Новини » Тра 2020

Вантажний оператор Rail Cargo Hungaria (дочірнє підприємство Федеральних залізниць Австрії) 12 вересня 2019 уклав контракт з китайською компанією CRRC Zhuzhou Locomotive (CRRC ZELC, входить до складу корпорації CRRC) на розробку чотирьох дослідних зразків гібридних локомотивів, які будуть оптимізовані для вантажних перевезень і маневрової роботи в Європі. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

“CRRC ZELC розробить два гібридних маневрових локомотиви і два магістральних локомотиви з живленням від контактної мережі і тягових акумуляторних батарей для роботи на неелектрифікованих шляхах. Китайська компанія візьме на себе всі витрати по розробці локомотивів. Протягом 36 місяців після підписання контракту всі чотири локомотиви повинні отримати міжнародні сертифікати”, – йдеться у повідомленні.

Як зазначається, Rail Cargo Hungaria потім візьме локомотиви в оренду терміном на 4 роки, причому договір оренди включає і обслуговування техніки.

“У договорі міститься опція, яка передбачає в разі відсутності претензій до роботи локомотивів їх оренду на більш тривалий термін або придбання, а також покупку додатково 20 одиниць кожного типу на прийнятних умовах. Переваги нових локомотивів проявляться в вагонних перевезеннях по маршрутам, що включає неелектрифіковані ділянки”, – додається у повідомленні.

Маневрові локомотиви будуть використовуватися на території Угорщини, в той час як магістральні – на залізницях Хорватії, Сербії, Румунії, Македонії, Греції і Болгарії.

Після проведення в 2018 році успішних випробувань вантажних поїздів довжиною 740 метрів оператор інфраструктури залізниць Нідерландів Prorail підтвердив дозвіл на їх комерційну експлуатацію з 2020 року. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

“Очікується, що в коридорі між портом Роттердам і кордоном між Нідерландами та Німеччиною (прикордонний перехід Венло – Кальденкірхен) щотижня курсуватимуть 20 пар контейнерних поїздів оператора вантажних перевезень LTE. Їх будуть направляти по звичайній залізничній мережі, що не задіюючи спеціалізований вантажний коридор Betuweroute. Наразі такі поїзди мають довжину від 550 до 650 м”, – йдеться у повідомленні.

Як зазначається, введення в експлуатацію поїздів довжиною 740 метрів дозволить збільшити провізну спроможність, що особливо актуально для залізничної мережі Нідерландів, завантаження якої практично досягло межі через швидко зростаючі обсяги перевезень.

“Однак в Prorail виступають за обережне введення в експлуатацію таких поїздів, яке повинне супроводжуватися аналізом потенційних операційних ризиків через збільшення довжини поїздів і виявленням вузьких місць на інфраструктурі. Щодо цього Prorail співпрацює зі своїми колегами з інфраструктурної компанії DB Netz залізниць Німеччини. Зокрема, для усунення вузьких місць планується направити інвестиції на подовження залізничних шляхів в порту Роттердама, а також на модернізацію інфраструктури в Тілбурзі і Ейндховені”, – додається у журналі.

Відзначається, що результати досліджень будуть винесені на всебічне обговорення з участю міністерства інфраструктури, представників сектора вантажних перевезень та інших зацікавлених сторін з подальшим виробленням необхідних заходів.

Deutsche Bahn (DB) створить нове дочірнє підприємство для управління цифровізацією залізниці. Про це з посиланням на  International Rail Journal повідомляє медіацентр «Магістраль».

Як зазначається, член правління DB з питань інфраструктури Рональд Пофалла на саміті Digital Rail у Берліні повідомив, що з січня 2020 року Digital Rail Німеччина (DSD) відповідатиме за планування та впровадження цифрових технологій по всій країні, зокрема системи блокування та контролю за рухом поїздів ETCS. Очікується, що ці технології підвищать потужність мережі на 35%.

«До 2023 р. DB витратить 570 млн євро на впровадження лише трьох стартових пакетів. Відповідно до техніко-економічного обґрунтування федерального уряду, для забезпечення загальної цифрової залізничної програми знадобиться 4,7 млрд євро інвестицій», – йдеться у повідомленні.

Повідомляється, що DSD відповідатиме за координацію розробки бортових систем ETCS, а DB наразі обговорює з федеральним урядом, як це можна фінансувати.

 

Metrans запустив нове регулярне залізничне перевезення вантажів з китайського міста Сіань через Добру до Дунайської Стреди, поблизу Братислави на сході Словаччини. Про це повідомляє Railfreight.

Як зазначається, перший потяг прибув на словацький термінал у середу, 3 жовтня, де його відразу направили до кінцевих терміналів Праги, Чеська Требови, Будапешту та Кремсу.

«Загальний час транзиту подорожі від Сіань до Добри в Словаччині становив чотирнадцять днів, і поїзд складався з 44 контейнерів на 40 футів для різних клієнтів та з різними вантажами», – йдеться у повідомленні.

Повідомляється, що послуга працює один раз на тиждень в одному напрямку; порожні контейнери будуть перевезені до Будапешта, де вони будуть відправлені в Сямень (Китай).

Заначається, що цей потяг є вдалим прикладом маршруту Новим шовковим шляхом, який проходить через Україну, і є стратегічним транзитним маршрутом для кінцевих напрямків у Східну Європу, ніж через Білорусь та Польщу.

«Перевезення через Україну було більш ніж конкурентоспроможним, оскільки час транзиту становив приблизно 32 години», – сказав директор з розвитку бізнесу Metrans Мартін Кубек.

Він додав, що бачить великий потенціал у цьому маршруті.

«Митні процедури вимагають розвитку, але, наскільки я чув, Україна хоче приєднатися до європейської митної системи NCTS найближчим часом. З цього погляду, транспортування поїздів через Україну може стати простішим», – додав Кубек.

Індонезійський уряд 24 вересня 2019 року підписав з японським агентством міжнародного співробітництва (JICA) угоду за проєктом будівництва залізничної лінії протяжністю 720 км між найбільшими містами Індонезії – столицею країни Джакартою і Сурабаєю. Про це повідомляє журнал “Железные дороги мира”.

Як зазначається, японська сторона в червні 2019 року вже почала попереднє обстеження майбутньої траси. Вартість проєкту оцінюється в 60 трлн індонезійських рупій (4,3 млрд дол. США), основне джерело фінансування – японські кредити.

“За даними Міністерства транспорту Індонезії, результати обстеження траси, виконані агентством JICA, будуть передані індонезійській стороні у травні 2020 року. Однак в тому ж міністерстві розраховують і на більш ранні терміни виконання, щоб якомога швидше розпочати роботи з розчищення землі”, – йдеться у повідомленні.

Повідомляється, що проєкт буде реалізований у два етапи. На першому, який планується завершити в 2024 році, здійснять будівництво залізниці від Джакарти до Семаранга, адміністративного центру провінції Центральна Ява. На другому етапі проведуть реконструкцію наявної залізничної колії від Семаранга до Сурабаю, що дозволить підвищити швидкість руху поїздів на цій ділянці майже вдвічі, до 160 км/год. Відповідно скоротиться і час у дорозі між Джакартою і Сурабаєм – з 9 до 5,5 год. Усі роботи по проєкту намічено виконати 2025 року.

Планується, що лінія буде споруджена в одноколійному виконанні з шириною колії 1067 мм. Це найбільшою мірою відповідає місцевим особливостям ґрунту і рельєфним характеристикам, властивим острову Ява.

“За прогнозами, після введення в експлуатацію лінії Джакарта – Сурабая 12,4% авіапасажирів рейсів між цими містами нададуть перевагу залізничному сполученню, аніж повітряному. У 2018 року пасажиропотік на повітряному транспорті тут склав 8 млн осіб”, – додають у журналі.

Сторінка 5 з 15«««123456789»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту