Новини » 2 Червня 2020

Укрзалізниця вивчає можливість залучення інвесторів для реформування відомчих лікарень, підвищення рівня медичного обслуговування, забезпечення лікарень сучасним обладнанням та підвищення рівня заробітної плати персоналу. Про це йшлося під час презентації реформи Львівської клінічної лікарні на залізничному транспорті, яка входить у структуру філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця».


За словами виконавчого директора філії Наталії Білинської, одним з перших завдань реформи є зміна культури та якості страхування працівників.

«Залізничники, яких понад 250 тисяч, нарешті мають отримати належні медичні послуги в рамках своєї страховки. Це можливо забезпечити шляхом проведення конкурентних тендерних торгів на майданчику Prozorro із залученням до відбору найуспішніших страховиків», — повідомила вона.

Другою важливою задачею реформи згідно із стратегією Укрзалізниці є обладнання лікарень сучасною медичною технікою. Наразі держава через складні економічні умови не може цього зробити, тому буде проведений пошук інвесторів, що дозволить зберегти персонал медзакладів та підвищити якість обслуговування, пояснює Наталія Білинська.

Важливим фактором подальшої роботи відомчих лікарень є коригування заробітної плати медичних працівників до рівня заробітних плат приватних лікарень, чому також значно допоможе залучення інвестицій з одного боку та оновлена система страхування залізничників з іншого.


Довідково

Філія «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» надає медичні послуги залізничникам, членам їхніх родин, пасажирам залізничного транспорту та всім громадянам України. До складу філій входять 8 клінічних лікарень у Києві, Харкові, Одесі, Львові, Дніпрі. Наразі збитковість цих медичних закладів сягає понад 800 млн гривень на рік.

Упродовж 1 червня — першого дня після відновлення залізничних пасажирських перевезень — послугами Укрзалізниці скористалися 5,8 тис. пасажирів нічних та швидкісних поїздів. Про це повідомив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.

 

«Укрзалізниця за 1 червня перевезла майже 6 тисяч пасажирів, а середня населеність пасажирських поїздів у цей день склала 80%. Це гарний новий старт, ми дуже раді, що курсування відновлено і пасажири до нас так швидко повертаються. До речі, від початку відновлення продажу проїзних документів уже придбано понад 100 тис. квитків, з них лише 1 червня — близько 34 тисяч», — розповів Іван Юрик.

Він також нагадав, що для зручності пасажирів з 1 червня квитки на низку поїздів можна придбати за 90 діб до дати відправлення: «Ми взяли гарний темп: уже розпочався попередній продаж проїзних документів на 90 діб на 28 пар пасажирських поїздів».

Для відновлення курсування пасажирських поїздів Укрзалізниця врахувала всі рекомендації МОЗ. Наразі у пасажирських вагонах, які прямують до регіонів, де ще не послаблено карантин, реалізовуватиметься 50% місць, тобто в одному купе перебуватиме не більше двох осіб. Щодо плацкартних вагонів: у продажу будуть наявні квитки на два місця в плацкарті з чотирьох зліва та на одне бокове місце.

Поїзди проходять посилену дезінфекційну обробку перед та після рейсу. Також посилено обробку постільної білизни під час прання.

Провідники щогодини під час рейсу проводять прибирання: миють санвузли, підлогу в салоні вагона, протирають поручні, дверні ручки, кнопки тощо. У кожному вагоні встановлено санітайзер, яким можуть користуватися пасажири.

У вагонах розміщені рекомендаційні наліпки щодо правил особистої гігієни в умовах карантину. Поїзні бригади забезпечені засобами індивідуального захисту, пройшли відповідні інструктажі та медогляд.

Також збільшено періодичність прибирання та дезінфекції приміщень на залізничних вокзалах, де перебувають пасажири. Біля залізничних кас нанесено розмітку для дотримання соціальної дистанції.

Для посадки в поїзд пасажири обов`язково повинні вдягти захисну маску, а також пройти температурний скринінг при вході на вокзал та при посадці до вагона. З огляду на заходи безпеки пасажирам рекомендовано якнайменше пересуватися по вагонах. Тимчасово у поїздах не пропонуватимуться напої та кондитерські вироби. А окріп за потреби надаватиметься пасажирам у власний посуд.

© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту