається, вагон місткістю 147 м3 можна спорожнити за 30 секунд з автоматичним вивантаженням для безпеки персоналу.

Повідомляється, що зерновоз довжиною 15,4 м коротший, ніж традиційні конструкції.

«Нова конструкція підвищує безпеку працівників за рахунок автоматизації процесу вивантаження та оптимізує простір на доріжках. Скоротивши довжину традиційних зернових вагонів більш ніж на 5 футів, зберігаючи той самий кубічний об’єм, результатом є менша витрата палива, зменшення викидів парникових газів та зниження загальних експлуатаційних витрат для наших клієнтів», – сказав Пітер Джонс, віце-президент компанії Greenbrier.

Сторінка 4 з 15«««12345678»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту