Новини » 3 Червня 2020

В управлінні регіональної філії «Одеська залізниця» залізничники разом з представниками портів, портових терміналів та стивідорних компаній обговорили проблемні питання щодо налагодження механізму взаємодії у сфері залізничних вантажних перевезень та вирішення ключових питань розвитку.


«Щоб підвищити ефективність, насамперед ми маємо створити умови, за яких ви — наші партнери — почуватимете себе та розвиватимете свій бізнес комфортно. Тому ми готові обговорювати та вникати в усі деталі. На перший погляд це дрібниці, але ми розуміємо, що за цим стоять ваші зарплати, працівники, податки та багато іншого. Тому ми готові до діалогу та хочемо разом із вами змін», — звернувся до присутніх у своєму вступному слові в.о члена правління АТ «Укрзалізниця» Роман Веприцький, додавши, що всі заходи, які зараз запроваджуються на залізниці, нарешті дозволять стати більш гнучкими до партнерів. «Тому наша ціль та цінність таких зустрічей — це більш швидке реагування та відпрацювання питань у режимі «step by step», — додав він.

За словами Романа Веприцького, одним із важливих питань взаємодії у сфері залізничних вантажних перевезень, які потребують уваги, є питання інфраструктури.

«Наразі галузь переживає шлях розвитку в деяких напрямках, які розпочинаємо глобально вивчати. Насамперед це питання інфраструктури, адже ми бачимо, що проблема є. Окремий напрямок, який зараз активно розвивається, — це контейнерні перевезення, також не менш важливий — оновлення вагонного парку. Ці точки були вибрані невипадково, оскільки ми впевнені, що це не лише значно покращить роботу портів, а й змінить ситуацію на інших дорогах, адже все працює як єдиний механізм», — наголосив Роман Веприцький.

«Відлагодити комунікацію, визначити точки покращення, зрозуміти проблемні місця та більш якісно вступити в діалог із партнерами. Ось наша ціль», — додав він.

У свою чергу директор регіональної філії «Одеська залізниця» Сергій Нікулін, відповідаючи на питання щодо збільшення пропускної спроможності, окреслив ситуацію щодо однієї з ключових ділянок у напрямку портів — стану першого етапу реалізації проекту електрифікації дільниці Долинська — Миколаїв — Колосівка, зазначивши, що на сьогодні 98% земельних ділянок уже на стадії оформлення.

«Фактично це означає, що оформлення земельних ділянок на стадії завершення. Після чого Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) буде проведено тендер для будівництва і розпочнеться реалізація проєкту», — сказав він, додавши, що за сприятливих умов це може відбутися вже ближче до кінця цього року.

«Рухаємося в цьому напрямку. Реалізація проєкту не лише дозволить значно збільшити пропуск вантажів у напрямку портів, але й зменшить експлуатаційні витрати та позитивно вплине на екологію регіону», — зазначив очільник філії.

Також під час зустрічі була представлена презентація виробничого підрозділу Дирекції залізничних перевезень з організації взаємодії портів та припортових станцій філії. На ній було представлено основні показники роботи припортових станцій за 4 місяці 2020 року, проблемні питання при обробці вантажів, пропускної спроможності на припортових станціях та заходи, які вживаються щодо їх усунення. Зокрема, щодо прискорення обігу вагонів, скорочення часу їх перебування під вантажними операціями на під’їзних коліях морських портів та ін.

«Питання обговорення організацій своєчасного обміну інформацією між усіма учасниками перевізного процесу, безперечно, призведе до покращення якості перевізного процесу та зможе зняти навантаження на інфраструктуру», — зазначив начальник виробничого підрозділу «Дирекція залізничних перевезень з організації взаємодії портів та припортових станцій» Андрій Киман.

 

Довідково

До складу Дирекції входять 9 станцій: Одеса-Порт, Чорноморськ-Порт, Берегова, Ізмаїл, Миколаїв-Вантажний, Херсон, Херсон-Порт, Жовтнева, Прибузька. Вони обслуговують 7 філій Адміністрації морських портів України: ДП «Морський торговельний порт «Южний», ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт», ДП «СК «Ольвія», Одеська філія ДП «АМПУ», Миколаївська філія ДП «АМПУ», Херсонська філія ДП «АМПУ», Чорноморська філія ДП «АМПУ». Окрім портів, перевалку вантажів з залізничного транспорту на морський здійснюють ряд підприємств: ТОВ «МСП «Ніка-Тера», ТОВ «Саншайн Термінал», СП ТОВ «Трансбалктермінал», ТОВ «Укрелеваторпром», ТОВ «Бруклін-Київ Порт», ТОВ «МЕТАЛЗЮКРАЙН КОРП ЛТД», ТОВ «Миколаївський глиноземний завод», ТОВ «Компанія «ЄВТ», ТОВ «Аскет Шиппінг», ТОВ «Олімпекс Купе Інтернейшнл» та інші перевалочні комплекси.

Укрзалізниця оголосила декілька тендерів на прогнозну потребу до кінця 2022 року, зокрема на закупівлю суцільнокатаних коліс та чорнових бандажів.


Укрзалізниця впроваджує практику довгострокових договорів на критичну продукцію, зокрема, колеса, бандажі та тормозні колодки, у зв'язку з чим і були оголошені вказані тендери на прогнозну потребу до кінця 2022 року. Відповідна інформація міститься в описі предмету закупівлі на майданчику Prozorro.

Щодо орієнтовної суми закупівлі, то вона формується за стандартною методикою на базі комерційних пропозицій, останніх цін та інформації з ринку (зокрема, аналогічних тендерів на порталах державних закупівель Білорусі та Росії). Очікувана вартість не є сумою кінцевого контракту, вона змінюється в процесі аукціону, а потім завжди перевіряється на момент видачі замовлень на постачання та корегується в разі необхідності. Лише протягом 2020 року Укрзалізниця уклала додаткові угоди на зменшення цін по існуючих договорах більш ніж на 200 мільйонів гривень.

Те ж саме стосується обсягів закупівлі. Замовлення на постачання видаються відповідно до рівня запасів та планування фінансових ресурсів, отже, Укрзалізниця не замовляє товари, на які немає наявної потреби чи заздалегідь запланованих коштів.

Разом з тим підкреслюємо, що будь-яка закупівля стратегічно необхідних частин викликана виключно потребою забезпечити безперебійний та безпечний процес залізничних перевезень і ні в якому разі не має на меті «підтримати» ту чи іншу компанію чи особу.

Вкотре закликаємо представників ЗМІ звертатися за роз’ясненнями до Укрзалізниці та не поширювати неперевірену інформацію.

Упродовж карантину Укрзалізниця повернула пасажирам майже 130 млн грн за квитки на поїзди, що були скасовані через запровадження карантину. Робота з повернення коштів за невикористані квитки триває.


Загалом пасажири повернули кошти за 617,3 тис. квитків, з яких 401,6 тис. — через інтернет та понад 215,7 тис. — через залізничні каси. В Укрзалізниці очікують на повернення ще 126,7 тис. невикористаних квитків.

Укрзалізниця повертає пасажирам 100% вартості проїзних документів на всі поїзди, що були скасовані у зв’язку з запровадженням карантинних обмежень.

Якщо квиток був придбаний через інтернет, його можна повернути через особистий кабінет онлайн-сервісів. Кошти будуть перераховані впродовж 30 діб на банківську картку, з якої проводилася оплата поїздки.

Квитки, придбані через інтернет на поїзди, дата відправлення яких уже минула, повертаються через претензійні відділи. Для цього пасажиру потрібно роздрукувати квиток та звернутись із ним до такого відділу. Зокрема, вони знаходяться на залізничних вокзалах станції Київ-Пасажирський, Дніпро, Львів, Одеса-Головна, Харків-Пасажирський та Лиман.  

Якщо квиток купувався або був роздрукований у касі, його можна повернути у будь-якій залізничній касі України. Для цього пасажиру потрібно мати оригінал квитка та документ, що посвідчує особу (паспорт, водійське посвідчення, закордонний паспорт тощо).

© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту