Новини » 29 Червня 2020

АТ «Укрзалізниця» готується до перевезення зерна нового врожаю у 2020/21 маркетинговому році. Із прогнозованих аналітиками  майже 70 млн тонн урожаю зернових, залізничним транспортом компанія готова перевезти 60% експорту, який очікується на рівні 33 млн тонн.

 

Основними напрямками перевезень зернових залізничним транспортом у наступному маркетинговому році, як і в попередньому сезоні, залишаться перевезення через порти. Саме від їх пропускної та переробної здатності, а також від якісного планування перевезень залежить обсяг перевезень та обіг зерновозів.

З метою збільшення обсягів перевезень зернових вантажів та підвищення ефективності використання залізничного рухомого складу, на сьогодні відкрито для навантаження зерна маршрутами 209 станцій. Маршрутні відправки, які були затребувані минулого сезону, виявилися ефективним інструментом для швидкої доставки вантажу та мінімізації витрат Укрзалізниці. Особливо  вони вигідні для компаній що володіють як елеваторами в пунктах навантаження так і переробними комплексами в портах. Учасникам ринку компанія  пропонуватиме різні інструменти: графікові вантажні та маршрутні перевезення, ступінчасті маршрути та повагонні відправки.

«Цього року ажіотажу навколо зерновозів на ринку не повинно бути, оскільки на ринку їх профіцит. З урахуванням переробної здатності  портів достатньо 13 тисяч зерновозів, а їх наразі в Україні майже 30 тисяч. У приватних власників зерновозів більше, ніж у компанії, Укрзалізниця не є монополістом у цьому сегменті»,  –  наголосив на зустрічі із учасниками зернового ринку та бізнес-асоціаціями директор департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Андрій Мірошніков.

Він підкреслив, що інфраструктурні можливості дозволяють вивантажувати 1800  зерновозів за добу, а навантажувати 2400-3000. Такий дисбаланс призводить до накопичення вантажів на підходах до портів. Тому необхідно навантажувати рівно стільки вагонів, скільки можна вивантажити, щоб зерновози не скупчувалися у портах і на під’їзних коліях. «Зайвий парк заважає переміщенню рухомого складу і порушує технологію перевезень. Потрібно не збільшувати парк, а удосконалювати провізну та пропускну здатність портів, клієнтам підвищити якість планування», –  зазначив Андрій Мірошніков.

Директор департаменту нагадав, що Укрзалізниця пропонує клієнтам новий інструмент  – укладати довгострокові договори на термін від 9 до 12 місяців. Перевезення за довгостроковими контрактами розпочнуться з липня. Мінімальний обсяг замовлення – це 200 зерновозів, а загальний пул, що задіяний у цьому пілотному проєкті, – 3300 відправлень на місяць. Наразі на липень вже заброньовано 80% зерновозів із парку, що виділено на даний проєкт.  Чим довший буде термін замовлення послуги перевезень, тим нижчою та вигіднішою буде ціна за користування вагонами Укрзалізниці.

У 2019/2020 маркетинговому році Укрзалізниця очікує перевезти 36,5 млн тонн зерна і продуктів помелу, що майже на рівні обсягів попереднього сезону.

Укрзалізниця — надійний партнер проєкту Президента України «Велике будівництво». Перевізник забезпечує стале та безперебійне перевезення необхідних матеріалів для будівельної галузі, зокрема для відновлення та будівництва доріг. Так, за 5 місяців цього року перевезено майже 15 млн тонн мінерально-будівельних матеріалів. Про це повідомив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.


За словами керівника компанії, цьогоріч мінерально-будівельних матеріалів перевезено на 6% більше, ніж за аналогічний період минулого року. «Разом з Укравтодором ми вибудували логістику, яка дозволяє вчасно та за найкоротшими маршрутами підвозити необхідні матеріали для будівництва та ремонту автошляхів. Так, за згаданий період залізницею доправлено понад 7 млн тонн щебеню, що на 18,9% або на 1,1 млн тонн більше аналогічного періоду минулого року», — зазначив Іван Юрик.

Крім того, перевезено майже 1,3 млн тонн гранітного та кам’яного відсіву, що на 40,3% більше, ніж за 5 місяців минулого року. Для розвитку та ремонту залізничної інфраструктури на 12,2% зросли обсяги перевезень баласту до 0,6 млн тонн.

Також Укрзалізниця продовжує видобуток щебеню та копалин на власних потужностях гранітних кар’єрів. У січні-травні 2020 року Укрзалізниця відвантажила клієнтам 1,1 млн тонн продукції, з якої 1,05 млн тонн щебеню.

Укрзалізниця увійшла до шорт-листа кращих проєктів року з державних закупівель в найпрестижнішому європейському конкурсі «CIPS Excellence in Procurement Awards» британського інституту закупівель та управління постачання (CIPS) із проєктом трансформації закупівель пального на базі категорійного менеджменту.


Велике конкурсне журі, що складалося з провідних британських та європейських експертів, відзначило успішну трансформацію найвитратнішої категорії закупівель Укрзалізниці (понад 300 млн доларів США на рік) за найкращими професійними стандартами.

В рамках проєкту із закупівлі дизельного пального з серпня 2019 року застарілі методи закупівель компанії трансформувались у відповідності до еталонних стандартів CIPS Corporate Excellence, у результаті чого конкуренція зросла з 3-4 до 8-12 учасників на тендер, маржа постачальників постійно знижувалася, а Укрзалізниця вже 9 місяців поспіль закуповує пальне нижче рівня гуртового ринку. За весь період трансформації компанія вже заощадила 7,9 млн доларів США і має на меті досягти економії понад 11 млн доларів протягом календарного 2020 року.

«Реформування системи закупівель Укрзалізниці – один із пріоритетів нашої роботи. За короткий термін нам вже вдалося досягнути певних результатів, які відзначають наші міжнародні партнери. Попереду ще багато роботи, і я впевнений, що в нашій компанії буде вибудований сучасний, прозорий процес закупівель за кращими світовими зразками», — наголосив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.

Фінал конкурсу пройде 16 вересня, коли проєкт Укрзалізниці змагатиметься з шістьма іншими від таких відомих державних установ, як Home Office, Ministry of Defence та NHS. йдеться про проекти Міністерства внутрішніх справ Великобританії із закупівель для створення центру утримання нелегальних мігрантів у Гатвіку та договірного розміщення, Міністерства оборони цієї ж країни із закупівель для виправлення проблем інформаційної мережі та проект із закупівель NHS England та NHS Improvement для застосування нової концепції в середовищі державних закупівель, що підтримують ліквідацію гепатиту С.

«Сам факт участі у конкурсі — це досягнення команд спеціалістів департаментів планування, категорійного менеджменту та колективу філії «Центр забезпечення виробництва». Ця робота почалась ще у 2018 році з першими контрактами з формульним ціноутворенням, але до остаточного успіху нас чекає ще дуже багато роботи», — додав директор з питань закупівель АТ «Укрзалізниця» Сергій Довгаленко.

Нагадаємо, що Укрзалізниця очікує на отримання корпоративної сертифікації CIPS.

© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту