Новини » Червень 2020

Продовжуючи поступове відновлення курсування приміських поїздів, з 24 червня на регіональній філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» призначено ще рейси 23 приміських поїздів.

 

За погодженням регіональних комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій обласних державних адміністрацій регіональна філії «Південна залізниця» з 24.06.2020 розпочнеться курсування ще 23 приміських поїздів:

  • № 6228 сполученням Люботин — Харків-Левада, відправлення з Люботина о 18:23, прибуття до Харкова-Левади о 19:23;
  • № 6157/6158 сполученням Золочів — Харків-Левада, відправлення з Золочева о 04:22, прибуття до Харкова-Левади о 06:04;
  • № 6149 сполученням Харків-Левада — Золочів, відправлення з Харків-Левада о 20:17, прибуття до Золочева о 22:21;
  • № 6134 сполученням Мерчик — Харків-Пас., відправлення з Мерчика о 04:53, прибуття до Харкова-Пас. о 06:17;
  • № 6907 сполученням Харків-Пас. — Люботин, відправлення з Харкова-Пас. о 07:20 прибуття до Люботина о 08:04;
  • № 6321 сполученням Харків-Пас. — Огульці, відправлення з Харкова-Пас. о 14:51, прибуття до Огульців о 16:01;
  • № 6319 сполученням Харків-Левада — Люботин, відправлення з Харкова-Левади о 11:22, прибуття до Люботина о 12:54;
  • № 6697 сполученням Харків-Пас. — Красноград, відправлення з Харкова-Пас. о 20:31, прибуття до Краснограда о 23:14;
  • № 6684 сполученням Красноград — Харків-Пас., відправлення з Краснограда о 04:01, прибуття до Харкова-Пас. о 06:54;
  • № 6003 сполученням Козача Лопань — Харків-Пас., відправлення з Козачої Лопані о 05:14, прибуття до Харкова-Пас. о 06:30;
  • № 6028 сполученням Харків-Пас. — Козача Лопань, відправлення з Харкова-Пас. о 16:00 прибуття до Козачої Лопані о 17:06;
  • № 6025 сполученням Козача Лопань — Харків-Пас., відправлення з Козачої Лопані о 17:21, прибуття до Харкова-Пас. о 18:30;
  • № 6036 сполученням Харків-Пас. — Козача Лопань, відправлення з Харкова-Пас. о 18:49, прибуття до Козачої Лопані о 19:57;
  • № 6035 сполученням Козача Лопань — Харків-Пас., відправлення з Козачої Лопані о 20:19, прибуття до Харкова-Пас. о 21:30;
  • № 6829 сполученням Лосєве — Гракове, відправлення з Лосєва о 17:31, прибуття до Гракова о 19:00;
  • № 6830 сполученням Гракове — Харків-Левада, відправлення з Гракова о 19.32, прибуття до Харкова-Левади о 21:47;
  • № 6527 сполученням Харків-Пас. — Лозова, відправлення з Харкова-Пас. о 18:46, прибуття до Лозової о 22:23;
  • № 6512 сполученням Лозова — Харків-Пас., відправлення з Лозової о 04:29, прибуття до Харкова-Пас. о 08:09;
  • № 6517 сполученням Харків-Пас. — Лозова, відправлення з Харкова-Пас. о 11:05, прибуття до Лозової о 14:35;
  • № 6528 сполученням Лозова — Харків-Пас., відправлення з Лозової о 17:32, прибуття до Харкова-Пас. о 21:18;
  • № 6435 сполученням Харків-Левада — Балаклія, відправлення з Харкова-Левада о 18:53, прибуття до Балаклії о 21:05;
  • № 6408 сполученням Ізюм — Харків-Левада, відправлення з Ізюма о 03:15, прибуття до Харкова-Левади о 06:51;
  • № 6412 сполученням Ізюм — Харків-Левада, відправлення з Ізюма о 05:03 прибуття до Харкова-Левади о 08:36.

На сьогодні в межах пролягання регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» курсує 156 приміських поїздів. З урахування вищевказаних поїздів 24 червня їх кількість складе 179 поїздів.

У разі прийняття в подальшому відповідних рішень регіональними комісіями з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій обласних державних адміністрацій призначення приміських поїздів буде продовжуватися.

Закликаємо пасажирів бути свідомими та виконувати рекомендації під час проїзду залізничним транспортом. Зокрема, дотримуватися соціальної дистанції, рівномірно розміщуватися у вагонах електропотягу тільки на місцях для сидіння, вдягати захисну маску, а в разі виявлення симптомів гострої респіраторної хвороби – залишатися вдома.

Укрзалізниця спільно з працівниками Національної поліції 22 червня провели черговий рейд для перевірки дотримання карантинних вимог пасажирами приміських поїздів Київщини. Наразі щодня в межах пролягання Південно-Західної залізниці курсує 131 приміський поїзд.


Залізничники та правоохоронці перевірили ранкові поїзди, які відправлялися й прибували з Фастова. «Майже всі пасажири поїздів були в масках, і ми дуже раді, що вони відповідальні й дотримуються рекомендацій медиків. Лише самосвідомість усіх громадян допоможе не допустити розповсюдження хвороби», — зазначив під час рейду директор регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» Артем Миронович.

Крім того, керівник регіональної філії нагадав, що з 23 червня кількість приміських поїздів буде збільшено. «Ми постійно моніторимо ситуацію з наповненістю поїздів. Наразі територією регіональної філії у приміському сполученні залізницею перевозиться щодоби близько 32 тис. пасажирів. Тому було прийнято рішення збільшити кількість приміських поїздів до 158 одиниць», — зазначив він.

Також Артем Миронович наголосив, що рейди з Нацполіцією проводитимуться й надалі. «Плануємо сьогодні затвердити список станцій, які маємо перевірити до кінця тижня. Але перш за все ми дякуємо нашому пасажиру за свідому поведінку», — повідомив Артем Миронович.

Нагадаємо, що приміські поїзди постійно проходять дезінфекцію у пунктах обороту, зокрема, постійно обробляється антисептичними засобами підлога, сидіння, ручки, можливі контактні місця.

Укрзалізниця, продовжуючи поступове відновлення курсування приміських поїздів, призначила рейси ще 50 приміських поїздів, які курсуватимуть по території країни.


Так, з 23 червня розпочнеться курсування ще 27 приміських поїздів по регіональній філії «Південно-Західна залізниця» та з 24 червня — 23 поїздів по філії «Південна залізниця».

На сьогодні по території України курсує 553 приміські поїзди. З урахуванням вищевказаних поїздів 24 червня їх кількість складе 603 поїзди.

Укрзалізниця вкотре закликає пасажирів бути свідомими та виконувати рекомендації під час проїзду залізничним транспортом. Зокрема, дотримуватися соціальної дистанції, вдягати маску, а в разі виявлення симптомів гострої респіраторної хвороби залишатися вдома. На час дії карантинних обмежень у кожному приміському поїзді буде знаходитися провідник, який слідкуватиме за дотриманням цих норм.

Нагадаємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2020 №392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів» призначення приміських поїздів здійснюється відповідно до прийнятих рішень регіональних комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій по кожній області окремо.

У разі прийняття в подальшому відповідних рішень регіональними комісіями з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій обласних державних адміністрацій призначення приміських поїздів буде продовжуватися.

З розкладом додаткових електропоїздів можна ознайомитись на вебсайтах регіональних філій Укрзалізниці.

Панютинський вагоноремонтний завод стане флагманом та базовим підприємством для ремонту й будівництва вантажних вагонів. Про його закриття не йдеться, — повідомив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик під час візиту на завод.

За словами керівника компанії̈, наразі на ринку вантажних вагонів спостерігається профіцит рухомого складу, зокрема за рахунок збільшення приватного парку, тому Укрзалізниця не планує нарощувати їх будівництво, а сконцентрується на ремонтах. «У ході реформи вагонного господарства Укрзалізниця не планує закривати вагонобудівні заводи, а навпаки – запропонує концепцію їх розвитку й спеціалізації. Панютинський завод стане базовим для ремонту й будівництва вагонів. Підприємство отримуватиме замовлення не лише від Укрзалізниці, а й від приватних власників рухомого складу», — зазначив Іван Юрик.

Крім того, на думку керівника товариства, Уряд має підсилити вимоги до вікових показників та технічного стану вагонів, які використовуються на залізничній̆ мережі України. «Це питання опрацьовується з Мінінфраструктури. Наразі приватні компанії̈ використовують вантажні вагони, які перебувають у дуже поганому технічному стані.  Ми маємо заборонити експлуатацію таких вагонів, адже це безпека руху. Тим самим ми зможемо збільшити попит на виготовлення нових вагонів та ремонти», — зазначив керівник Укрзалізниці.

Новий керівник ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод» приступив до виконання своїх посадових обов’язків. Рішення про зміну керівника прийняла 17 червня 2020 року наглядова рада заводу у результаті виявлення численних порушень у звіті екс-керівництва за перший квартал 2020 року.

Зокрема, завод перевищив на 7 млн грн планові витрати на закупівлю запчастин для ремонту електропоїздів. При цьому вартість комплектуючих цьогоріч не зростала, а за деякими позиціями ціни навіть знизилися. Крім того, численні порушення у діяльності КЕВРЗ виявила раніше Державна аудиторська служба України.

Зміна керівника ПрАТ «КЕВРЗ» зареєстрована в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Нагадаємо, 18 червня на завод не було допущено члена наглядової ради Укрзалізниці для представлення колективу нового керівника. Цей факт був зафіксований правоохоронними органами.

Наразі новий керівник підприємства Роман Желізняк ознайомлюється зі станом справ заводу та вже найближчим часом має представити концепцію його розвитку. Зокрема, перед керівником поставлене завдання збільшити обсяги господарської діяльності та підвищити рівень заробітної плати працівників, зберегти робочі місця, підвищити фінансову ефективність заводу та припинити зловживання у господарської діяльності.

Для недопущення розкрадання майна заводу, збереження документації, за наявного корпоративного конфлікту, була забезпечена охорона території залученою ліцензованою охоронною компанією та воєнізованою охороною Укрзалізниці.

Крім того, Укрзалізниця має намір звернутися до Державної аудиторської служби України для проведення повторного комплексного аудиту цього підрозділу компанії.

Нагадаємо, що Служба безпеки України підозрює колишніх керівників заводу у зловживаннях під час закупівлі запчастин для рухомого складу.

Довідково: Роман Желізняк має залізничну освіту – закінчив Українську державну академію залізничного транспорту. Працює у залізничній галузі з 2004 року. Останнє місце роботи - начальник ВСП «Черкаський колійний ремонтно-механічний завод» філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин».

Сторінка 5 з 14«««123456789»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту