Новини » Тра 2020

Сенат США погодив пакет стимулюючих економіку заходів в розмірі 2 трлн дол., Спрямованих на подолання наслідків поширення коронавируса. Документ, що отримав голоси 96 сенаторів, включає і ряд заходів на підтримку всіх видів рейкового транспорту - як пасажирського, так і вантажного.

Зокрема, Міністерство транспорту США і входять до нього адміністрації отримають 31,3 млн дол. На заходи із запобігання поширенню та усунення наслідків пандемії. Національному оператору далеких пасажирських перевезень Amtrak виділяється 1,02 млрд дол. На фінансування перевізної діяльності, в тому числі в Північно-східному коридорі, і охорону здоров'я персоналу. Крім того, до бюджетів штатів направляються 239 млн дол. Для компенсації виплат на користь Amtrak за субсидованими державою перевезень. Адміністраціям громадського транспорту призначається 24,9 млрд дол. На покриття витрат з надання транспортних послуг та охорону здоров'я зайнятого в перевезеннях персоналу. Підтримка в розмірі 25 млрд дол. Передбачена і в частині збереження грантів на реалізацію проектів розвитку інфраструктури, її ремонту та утримання. Серйозні заходи закладені і в частині фінансування заходів, пов'язаних з безробіттям

Міжнародний союз громадського транспорту (UITP) спільно з Міжнародним союзом автомобільного транспорту (IRU), асоціацією європейських міст з розвитку інноваційних транспортних рішень Polis, асоціацією великих європейських міст EuroCities і Співтовариством європейських залізниць і інфраструктурних компаній (CER) направили в Європейську комісію, Європейська рада і Європейський парламент відкритий лист про необхідність забезпечення виживання і безперебійної роботи підприємств громадського транспорту і операторів місцевих перев зок.

Транспортні організації не мають можливості в повній мірі оцінити економічні та фінансові наслідки коронавирусной пандемії для суспільства, але вони звертають увагу на те, що екосистема місцевого пасажирського транспорту вже несе великі втрати, особливо в найбільш постраждалих від інфекції країнах.

Наслідки виражаються перш за все в падінні доходів: в деяких містах пасажиропотік скоротився на 85% при необхідності додаткових витрат на дезінфекцію рухомого складу, забезпечення соціального відстані між пасажирами в транспорті і на інфраструктурі.

Автори листа вказують, що для зменшення негативних соціальних, економічних та фінансових наслідків і збереження функціонування міського громадського транспорту потрібне термінове прийняття виняткових заходів, які, зокрема, дозволять постачати громадський транспорт необхідними медичними виробами та виконувати рекомендації органів охорони здоров'я.

У листі підкреслюється, що після того, як епідеміологічна обстановка стабілізується, громадський і місцевий транспорт будуть відігравати велику роль у відновленні європейської економіки. Для збереження діяльності галузі зараз особливо необхідна фінансова підтримка. І ще більша допомога всім учасникам пасажирського транспортного сектора буде потрібно після подолання кризи.

Розраховуючи на сприяння держав - учасниць Європейського союзу і інститутів ЄС, автори листа перераховують кращі способи захисту пасажирів і персоналу, реалізація яких дозволить зберегти роботу громадського транспорту: повне і точне інформування працівників про ситуацію з COVID19, включаючи способи запобігання або обмеження його поширення; забезпечення персоналу засобами індивідуального захисту; регулярна дезінфекція транспортних засобів; обмеження взаємодії водіїв та пасажирів; приведення розмірів руху у відповідність з попитом і вимогами технологічного процесу

Кабінет міністрів Індії схвалив підписаний в лютому 2020 р протокол про наміри між міністерством залізничного транспорту країни і німецькою компанією DB Engineering and Consulting, спрямований на технологічне співробітництво в залізничному секторі. Документ охоплює сферу вантажних перевезень (у тому числі прикордонні і автомобільні перевезення та логістичні операції), пасажирський комплекс (високошвидкісний транспорт, приміські та міжнародні повідомлення), а також будівництво і управління інфраструктурою (включаючи виділені вантажні коридори та розвиток пасажирських станцій). DB Engineering and Consulting входить до складу залізниць Німеччини (DB).

Реалізація протоколу про наміри буде також сприяти формуванню сучасної конкурентоспроможної організаційної та управлінської структури залізниць Індії, впровадження інформаційних технологій в основну і комерційну діяльність. Передбачені розвиток технологій діагностики для прогнозування технічного обслуговування і ремонту з урахуванням фактичного стану, надання допомоги в організації курсування приватних поїздів, а також співробітництво в інших сферах, яку сторони вважатимуть за доцільне.

Міністерство залізничного транспорту Індії уклало також ряд угод про співпрацю з урядами і залізничними адміністраціями різних країн з метою розвитку високошвидкісних повідомлень і великовагового руху, підвищення швидкості поїздів на діючих лініях, створення станцій світового рівня і модернізації інфраструктури

Під загальним керівництвом оператора інфраструктури залізниць Польщі PKP PLK тривають будівельні роботи з модернізації залізничних підходів до трьох портів - у Гданську, Гдині та Сопоті. Проекти по Гданську та Гдині оцінюються в 2,6 млрд злотих (575,9 млн євро), 40% цих витрат будуть покриті за рахунок європейських фондів. Завершити всі проекти планується до кінця 2021 р

Повним ходом йдуть роботи на станціях, які обслуговують порт Гданськ, і почалася підготовка до укладання нових шляхів на території порту Гдиня. На станції Гданськ-Заспа-товаріві розібрані 23 км шляху і 50 стрілочних переводів, демонтована контактна мережа.

Демонтовані верхня будова колії та контактну мережу на ділянці між станціями Гданськ-Головний та Гданськ-Заспа-товаріві.

На вантажний станції Гданськ-Порт-Полнокни ведуться роботи по зміцненню земляного полотна, монтажу контактної мережі і укладанні нових шляхів, а також з облаштування телекомунікаційних та енергомереж, системи управління рухом.

Проект розвитку залізничної інфраструктури в порту Гданськ включає реконструкцію 70 км шляху, 13 залізничних переїздів і пішохідних переходів і заміну 221 стрілочного переводу. В рамках проекту будуть реконструйовані 3 мости, 2 віадука і 18 водопропускних споруд. Новий віадук з примикає автодорогою побудують над коліями станції Гданьск- Кашубський канал.

У порту Гдиня ведуться дренажні роботи, а також облаштування систем водопостачання і каналізації. Демонтуються стара повітряна контактна мережа і системи управління рухом поїздів. Розібраний шлях загальною довжиною близько 54 км і майже 100 стрілочних переводів. Всього буде модернізовано 115 км залізничних колій, реконструйовано 13 км автодоріг, залізничний міст, два переїзди і два віадука.

Контракти в рамках проектів по модернізації залізничних підходів до портів Гданськ і Гдиня були підписані в 2019 р Контракт на виконання робіт по порту Гдиня оператор PKP PLK уклав з компанією Budimex, по порту Гданськ - з консорціумом Torpol-Intercor.

Завдяки цій великій інвестиційній програмі порти Гданськ, Гдиня, а також Сопот зможуть збільшити свій потенціал, обслуговувати поїзда набагато більшої довжини і значно скоротити витрати часу на вантажно-розвантажувальні операції

Транспортне об'єднання Verkehrsverbund Mittelthüringen (VMT), яке обслуговує міста Ерфурт, Веймар, Йена, Гера і Гота в федеральній землі Тюрінгія (Німеччина), запустило мобільний додаток Fairtiq для оплати проїзду на всіх видах громадського транспорту, включаючи поїзди, трамваї і автобуси.

Епідемія коронавируса прискорила запуск цього додатка, оскільки Fairtiq дає можливість пасажирам, що встановив його в свій смартфон, відмовитися від придбання квитків за готівку - через квиткові автомати або у водія. Крім того, пасажиру не потрібно купувати квиток заздалегідь з метою отримати економію. Досить перед посадкою вказати місце відправлення, натиснувши в додатку кнопку «Пуск», а на кінцевій станції - кнопку «Стоп». Додаток розрахує кращу вартість поїздки незалежно від маршруту і зміни видів транспорту. Якщо провідник запитує підтвердження квитка, потрібно натиснути кнопку «Показати квиток», і QR-код автоматично відобразиться в додатку.

Вперше в додатку діє опція weekly fare capping. Вона спрямована на залучення тих пасажирів, які вважають, що отримати сезонні квитки по зниженим тарифом можна тільки за умови їх завчасного придбання.

Додаток Fairtiq, розроблене однойменної швейцарською компанією, можна використовувати в Швейцарії і Ліхтенштейні, а також в австрійських містах Форарльберг, Лінц і в німецьких Геттінген і Галле 

Сторінка 1 з 1512345»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту