Новини » 11 Червня 2020

АТ «Укрзалізниця» разом з фахівцями Федерації роботодавців України розробить програму оновлення вантажного вагонного парку на найближчі п’ять років. Про це повідомив в.о. члена правління АТ «Укрзалізниця» Роман Веприцький під час круглого столу, у якому взяли участь фахівці АТ «Укрзалізниця», представники Комітету транспорту та логістики Федерації роботодавців України та провідних вітчизняних підприємств і профільних асоціацій.

 

 «На сьогодні парк рухомого складу Укрзалізниці становить майже 85 тис. од., а його середня  зношеність — понад 80%. У той самий час, середня зношеність  приватного парку вантажних вагонів становить понад 50%. Звісно, ми маємо бути конкурентними, зменшувати відсоток зношеності  або, якщо говорити простіше, поступово відновлювати парк власних вантажних вагонів. Саме для цього Укрзалізниця разом із профільними комітетами розроблятимуть Програму оновлення вагонного парку на найближчі п’ять років», — розповів Роман Веприцький.

Він також зазначив, що Укрзалізниця зацікавлена в постачанні вагонів вітчизняними компаніями.

«У створенні Програми мають брати участь усі профільні комітети. Так, для розробки Програми щодо оновлення вагонного парку не лише Укрзалізниці, а й України в цілому ми створимо робочу групу, до якої можуть бути залучені всі охочі. Нам потрібно об’єднати зусилля та виносити наші пропозиції до Міністерства інфраструктури України, адже всі ми зацікавлені в тому, щоб вагони постачали вітчизняні підприємства», — констатував Роман Веприцький.

 

Довідка:

1.Наявний парк вантажних вагонів України – 172 946 од., в т.ч. АТ «Укрзалізниця» 84 851 од., інші власники – 88 095 од., середній відсоток зносу рухомого складу АТ «УЗ» - 87,42 %, інших власників – 57,17 %.

2. Потрібний парк для перевезення;

- на рівні 2017 року при обігу 2020 року – 109 621 од.;

- на рівні 2017 року при обігу 2019 року – 123 552 од.

3. Профіцит вагонів складає:

- при першому розрахунку – 63 325 од.;

- при другому розрахунку – 49 394 од.

Правління АТ «Укрзалізниця» ухвалило порядок, яким буде вперше впроваджено методику та механізм розподілення площ на невеликих та середніх вокзалах (І-ІІІ класу) та мінімальні вимоги до цих площ. Мова йде, зокрема, про такі вокзали, як Чернігів, Дарниця, Шепетівка, Кременчук. Про це повідомив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.

 

«Правління нещодавно ухвалило цей документ, відповідно, зараз ми доводимо його до всіх регіональних філіалів та інших підрозділів, які мають вокзали на своєму балансі. Ми даємо їм строк на розробку індивідуальної концепції кожного вокзалу — що і де на ньому буде розташовуватись. Так, для зручності пасажирів, невеликі вокзали стануть клієнтоорієнтованими зонами», — додав він.

За словами Івана Юрика, відтепер на вказаних вокзалах будуть розділені обов’язкові послуги: квиткові каси, зали очікування, санітарні вузли тощо, — а вільні площі зможуть передаватись в оренду під розміщення альтернативних об’єктів, наприклад закладів харчування, магазинів. Чим більше загальної площі матиме вокзал, тим більше площ може бути передано в оренду.

«Кожен балансоутримувач вокзалу підготує концепцію свого вокзалу, яку ми детально вивчимо й адаптуємо з точки зору раціональності та естетичної сумісності. Якщо концепція буде затверджена — далі вокзалу та балансоутримувачу буде дозволено передати вільні площі в оренду. Такий механізм буде впроваджено вперше», — наголосив він.

Раніше повідомлялося, що Укрзалізниця працює над побудовою максимально простого, ефективного та швидкого процесу управління та розпорядження майном.

 

Довідково: всього на мережі Укрзалізниці функціонує — 107 вокзалів (без урахування вокзалів, що знаходяться на окупованій території), у тому числі позакласних вокзалів – 15, вокзалів І класу — 8, вокзалів ІІ класу — 37 та вокзалів ІІІ класу — 47. Клас вокзалу встановлюється в залежності від пасажирообігу, загальної площі вокзальних приміщень, обробки багажу та вантажобагажу тощо.

Укрзалізниця відкрила продаж квитків ще на один поїзд далекого сполучення — № 774/773 Київ — Шостка, який відновить курсування з 12 червня. Загалом уже можна придбати проїзні документи на 36 поїздів далекого сполучення. Також збільшено періодичність курсування 4 поїздів.

Зокрема, курсуватимуть частіше такі поїзди: №20/19 Київ — Лисичанськ, №53/54 Дніпро — Одеса, №116/115 Київ — Бердянськ та №136/135 Київ — Покровськ. Ці поїзди будуть курсувати щоденно, тоді як раніше вони курсували через день.

Квитки можна придбати через офіційний сайт компанії та в залізничних касах.

Для відновлення курсування пасажирських поїздів Укрзалізниця врахувала рекомендації МОЗ: в одному купе перебуватиме не більше двох осіб. Щодо плацкартних вагонів: у продажу будуть наявні квитки на два місця в плацкарті з чотирьох зліва та на одне бокове місце.

Поїзди проходять посилену дезінфекційну обробку перед та після рейсу. Також посилено обробку постільної білизни під час прання. Провідники щогодини під час рейсу проводять прибирання: миють санвузли, підлогу в салоні вагона, протирають поручні, дверні ручки, кнопки тощо. У кожному вагоні встановлено санітайзер, яким можуть користуватися пасажири. У вагонах розміщені рекомендаційні наліпки щодо правил особистої гігієни в умовах карантину. Поїзні бригади забезпечені засобами індивідуального захисту, пройшли відповідні інструктажі та медогляд.

Для посадки в поїзд пасажири обов`язково повинні вдягти захисну маску, а також пройти температурний скринінг при вході на вокзал та при посадці до вагона. З огляду на заходи безпеки пасажирам рекомендовано якнайменше пересуватися по вагонах. Тимчасово у поїздах не пропонуватимуться напої та кондитерські вироби. А окріп за потреби надаватиметься пасажирам у власний посуд. Про подальше відновлення руху поїздів та відкриття продажу квитків буде повідомлено додатково.

Просимо слідкувати за інформацією на офіційному сайті Укрзалізниці.

© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту