Новини » 18 Червня 2020

У процесі реформування залізничної медицини, яке має відбутися у наступні кілька років, жоден працівник лікарень Укрзалізниці не буде звільнений. Про це повідомила виконавчий директор філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» Наталія Білинська.

 

Вона зауважила, що наразі навколо запланованих у галузевій медицині реформ існує багато викривленої інформації, у тому числі й щодо можливого скорочення працівників.

«Те, що лікарні закриють, а медиків звільнять, — абсолютна неправда. Жоден працівник у процесі реформування залізничних лікарень не буде звільнений. Головною і жорсткою умовою керівництва Укрзалізниці до потенційного інвестора буде збереження всіх робочих місць», — повідомила Наталія Білинська.

Вона також додала, що залучення інвесторів до реформування галузевих лікарень дасть змогу Укрзалізниці зберегти професійні кадри, підвищити рівень заробітної плати медичного персоналу, запровадити нову програму страхування, забезпечити лікарні сучасним обладнанням та головне — поліпшити якість надання медичних послуг пацієнтам.

Загалом передбачається за участю інвесторів реорганізувати 8 клінічних лікарень Укрзалізниці в Києві, Харкові, Одесі, Львові та Дніпрі. Збитковість цих медичних закладів нині сягає понад 800 млн гривень на рік.

Укрзалізниця з початку 2020 року зекономила на закупівлях понад 180 млн грн. Крім того, у кожному тендері Укрзалізниці в середньому брали участь 2,8 компанії, що вище показника 2019 року та середнього показника по Україні. Про це повідомив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.


За його словами, найбільша сума зекономлених коштів припадає на договори за рамковою угодою на закупівлю нафтопродуктів, а найбільший відсоток економії — на закупівлях товарів медичного призначення.

«Нещодавно Укрзалізниця втілила в життя унікальний для України механізм — уклала рамкову угоду, побудовану на застосуванні котирувань Platts, з 12 постачальниками дизельного пального, які долучилися до тендерного процесу. Результат не змусив чекати: за низкою відборів економія склала майже 80 млн грн», — наголосив керівник компанії.

Крім того, при проведенні торгів на закупівлю медичних товарів філією «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» переможець торгів запропонував кінцеву ціну на 68% нижче орієнтовної ціни закупівлі.

Варто також зазначити, що суттєва додаткова економія в окремих категоріях витрат полягає в аналізі ринкових цін з метою формування справедливої очікуваної вартості. Зокрема, на централізованій закупівлі металопродукції попередні бюджетні ціни було скориговано на 9,8% (або на 24,7 млн грн) ще до оголошення процедур, і майже всі тендери пройшли успішно.

Нагадаємо, що Укрзалізниця вдосконалила моніторинг наявних ресурсів, балансу законтрактованих залишків та актуальних цін на ринку.

Укрзалізниця 17 червня провела чергові три конкурсні відбори постачальників дизельного пального для потреб залізничної галузі за рамковою угодою, за підсумками яких компанія змогла купити 9 тис. тонн пального за ціною нижче від оптової середньоринкової.


За підсумками проведених відборів загальна економія складе 28,5 млн грн від очікуваної початкової ціни. Цьому сприяли висока конкуренція, застосування формульного ціноутворення та врахування коливань котирувань Platts.

«Загалом за вказаною рамковою угодою вже пройшло 11 відборів лише за два місяці, на кожен з яких за стандартними тендерними процедурами потрібно від 75 до 90 діб. Отже, Укрзалізниця заощаджує не тільки гроші, а й час і ресурси та закуповує пальне невеликими партіями, що дозволяє оптимізувати грошовий потік. Оновленій команді закупівельників Укрзалізниці, під керівництвом Сергія Довгаленка, менш ніж за рік вдалося вибудувати ефективну систему закупівель та вже сьогодні ми маємо значні результати — констатував в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.

Нагадаємо, що Укрзалізниця 22 квітня 2020 року уклала рамкову угоду з усіма 12 постачальниками дизельного пального, які долучилися до тендерного процесу.

Перед проведенням цих відборів відбулась онлайн-зустріч з учасниками рамкової угоди, де були обговорені перші висновки та існуючі питання щодо графіків оголошення відборів та обсягів постачання на один відбір.

Як підкреслював Іван Юрик, вказана рамкова угода є унікальним прикладом для України. Її механізм, побудований на застосуванні котирувань Platts, дозволить Укрзалізниці отримувати справедливу ціну при коливаннях світових цін на нафтопродукти та, як наслідок, закуповувати дизельне пальне максимально вигідно й прозоро. При цьому широке коло постачальників унеможливлює встановлення монополії на поставку. Наразі Укрзалізниця продовжує роботу над поліпшенням зручності роботи для постачальників щодо ритмічності відвантаження.

© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту