Новини » Вересень 2020

Володимир Жмак висловив сподівання, що вантажовідправники позитивно оцінять нову формулу, яка враховуватиме тариф за тонну на кілометр із застосуванням коефіцієнтів, що базуються на обсягах перевезень. «Думаю, вантажовідправникам буде цікавіше заплатити, образно, на 5 грн більше, але доставляти вантажі швидше. Шляхом прискорення обігу вони зароблять більше, тому я хочу збалансувати тариф і швидкість доставки», — розповів Володимир Жмак.

Поділ вантажів на тарифні класи Володимир Жмак назвав пережитком і висловив упевненість у тому, що економічного обґрунтування для диференціації вантажів немає: «Літак везе вантаж незалежно від того, що це таке. Він за однакову ціну привезе вам тонну цвяхів і тонну смартфонів. Чому УЗ має диференціювати вантажі?»

Щоб уникнути будь-яких перекручувань та інформаційних війн із промисловими групами до завершення роботи над формулою, керівник Укрзалізниці поки що не повідомив деталі, втім, наголосив: «Я збираюся показати їм вигоди від того, що їхні вантажі поїдуть швидше. Тому я починаю не з тарифів, а знизу, з оптимізації руху».

До всіх зловживань має бути нульова толерантність, навіть до побутових крадіжок. Таку думку висловив голова правління АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак в інтерв’ю «Економічній правді».

За словами керівника Укрзалізниці, боротьба з корупцією — це одне із завдань, яке поставила наглядова рада. «Боротьбу з нею потрібно починати зі знищення передумов. Одна з них — дефіцит локомотивів, який я хочу ліквідувати. Не буде дефіциту — не буде зловживань», — наголосив Володимир Жмак.

Зі зловживаннями та крадіжками, у тому числі пального на перегонах і станціях, Володимир Жмак планує боротися відкрито. Він висловив упевненість, що покарання має бути публічним.

Для запобігання крадіжкам пального планується запровадити інтерактивну карту руху. «Зараз одне із завдань, яке я поставив, — оснастити всі потяги GPS, щоб ми розуміли, де вони. Ми впровадимо інтерактивну карту руху, і я, сидячи в кабінеті, на екрані все бачитиму», — розповів Володимир Жмак

Укрзалізниця знаходиться поза політикою та не має використовуватися в інтересах окремих осіб або групи осіб. Укрзалізниця – компанія, основною метою діяльності якої є забезпечення належного процесу перевезення пасажирів та вантажів.


  Щодо так званої «італійської забастовки», яка відбулася сьогодні у місті Кривий Ріг. Ми офіційно повідомляємо, що інформація, яка розповсюджується у ЗМІ, не відповідає дійсності. За весь день так званої «забастовки» наявно лише сім випадків неприйняття локомотивів машиністами.
    Задля забезпечення належного руху та після здійснення належного огляду даних локомотивів на предмет їх справності й усунення дрібних зауважень, вони були прийняті іншими бригадами Придніпровської регіональної філії.
     І, можливо, це засмучує окремих осіб, але ми їдемо.

З початку 2020 року в межах регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» зафіксовано 22 випадки пошкодження інфраструктури залізничних переїздів автотранспортом, що перетинав колії з порушенням правил дорожнього руху. 

Зокрема, автомобілями було пошкоджено 20 основних шлагбаумів та 25 огороджувальних стовпчиків. Збитки магістралі з урахуванням витрат на відновлення склали 15 тис. грн.

Якщо порівнювати з таким же періодом 2019 року, фактів пошкодження переїзної інфраструктури залізниці цього року побільшало в 2,4 раза (торік сталося 9 аналогічних випадків).

Винуватцями всіх цих подій були водії автотранспорту, які намагалися перетнути колії перед поїздом, що наближався, або напідпитку, коли впевнено керувати автомобілем досить складно.

Придніпровські залізничники вкотре нагадують про неухильне дотримання правил безпеки під час перетину колій. Це допоможе вберегти людські життя, державне та особисте майно, гарантуватиме безпеку залізничного й автомобільного руху.

У січні-серпні 2020 року завдяки енергоощадним заходам у регіональній філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» отримали економію енергоресурсів на суму 56,9 млн грн. Зокрема, було зекономлено 1905,1 тонни дизельного пального, 6,2 млн кВтг електроенергії, 11,1 тис. м газу та 1461 Гкал теплової енергії.

Економії дизельного пального вдалося досягти за рахунок використання тепловозів ТЕ33АС замість 2ТЕ116 локомотивними депо Мелітополь, Пологи та Синельникове; скорочення нагону пасажирських поїздів та збільшення середньої ваги вантажного поїзда.

Щоб заощадити електроенергію в тязі поїздів, на залізниці відмінили п’ять тривалих енергоємних обмежень швидкості руху поїздів на перегоні П’ятихатки — Ерастівка, на станціях Ерастівка й Новоблочна, а також скоротили кількість неграфікових зупинок поїздів. Якщо дозволяла поїзна ситуація, в електрогосподарстві виключали з роботи по одному тяговому агрегату або трансформатору.

У стаціонарній енергетиці економії досягли завдяки використанню в структурних підрозділах енергоощадних ламп і світильників (майже 4,5 тис. од.), систем автоматичного керування зовнішнім освітленням; а також шляхом оптимізації схеми розміщення освітлювальних приладів на станції Кривий Ріг-Сортувальний. Окрім того, для точного обліку електроенергії на залізничних підприємствах цьогоріч установили 52 лічильники.

Заощадити газ придніпровським залізничникам вдалося за рахунок еколого-теплотехнічного налагодження котлоагрегатів, а теплової енергії — завдяки впровадженню приладів обліку в експлуатаційному вагонному депо Кам`янське, підрозділах колійного господарства на станціях Мелітополь і Дніпрорудна.

За вісім місяців на впровадження енергоощадних заходів, передбачених дорожньою Програмою енерго- та ресурсозбереження на 2019-2020 роки, у регіональній філії загалом витратили майже 290 тис. грн.

Сторінка 1 з 1212345»»»
© 2020 | Support by Dmytro S. Zaburmeha ©2018 | Всі права захищені
Матеріали сайту не можуть бути використані частково чи повністю без письмової згоди авторів сайту