Новини » 4 Червня 2020

Укрзалізниця призначила курсування 5 регіональних поїздів на період з 5 по 9 червня для додаткових перевезень пасажирів напередодні та після Дня Святої Трійці.


Так, на вказаний період призначено щоденне курсування регіональних поїздів: №864/866 сполученням Неданчичі, Чернігів — Київ-Волинський; №884/883 Фастів — Зернове — Київ-Волинський; №888/887 Київ-Волинський — Ворожба — Фастів; №896/895 Київ-Волинський — Конотоп, Шостка — Київ-Волинський. Також на 8 червня призначене курсування регіонального поїзда №880/882 Київ-Волинський — Славутич — Фастів. Квитки на зазначені поїзди реалізовуватимуться на 50% місць.

Нагадаємо, що під час проїзду залізничним транспортом потрібно перебувати на вокзалах, платформах та поїздах виключно в захисних масках, користуватися санітайзерами для рук, дотримуватися соціальної дистанції — не менше 1,5 м, у разі виявлення симптомів гострої респіраторної хвороби залишатися вдома.

У разі збільшення попиту Укрзалізниця готова призначати ще поїзди в напрямках, де послаблені карантинні заходи, але закликає пасажирів бути свідомими та виконувати рекомендації під час проїзду залізничним транспортом, адже лише свідоме ставлення та неухильне дотримання рекомендацій МОЗ гарантуватиме безпеку проїзду залізницею

Укрзалізниця здивована рекомендаціями, про які у своїй публікації 28 травня повідомив Антимонопольний комітет України. Рекомендації АМКУ були надані без запрошення Укрзалізниці для надання своїх зауважень, пропозицій та пояснень, а тому вважаємо, що позиція комітету є однобічною й ґрунтується виключно на упередженій позиції заявника.

 

Зокрема, викликає подив інформація про те, що Укрзалізниця створює нерівні умови перевезення вантажів внаслідок запровадження послуги перевезення вантажів за розкладом руху маршрутних поїздів.

Користуючись нагодою, Укрзалізниця вкотре запевняє своїх клієнтів, що послуга перевезення вантажів за розкладом руху маршрутних поїздів жодним чином не впливає та не може впливати на нормативні строки доставки вантажів.

Так, наприклад, обсяги перевезення експортної залізної руди починаючи з серпня 2019 року постійно збільшувалися порівняно з попередніми місяцями та перевищили показники двох попередніх років. Обсяги перевезень у грудні перевищують обсяги перевезень у листопаді на 7,7%, у серпні — на 20%, у грудні минулого року — на 56%.

Також звертаємо увагу на те, що труднощі транспортування готової продукції до пунктів призначення, до морських портів, які виникли протягом жовтня-листопада 2019 року, відбулись не внаслідок невиконання Укрзалізницею своїх зобов’язань, а внаслідок залишення портових потужностей з перевалки руди на незмінному рівні, а тому одержувачі були не в змозі забезпечити своєчасне вивантаження вантажів з усіх поїздів, що надходять на їх адресу.

Крім того, Укрзалізниця з метою недопущення скупчення поїздів на коліях припортових станцій та на підходах до станцій змушена було обмежувати їх рух, що вплинуло на терміни доставки вантажів.

Укрзалізниця в черговий раз закликає всі причетні органи державної влади, бізнес та фахівців до широкого обговорення нагальних проблем та пошуку ефективного компромісу в питанні вантажних перевезень.

За підсумками роботи у І кварталі 2020 року Укрзалізниця виплатила понад 11 млн грн за незбережені під час перевезення вантажі — це на 4 млн грн більше, ніж за відповідний період минулого року. А за 2019 рік відповідні збитки компанії склали понад 35 млн грн. Про це, зокрема, йшлося на нараді 2 червня з учасниками ринку, представниками бізнес-асоціацій та Національної поліції щодо незабезпечення збереженості вантажів та розукомплектування залізничного рухомого складу.

 

Серед вантажів, які сьогодні найчастіше розкрадають на залізничному транспорті, — вугілля, чорні метали, металобрухт, інші непродовольчі вантажі та зерно. Найбільш напружені криміногенні дільниці — на сході країни: станції та дільниці Донецької, Придніпровської, Південної та Одеської залізниць. При цьому, як зауважили представники Укрзалізниці, останнім часом залізничникам дедалі складніше доводити факти розкрадання вантажів та взаємодіяти з правоохоронцями. Так, за 3 місяці 2020 року за матеріалами, переданими в поліцію, Укрзалізниця отримала лише 27 % відповідей. Тож потрібна більш ефективна взаємодія з поліцією, щоб виявляти місця розкрадання вантажів та притягувати правопорушників до відповідальності.

За словами в.о. члена правління АТ «Укрзалізниця» Романа Веприцького, до розв’язання проблеми незбереження вантажів потрібен комплексний підхід. Зокрема, чіткі злагоджені дії працівників відповідальних підрозділів Укрзалізниці, зокрема воєнізованої охорони та представників департаменту управління рухом, а також активне сприяння клієнтів та правоохоронців. Він зауважив, що спільно з вантажовідправниками необхідно надалі виявляти місця, де систематично спостерігаються ознаки розкрадання вантажів, та посилити роботу з охорони вантажів саме на цих напрямках. Для оперативного реагування Укрзалізниця також просить обов’язково повідомляти про такі випадки на гарячу лінію компанії та наголошує, що звільнятиме працівників, причетних до цих злочинів.

«Збереження вантажів — один з головних якісних показників роботи перевізника. Для його поліпшення ми повинні працювати за двома напрямками, перший з яких — це профілактика та реагування, а другий — страхування вантажів. На наш погляд, це найбільш цивілізований інструмент розв’язання проблеми. Потрібно вивчити, як інші країни застосовують цей механізм, і розглянути можливість використання такої практики у нас», — зазначив Роман Веприцький.

Окрім цього, учасники наради обговорили заходи щодо попередження розукомплектування вантажних вагонів під час перевезення вантажів, через що Укрзалізниця також зазнає фінансових втрат. Так, за 2019 рік виявлено близько 11 тис. таких випадків на суму 128,9 млн грн. Для запобігання прихованому розкраданню вантажів Укрзалізниця, зокрема, здійснює модернізацію вагонів, а також планує запровадити більш жорстку відповідальність за відправлення розукомплектованих вагонів.

Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» АТ «Укрзалізниця» уклала додаткову угоду на 4 місяці з ТОВ «Вог Кафе» щодо надання послуг харчування у швидкісних поїздах «Інтерсіті+». Відповідно до нової угоди винагороду, яку платить «Вог Кафе» Укрзалізниці, збільшено втричі.


Так, упродовж чотирьох місяців Укрзалізниця отримуватиме від контрагента 4,25 млн грн з ПДВ на місяць. Раніше сума винагороди складала понад 1,3 млн грн на міс. Крім цього, винагорода, яку відтепер отримуватиме Укрзалізниця, є більшою, ніж запропонувала одна з компаній, яка не мала досвіду надання аналогічних послуг, на відборі, що був скасований.

Укрзалізниця вже найближчим часом оголосить новий конкурс з відбору контрагента для організації харчування у швидкісних поїздах.

Зокрема, у кваліфікаційних критеріях до потенційних учасників Укрзалізниця врахує наявність кваліфікованого персоналу, відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. Також потенційні учасники повинні мати досвід одночасного надання таких послуг для великої кількості осіб. Аукціон буде проведено без обмежень кількості раундів.

Як повідомлялося, Укрзалізниця звільнила керівництво УЗШК за непрозоре проведення конкурсу з харчування у швидкісних поїздах.

© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту