Новини » 9 Червня 2020

Укрзалізниця офіційно опублікувала текст нового договору на перевезення вантажівВін буде введений в дію з 1 липня 2020 року.


Новий договір доопрацьований у тісній співпраці з представниками бізнесу та їх об’єднаннями, причетними органами державної влади.

Нагадаємо, що публічне обговорення умов співпраці з замовниками послуг вантажних перевезень було розпочато ще у квітні 2019 року. За цей час організовано низку зустрічей із замовниками послуг вантажоперевезень, їх об’єднань та контролюючими органами.

Кінцевий варіант договору максимально відповідає інтересам усіх учасників перевізного процесу. З його текстом можна ознайомитися тут. (Редакція договору, оприлюднена 31 травня, замінить редакцію договору від 25 лютого та вступить в дію 1 липня 2020 року).

Укрзалізниця продовжує підтримку цифровізації в державі та проєкт «Дія. Так, користувачі «Дії» можуть пред‘являти електронні ID-картку або закордонний біометричний паспорт при посадці у поїзд.


Україна — перша держава у світі, де можна користуватися цифровими паспортами без паперових чи пластикових аналогів. Їх юридична сила визначена Постановою КМУ: bit.ly/2xsaL9h

Наразі в застосунку «Дія» доступні цифрові посвідчення водія, ID-картка та закордонний біометричний паспорт.

Паспорт у застосунку буде доступним офлайн, але важливим фактором при звірці даних є дата останнього оновлення документа.

Цифровий документ не вважається чинним у разі відсутності фото або технічних проблем. Пасажиру необхідно буде пред’явити звичайний документ, що посвідчує особу.

Крім того, не можна використовувати скріншот паспорта з «Дії».

Нагадаємо, при посадці у поїзд пасажир повинен мати квиток і документ, що посвідчує особу. Це може бути паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний паспорт України, службовий паспорт України, посвідчення особи моряка, посвідчення члена екіпажу, посвідчення особи на повернення в Україну, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідчення водія, посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон та інші, які передбачені правилами.

Проєкт «Дія» був презентований 6 лютого 2020 року за участі президента України Володимира Зеленського.

Борг КП «Київпастранс» перед АТ «Укрзалізниця» за ремонт рухомого складу міської електрички та використання інфраструктури становить понад 6 млн грн.


Зокрема, Укрзалізниця не отримала понад 3 млн грн за ремонт електропоїздів у 2019 році та ще понад 3,2 млн грн за використання інфраструктури в грудні 2019 — січні 2020 року.

Крім того, угода на ремонт поїздів «Міської електрички» між Укрзалізницею та Київпастрансом була підписана 24 квітня 2020 року, а перший поїзд надано для виконання ремонту лише 28 травня.

Зазначимо, що після технічного огляду електропоїздів міської електрички було виявлено ряд несправностей, які потребують значного часу для усунення.

Укрзалізниця закликає Київпастранс не розповсюджувати недостовірну інформацію та виплатити борг для здійснення своєчасного ремонту рухомого складу й належного обслуговування інфраструктури, по якій курсує міська електричка.

Нагадаємо, що у 2012 році на баланс КП «Київпастранс» для міської електрички було передано 10 електропоїздів.

© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту