Новини » 16 Червня 2020

За січень-травень 2020 року у вагонних депо регіональної філії «Південна залізниця» оздоровлено 5907 вантажних вагонів, які знаходяться на балансі підприємств АТ «Укрзалізниця».

 

За п’ять місяців 2020 року деповським ремонтом відремонтовано 86 піввагонів, 47 платформ універсальних, 106 платформ фітингових, 120 цистерн, 111 критих вагонів для перевезення зерна, 55 критих для перевезення цементу, 2 думпкари, 35 хопер–дозаторів і 133 вагони спеціального рухомого складу вантажних вагонів приписного парку філій. Крім того, капітальним ремонтом охоплено 20 вагонів.

За вказаний період найбільше вагонів було відремонтовано у вагонному депо Полтава.

АТ «Укрзалізниця» в рамках першого етапу реструктуризації локомотивного господарства посилила кооперацію між локомотивними заводами компанії. Про це повідомив член правління АТ «Укрзалізниця» Франтішек Буреш під час візиту на Дніпропетровський тепловозоремонтний завод.


«Ми посилюємо спільну кооперацію між трьома локомотиворемонтними заводами Укрзалізниці: Дніпропетровським тепловозоремонтним заводом (ДТРЗ), Запорізьким електровозоремонтним заводом (ЗЕРЗ) та Львівським локомотиворемонтним заводом (ЛЛРЗ). Наприклад, ДТРЗ збільшив обсяг постачання електричних машин на ремонт Львівському локомотиворемонтному заводу. Також зараз готується відправлення ЛЛРЗ генераторів для освоєння їх виробництва на потужностях підприємства. У сукупності це стимулює конкурентне надбання наших заводів», — повідомив член правління Укрзалізниці.

За його словами, сьогодні також опрацьовується питання освоєння нових стратегічно важливих для підприємств виробництв.

«Будь-яке нове виробництво вимагає інвестицій. Ми перебуваємо у процесі створення дорожньої карти для визначення пріоритетних виробництв та займаємося калькуляцією», — уточнив Франтішек Буреш.

Член правління АТ «Укрзалізниця» також повідомив, що на сьогодні приватні компанії зацікавлені в ремонтних потужностях локомотивних заводів, що свідчить про потенціал росту для ремонтних заводів Укрзалізниці.

«Приватні компанії почали готуватись до рішення із впровадження приватної тяги, і найближчим часом їм потрібно буде ремонтувати власні тягові потужності. Звісно, що приватним компаніям буде невигідно будувати та утримувати власні депо. Тому заводи Укрзалізниці будуть відігравати ключову роль у лібералізації залізничних перевезень. Наразі компанії займаються моніторингом ситуації», — розповів Франтішек Буреш.

Наглядова рада АТ «Укрзалізниця» прийняла рішення про негайне відсторонення від повноважень в.о. члена правління, відповідального за вантажні перевезення. Та рекомендувала акціонеру — Кабінету Міністрів звільнити його із займаної посади.

Укрзалізниця починає пошук нового менеджера, який очолить цю бізнес-вертикаль.

Також прийнято рішення рекомендувати Кабінету Міністрів України припинити повноваження члена правління з питань зв'язків з державними органами.

© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту