Новини » 12 Червня 2020

Відсьогодні Укрзалізниця відкриває продаж проїзних документів для поїздів №106/105 Одеса — Київ на станції Вінниця та №772/771 Хмельницький — Київ на станції Гнівань. Також з 13 червня буде поновлено курсування поїзда № 779/780 у сполученні Суми — Вінниця з відправленням із Сум та Вінниці. Він курсуватиме щосуботи та щонеділі.


Поновленню залізничного сполучення у Вінницькій області посприяло прийняття Вінницькою обласною державною адміністрацією рішення щодо послаблення протиепідемічних заходів.

Квитки можна придбати через офіційний сайт компанії та в залізничних касах.

Нагадаємо, що поїзди проходять посилену дезінфекційну обробку перед та після рейсу. Також посилено обробку постільної білизни під час прання. Провідники щогодини під час рейсу проводять прибирання: миють санвузли, підлогу в салоні вагона, протирають поручні, дверні ручки, кнопки тощо. У кожному вагоні встановлено санітайзер, яким можуть користуватися пасажири. У вагонах розміщені рекомендаційні наліпки щодо правил особистої гігієни в умовах карантину. Поїзні бригади забезпечені засобами індивідуального захисту, пройшли відповідні інструктажі та медогляд.

Для посадки в поїзд пасажири обов`язково повинні вдягти захисну маску, а також пройти температурний скринінг при вході на вокзал та при посадці до вагона. З огляду на заходи безпеки пасажирам рекомендовано якнайменше пересуватися по вагонах. Про подальше відновлення руху поїздів та відкриття продажу квитків буде повідомлено додатково.

Просимо слідкувати за інформацією на офіційному сайті Укрзалізниці.

З листопада 2019 року по квітень 2020 року АТ «Укрзалізниця» зекономила на закупівлі електроенергії майже 1 млрд грн. Суттєвої економії вдалося досягти, зокрема, завдяки зниженню її ціни.

У зазначений період компанія купувала електроенергію на 21,5% дешевше, ніж у липні-вересні минулого року, коли її вартість становила 2,04-2,34 грн за кВт⋅год. з ПДВ.

До кінцевої вартості електроенергії включено плату за її передачу, яку виставляє НЕК «Укренерго» та яка закладається в ціну для кожного споживача на території країни.

Нагадаємо, що Укрзалізниця купує всю електроенергію на майданчиках, які адмініструють державні компанії, та виключно у надійних і стабільних постачальників для нівелювання ризику кризової ситуації.

Щомісячно перевізник споживає від 250 до 450 млн кВт⋅год електроенергії.

Укрзалізниця планує розпочати серійне виробництво гальмівних колодок типу «ЧС» на потужностях Дніпропетровського тепловозоремонтного заводу (ДТРЗ). Про це повідомив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик під час візиту на підприємство.

 

«Наразі в Дніпропетровського тепловозоремонтного заводу є всі потужності, які дозволять повністю забезпечити річну потребу перевізника у цій продукції. Вже розроблено проєкт виробництва гальмівних колодок. Плануємо, що до кінця літа вони пройдуть відповідну сертифікацію і ми запустимо їх серійне виробництво», — зазначив керівник Укрзалізниці.

Іван Юрик додав, що на сьогодні ДТРЗ виготовив першу демонстраційну партію колодок.

«Щомісяця завод зможе виготовляти мінімум 2 тисячі колодок, максимум 4 тисячі. Нагадаю, що місячна потреба Укрзалізниці в колодках даного типу становить до 5 тисяч. Таким чином, ми отримаємо додаткове завантаження заводу і, що найважливіше, у нас більше не буде виникати проблем із закупівлями важливої для компанії продукції», — резюмував керівник компанії.

© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту