Новини » 19 Червня 2020

Укрзалізниця, продовжуючи поступове відновлення курсування приміських поїздів, призначила рейси ще 50 приміських поїздів, які курсуватимуть по території країни.


Так, з 23 червня розпочнеться курсування ще 27 приміських поїздів по регіональній філії «Південно-Західна залізниця» та з 24 червня — 23 поїздів по філії «Південна залізниця».

На сьогодні по території України курсує 553 приміські поїзди. З урахуванням вищевказаних поїздів 24 червня їх кількість складе 603 поїзди.

Укрзалізниця вкотре закликає пасажирів бути свідомими та виконувати рекомендації під час проїзду залізничним транспортом. Зокрема, дотримуватися соціальної дистанції, вдягати маску, а в разі виявлення симптомів гострої респіраторної хвороби залишатися вдома. На час дії карантинних обмежень у кожному приміському поїзді буде знаходитися провідник, який слідкуватиме за дотриманням цих норм.

Нагадаємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2020 №392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів» призначення приміських поїздів здійснюється відповідно до прийнятих рішень регіональних комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій по кожній області окремо.

У разі прийняття в подальшому відповідних рішень регіональними комісіями з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій обласних державних адміністрацій призначення приміських поїздів буде продовжуватися.

З розкладом додаткових електропоїздів можна ознайомитись на вебсайтах регіональних філій Укрзалізниці.

Панютинський вагоноремонтний завод стане флагманом та базовим підприємством для ремонту й будівництва вантажних вагонів. Про його закриття не йдеться, — повідомив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик під час візиту на завод.

За словами керівника компанії̈, наразі на ринку вантажних вагонів спостерігається профіцит рухомого складу, зокрема за рахунок збільшення приватного парку, тому Укрзалізниця не планує нарощувати їх будівництво, а сконцентрується на ремонтах. «У ході реформи вагонного господарства Укрзалізниця не планує закривати вагонобудівні заводи, а навпаки – запропонує концепцію їх розвитку й спеціалізації. Панютинський завод стане базовим для ремонту й будівництва вагонів. Підприємство отримуватиме замовлення не лише від Укрзалізниці, а й від приватних власників рухомого складу», — зазначив Іван Юрик.

Крім того, на думку керівника товариства, Уряд має підсилити вимоги до вікових показників та технічного стану вагонів, які використовуються на залізничній̆ мережі України. «Це питання опрацьовується з Мінінфраструктури. Наразі приватні компанії̈ використовують вантажні вагони, які перебувають у дуже поганому технічному стані.  Ми маємо заборонити експлуатацію таких вагонів, адже це безпека руху. Тим самим ми зможемо збільшити попит на виготовлення нових вагонів та ремонти», — зазначив керівник Укрзалізниці.

Новий керівник ПрАТ «Київський електровагоноремонтний завод» приступив до виконання своїх посадових обов’язків. Рішення про зміну керівника прийняла 17 червня 2020 року наглядова рада заводу у результаті виявлення численних порушень у звіті екс-керівництва за перший квартал 2020 року.

Зокрема, завод перевищив на 7 млн грн планові витрати на закупівлю запчастин для ремонту електропоїздів. При цьому вартість комплектуючих цьогоріч не зростала, а за деякими позиціями ціни навіть знизилися. Крім того, численні порушення у діяльності КЕВРЗ виявила раніше Державна аудиторська служба України.

Зміна керівника ПрАТ «КЕВРЗ» зареєстрована в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Нагадаємо, 18 червня на завод не було допущено члена наглядової ради Укрзалізниці для представлення колективу нового керівника. Цей факт був зафіксований правоохоронними органами.

Наразі новий керівник підприємства Роман Желізняк ознайомлюється зі станом справ заводу та вже найближчим часом має представити концепцію його розвитку. Зокрема, перед керівником поставлене завдання збільшити обсяги господарської діяльності та підвищити рівень заробітної плати працівників, зберегти робочі місця, підвищити фінансову ефективність заводу та припинити зловживання у господарської діяльності.

Для недопущення розкрадання майна заводу, збереження документації, за наявного корпоративного конфлікту, була забезпечена охорона території залученою ліцензованою охоронною компанією та воєнізованою охороною Укрзалізниці.

Крім того, Укрзалізниця має намір звернутися до Державної аудиторської служби України для проведення повторного комплексного аудиту цього підрозділу компанії.

Нагадаємо, що Служба безпеки України підозрює колишніх керівників заводу у зловживаннях під час закупівлі запчастин для рухомого складу.

Довідково: Роман Желізняк має залізничну освіту – закінчив Українську державну академію залізничного транспорту. Працює у залізничній галузі з 2004 року. Останнє місце роботи - начальник ВСП «Черкаський колійний ремонтно-механічний завод» філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин».

© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту